נציץ מינרלים אבקה

קוסמטיקה ביופי פרסום כאוסף איפור אורגני, ללא כימיקלים והצהיר כי כל מוצרי האיפור של נציץ מיוצרים עם מרכיבים טבעיים 100%. עם שמו של המותג, המרכיב העיקרי שלהם הוא אבקת מיקה.

מהי אבקת מינרלים מיקה?

השם, מיקה הוא השם של קבוצת מינרלים טבעיים. מינרל יכול להיות בהיר, מבריק מאוד או להיות מט לחלוטין. ברגע שהם מטוהרים ומושמכים, נוצר אבקת אבקה. עם טקסטורה עדינה לכיון קוסמטי, הם משמשים למגוון צבעים רפלקטיביים טבעיים. גדלים שונים של אבקת מיקה לעזור לחברות להציע סוגים שונים של מוצרים עם סאטן משי לסיים נוצץ. בנוסף, גודל של אבקת מינרל יכול להשפיע על הצבע, קטן יותר בגודל של האבקה, זה הופך להיות יותר יותר ויותר פיגמנטציה בצבע.

זה ידוע בדרך כלל בשימוש במוצרים קוסמטיים טבעיים, שכן הם מרכיב כימי טבעי, המספק צבעים בגימור שימר או מט. הצבעים ההשתקפות של אבקת מיקה הם בעלי טווח ארוך מאוד, מאוד פיגמנטציה. וזו הסיבה מדוע תעשיית היופי אוהבת להשתמש בה אבקת מיקה קוסמטיקה מוצרים. עם מרקם עדין שלה, זה קל ביישום, מיזוג ללא גירוי העור.

האם זה בטוח להשתמש אבקת מינרלים?

זה בטוח לשימוש על העור. לכן, מוצרים מינרליים נקיים והוא אידיאלי עבור אנשים שנאבקים עם תנאי העור כגון אקנה ועור רגיש. לאפשר לאנשים ליהנות ללבוש איפור ולהשיג מראה טבעי ללא רבב ולשפר את הביטחון העצמי שלהם. הם יוכלו לחקור בצבעים נועזים וליצור כל סוג של מראה כדי לבטא את עצמם. את אבקת מיקה הוא מסוגל ליצור מראה ועומק על האיפור שלך נראה באופן טבעי. כמו כן, אבקת מיקה יכולה ליצור זוהר נחמד על המראה שלך, על ידי מסתיר קווים עדינים והדגשת התכונות הטובות ביותר שלך על הפנים שלך ועדיין להיראות טבעי. ללא אבקת מינרלים קוסמטיקה, חברות יגרמו מוצרי קוסמטיקה שלהם עם צבעים וכימיים שבו זה יכול לגרות או שזה יכול להיות רגיש לעור.

קוסמטיקה קוסמטיקה שימוש מינרל בטווח האיפור שלהם. המוצר המוכר mica מינרליים הוא אבקת יסוד מינרלים אשר מסוגל לקבל גימור טבעי מט עם כיסוי. גם, זה לא לסתום את הנקבוביות, נותן את ההזדמנות לעור שלך לנשום כאשר אתה לובש אותו. כמו כן, הוא נמצא גם בסמרקים, ברונזר וצללים. לבדוק אותם בחנות המקוונת mica יופי קוסמטיקה!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום