אני קפץ פצעק: עכשיו מה? פצעון קופץ לעשות

כולנו יודעים באופן אידיאלי, אסור לך, לעולם פופ שלך פרידות -לא משנה כמה מפתה זה יכול להיות! פצעון זה משהו שנשאר הכי טוב למקצוענים, ומסיבה טובה.

לעומת זאת, אתם כנראה כאן קוראים את זה כי אתם מנסים להחליט אם לגרום לפצעון, או הנזק כבר נעשה, והפצעק מוקפץ. החדשות הטובות? הכל לא אבוד-הנה המדריך שלנו לסכנות של פצעונים, ומה אתה יכול לעשות עבור העור שלך, פוסט-פצעון פופ.

אתה צריך פופ פצעונים: הסיכונים של הצפצף פצעונים

יש כמה סיכונים של פגיעה בעור כשזה נוגע לפצעון כי אתה באמת לא צריך להתעלם. יש סיבה מדוע עקירות (המונח הנכון עבור שלכת ראשים שחורים ופרידה) מבוצעים רק בתנאים אולטרה היגייניים! הנה שתי הסכנות הגדולות ביותר של פצעונים בעצמך.

1) גרימת צלקות אקנה

זה נכון במיוחד אם אתה מנסה לפוצץ עמוק יותר, אקנה מודלק כגון ציסטות או גושים. כי הם כל כך עמוק בעור, הם סוג של פריצות כי בדרך כלל לגרום בעיקפק או גלגול צלקות-אשר יכול להחמיר אם אתה מנפח את העור שלך עוד על ידי קטיף בו ומנסה לפוצץ את האקנה.

פוסט-דלקתיות היפרפיגמנטציה סוג נוסף של צלקות בדרך כלל מושאר על ידי פפולות ופוסטולות, בדרך כלל גם הוחמר על ידי אקנה. כאשר אתה פופ פצעונים, אתה מוסיף דלקת על ידי סחרחורים עם האצבעות והציפורניים שלך! זה יוצר תגובה דלקתית גרועה יותר המעודדת המלנוציטים של העור לייצר מלנין עוד יותר בניסיון לרפא את האזור.

SK-II facial treatment clear lotion product image on white backgroundSK-II טיפול פנים קרם ברור | 121 דולר
לנסות מדגם רק $19.95!
תמצית קילוף כמו זו של SK-II היא מושלמת למניעת פריצות עתידיות וכתמים כהים שנותרו מאחור על ידי פצעונים.

2) החמרה את הפריצה

בתרחיש הזה, אתה בעצם השיג את ההפך הגמור של המטרה שלך-כאשר אתה נופץ עם ידיים מלוכלכת, אתה מפעיל סיכון רציני של שניהם מציגים חיידקים חדשים (יו) לעור פגיע כבר פגיע ו אתם מסכנים להפיץ את החיידקים לחלקים אחרים של הפנים שלכם, באופן פוטנציאלי ליצור עוד יותר פריצות.

סיכון אחר שעלול להחמיר פריצות הוא שימוש יותר מדי לחץ כאשר קופץ את החסר-במקום כל מוגלה ברקי יוצא מהפנורי הפתוח של הפחית, יותר מדי כוח למעשה קרע את הפחית לתוך הרקמה הבריאה סביבו-בעיה של שניים-עבור-אחד שיכול להוביל יותר תארו אקנה משתהה-צלקות.

Eve lom rescue mask product image on white backgroundמסכת הצלה חוה לום | 114 דולר
לנסות מדגם רק $19.95!
לטהר את העור עם מסכת חימר חזקה זה מן הערב.

שגרת טיפוח פופ לאחר פצעון

עם זאת, אם המעשה כבר נעשה, זה לא אומר שכל התקווה אבדה! הצעד הראשון אבל-לשטוף את הידיים, ואז לשטוף את הפנים שלך. העור שלך צריך את כל העזרה שהיא יכולה לחזור ולרפא מכל טראומה הקשורה, והדרך הטובה ביותר ללכת היא בשילוב של לחות וזהיר טיפול נקודתי . באמצעות טיפול ספוט עוזר לנפץ כל חיידקים מתמשכים לחשוב על יצירת קאמבק!

אם העור שלך נוטה כתמים כהים אחרי אקנה, חשוב להיות חרוץ במיוחד עם קרם הגנה ושמירה על כל פריצות צבועות טריים מתוך השמש (אפילו בחורף). למנוע את העור הטרי והמרפא מלהיות חשוף לשמש עוזר לעור שלך לרפא ומדוהה כתמים כהים אפילו מהר יותר.

foreo espada magenta product image on white backgroundפוראו אספדה מגנטה | $199
טיפול חדשני ספוט אור כחול מקבל להיפטר פצעונים בעדינות וביעילות.

מה לעשות במקום פצעון

אז, עכשיו זה פצעונים מחוץ לשולחן-מה פחית לך לעשות כדי למזער מציקים פצעונים? באופן אידיאלי, אתה רוצה פצעון לרפא באופן טבעי לחלוטין, ללא אתה קופץ. לפעמים, פצעונים קופצים באופן טבעי בכוחות עצמם (וזה בסדר)-אבל הנה כמה טיפים ואסטרטגיות לריפוי הפרידות האלה מבלי לגרום לגירוי ודלקת שבא עם קופץ.

שימוש בכלי אור כחול
טיפול באור כחול היא האחרונה בטיפול באקנה היי-טק! לאור כחול יש אורך גל מסוים שעושה שני דברים-zap-גורם חיידקים ומפחיתים את הדלקת. מכשירים אלה שימושיים בבית הם נהדרים עבור כל סוגי העור ולא גורמים לגירוי לעור, בניגוד לטיפולי ספוט אקטואלי, אשר יכולים לפעמים עוקץ לייבש את העור.

להחיל מסכות חימר
ידעת את זה מסכות חימר הם נהדרים לפריצות של zapping? אתם יכולים להשתמש בהם בכל מקום או כטיפול במקום בו יש לכם פצעונים. הם סופגים במהירות כל זיהום של חלב מהפרידות פתוחות, ומעודדים את העור לרפא מהר יותר.

דאב על טיפול נקודתי
טיפולים ספוט מכילים מרכיבים שבדרך כלל עוזרים להיפטר מכל חיידקים מתמשכים, להאיץ ריפוי-גופרית וחומצה סליצילית (בכמויות הנכונות) בדרך כלל מנוסחים לטיפולים ספוט אולטרה יעילים כדי יכולתם לעשות את שניהם. ניתן להשתמש בטיפולים בוקר והלילה עד שהפרידות נרפאים באופן מלא לעור בהיר יותר.

ga-de spot treatment gel product image on white backgroundג 'ל טיפול ספוט GA-DE | $25
להאט את הפרידות במסילות שלהם עם הגופרית והמכשפה הזאת יש טיפול מקום GA-DE.

אז, עכשיו שאתה יודע בדיוק למה אתה לא צריך פופ פצעונים (ומה לעשות במקום), אנו מקווים שיש לך את ענייני היופי שלך על מנת להשאיר את פריצות הדאנג שלך לבד!

אם אתם עדיין מנסים ליצור שגרת טיפוח העור שמתמודדת עם חששות כמו פריצות, נסו בחידון העור שלנו-תודיעו לנו את סוג העור ואת מטרות העור ואנחנו ניצור את שגרת טיפוח העור המושלמת, רק בשבילך!

Beauty Affairs Skin Quiz

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום