מרכיב בצלילה עמוקה: כמה דברים עיקריים לדעת על חומצה מלאית ב skincare

אם תשלבו באופן קבוע חומצות אלפא-הידרוקסיות בטיפוח העור שלכם, סביר להניח שאתם מכירים את המועדפים בנוסחה כמו גליקולית וחומצה לקטית, שמופיעה ברבים ממוצרי פילינג.

Beauty Affairs Luxury Facial

עם זאת, אם העור שלך נאבק לשמור על קשר עם הממתקים הכבדים האלה, או שאתה כבר מחפש לנסות משהו חדש, היינו רוצים לתת תשומת לב מעט טוב-ראויה למשפחה אחרת: חומצה מאלית.

מהי חומצה מאלית? עובדות מהירות

מרכיב skincare זה עשוי להיות אחד המועדפים החדשים שלך ברגע שתגלה בדיוק מה זה יכול לעשות עבור העור שלך! הנה כמה עובדות חיוניות על זה מרכיב פחות ידוע אך מעולה באותה מידה.

למעשה #1: מאלית חומצת נגזר פירות

הגוף שלנו מייצר באופן טבעי חומצה, אשר ניתן למצוא גם בפירות שונים, כולל פירות יער, דובדבנים ואגסים. כמרכיב, המקור העיקרי שלו הוא פרי לא בשלים, ובעיקר תפוחים. השם חומצה Malic מגיע מהמילה "מללום," לטיני עבור תפוח.

מלבד skincare, חומצה Malic ניתן למצוא בנוסחאות יופי אחרות, כולל מוצרי שיער, טיפולי ציפורניים, קרמים לגוף.

מסכת מהיר זה מן la prairie עובד קשה כדי חלקה באופן מיידי ומוסיפים זוהר הודות תערובת של חומצה Malic, חומצה גליקולית, וחומצה לקטית.

למעשה #2: חומצה מלית מתמקדת פילינג עדין

דומה אחרים אלפא הידרוקסי , מאלית חומצת מסווג כמו התכשיר כי זה עובד כדי לשבור את הקשרים בין תאים מתים על עור של משטח.

עם זאת, הוא ייחודי בהשוואה למקביליהם האחרים, משום שיש לו מבנה מולקולרי גדול יותר, כלומר הוא פועל פחות באגרסיביות בעת שימוש באופן מקומי. מסיבה זו, מומחים אומרים פחות סביר לגרות ויכול להיות בחירה מצוינת עבור עור רגיש .

זה יעיל, עדיין עדין מסכת Juvena מגרש את גודש וממריץ קולגן רמות עור עם שילוב המושלם של פילינג חומצות.


עובדה #3: חומצה מלית יתרונות כל סוגי העור

סיבה נוספת אהבה מאלית חומצת הוא כי זה צדדי להפליא! כמה יתרונות מרכזיים שהוא מספק כמרכיב הם מקדמים איזון של ה-ph, לחות עור משעמם, מניעת גודש גרימת פריצה, טיפול בסימנים להזדקנות על ידי עידוד מחזור הסלולר והפחתת המראה של קווים עדינים. מחקרים מסוימים אפילו מצביעים על כך שזה יכול לעזור להפחית אקנה צלקות.

נוסחה דו-פאזה של ה-murad ממריצה את העור תוך השארת אותו מרגיש רך וחלק, הודות לתערובת של חומצות קילוף.

עובדה #4: חומצה Malic זוגות היטב עם מגע אחרים

אם אתה מישהו שעור סובל חומצות פילינג היטב, ראוי לציין כי אין צורך לוותר על שלך ניסיון ונכון.

בשילוב עם חומצה גליקולית חומצה לקטית , או אחרים, חומצה Malic יכול לשפר את השפעות קילוף, מתן ליטוש נוסף על פני העור. אתה יכול גם לקבל תוצאות מעולות באמצעות זה לצד מרכיבים אחרים סופר כמו ויטמין c וחומצה היאלורונית, תמיכה היתרונות שלהם ולספק כמה משלה.

שילוב היתרונות של קילוף פיזי ופילינג כימי, מוצר אייקוני זה של דרמאלוגיקה משאיר את העור זוהר, חלק וזוהר.

עובדה #5: חומצה מלאית היא קלה להוסיף לשגרת העור שלך

הם אומרים תפוח ביום שמאיר את הרופא, והעצה הזו יכולה גם לחול על חומצה מלאית. הודות לתכונות העדינות שלה, עור בריא יכול לסבול חומצה Malic במינונים קטנים מדי יום או אפילו פעמיים ביום, בהתאם למה מרכיבים פעילים אחרים אתה עשוי להשתמש בו זמנית.

רק להיות בטוח כדי לטפל בו כמו כל קילוף אחרים, להקטין את השימוש אם אתה שם לב שלילי שלילי כגון אדמומיות, גירוד או גירוי.

חומצה Malic הוא מועיל בדיוק כמו עבור הגוף שלך כפי שהוא עבור הפנים שלך-זה גריכוך ריכוך מ-Dermalogica משתמש בחומצה מאלית בנוסחה ההתחממות לעור חלק מלמעלה ועד הבוהן.

יתרונות חומצה Malic לעור: השורה התחתונה

האהא עדין זה הוא אחד כי אתה יכול לכלול את שגרת העור שלך לעור מוצק, להקל כתמים כהים, וגודש חלקה משם. זה יעיל במיוחד בשילוב עם חומצות פילינג אחרות לתוצאות מהירות ללא גירוי! חומצה malic הוא אידיאלי עבור כל סוגי העור, הוא חובה בשגרה העור שלך.

או, אם אתם מנסים ליצור שגרת טיפוח העור מלכתחילה, נסו את ניתוח העור שלנו. תקבל תוצאה מפורטת על סוג העור שלך, בתוספת מיני-שגרה חינם של מוצרי טיפוח העור שאנחנו חושבים שהם הטובים ביותר לעזור לך להשיג את מטרות העור שלך!

Beauty Affairs Skin Analysis

המוצרים שהוזכרו:

    Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום