101 איפור: איך לתקן בעיות יסוד נפוצות

החלק החשוב ביותר של האיפור שלך הוא לא מושלם, גבות מחודדות, או מומחה contouring; הנקודה החשובה ביותר על כל שגרת איפור היא הבסיס שלך. תבין את זה נכון, ואתה מקבל את הסיום ללא רבב. להיתקל על כמה חסרונות יסוד נפוצים, ואתה יכול לשים את כל עבודת האיפור השימושית שלך.

מלקבל את עור המנגרין הזה, להתמודדות עם חלקים פצ 'י, הנה חמש בעיות יסוד משותפות -- ואיך אפשר למעשה לתקן אותן!


#1: הבסיס שלך הופך את העור כהה יותר


אם אתה שם לב הפנים שלך גוון מקבל כהה כמה שעות לאחר החלת הבסיס שלך, המוצר שאתה משתמש לא יכול לעלות היטב עם רמות ph על הפנים שלך .

חלקם סוגי העור חומציים יותר מרוב . חמצון בסיס-כמו מה שקורה לתפוחים כאשר נחשף לאוויר פתוח-זה אפקט טבעי, ובחירת בסיס מתאימה לחומציות העור יכולה למנוע ממך להיראות כהה או גרוע יותר.

לפני שמבזבז כסף על בסיס, נסה את זה על הפנים שלך, להסתובב כמה שעות, ולבדוק איך המוצר מגיב לרמות של העור שלך. אם הבסיס לא מתאים היטב עם רמות ה-ph שלך, בחר גוון שהוא אחד או שני גוונים בהירים יותר מהבחירה המקורית שלך.

אם אתה קונה באינטרנט, נסה להזמין קצת ערכות דגימה כדי לראות אם הבסיס שלך לבחירה עובד ומתאם היטב עם העור שלך.

אם לזרוק בקבוק חדש של קרן לא יושב לך טוב, נסה להחיל פריימר כדי למנוע חומציות של העור שלך להתעסק עם הנוסחה הבסיס!

best face primer

פריימר אורגני עשיר זה מועשר עם תמצית פאו הקנגורו, חומצה היאלורונית, שמן חוחובה ומרכיבים אחרים לטיפול בעור כדי לסייע בלחות בעור, יצירת מראה של עור בהיר, חלק יותר.


#2: שלך קרן מפריד על העור שלך


כאשר לאחר זמן מה הקרן שלך מתחיל להיתקל זה יכול להיות כי המרכיבים של הבסיס שלך לא מתאימים את פני העור שלך.

לדוגמה, מים ונפט תמיד דוחים אחד נגד השני. אם אתה משתמש על בסיס מים קרן על שמנוניות פנים, יש סיכוי גבוה כי המרכיבים הייתי לקבל בכבדות עד. הדרך הטובה ביותר להימנע לראות גושים של הבסיס על העור שלך, היא ראשית לבדוק איך זה מגיב לעור שלך לאחר מספר דקות.

אם יש לך חיי עבודה פעילים הדורשים ממך להיות תמיד בתנועה, שקול גם את זה בעת בחירת בסיס. כאשר אתה נוטה להזיע, קרן מבוסס נפט יכול בסופו של דבר לקבל מגושם.

שימוש בפריימר שמתאים גם לבסיס של הקרן שלך. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בפריימר מבוסס סיליקון עם בסיס סיליקון. דורש קצת עבודה בלשית כדי לפענח רשימת מרכיבים, אבל משתלם.

best facial primers

ניסח עם התחדשות, החלקה ומימי ורדים מרענן, נוסחת לחות מונעת ברק ומספקת גימור חלק וחסר טעם תוך הגנה על העור מפני מזהמים סביבתיים, משאירה אותו טרי, רך, ומוכן לאיפור.


#3 העברות הקרן שלך בקלות


לעתים קרובות לראות סימני יסוד על השרוולים שלנו יכול להיות הבסיס שאתה משתמש לא יכול לספק כיסוי ביעילות לעור שלך. אחד הגדולים גורמים שתורמים קרן העברות הוא המוצר של תאימות עם אחרים מרכיבים לטיפוח העור.

חלק ממוצרי העור גורמים להחלשת של סוכנים מתחלב ביסודות. אם אתם משתמשים בסרום פנים שהוא כבד על השמנים, לדלג על בסיס מים. אם אתה לובש קרם הגנה על בסיס מים, לאפשר לו להתייבש קודם לפני החלת כל קוסמטי הסתרה.

הבסיס כי העברות בדרך כלל קורים לסוגי עור שמנוני. אם העור שלך הוא בצד שמנוני, לשקול שימוש קרן ממין, תרסיס. לשמור על הבסיס שלך שלם בעזרת אבקת הגדרה!

best matte foundations

מעורבב עם תערובת של אבקות מט-מיקוד כדורי רך, אמולסיה פעיל, כמו גם סוכני בקרה מבריקות ומשבבים את העור למראה נטול ברק נטול ברק שנמשך כל היום.


#4 היסוד שלך מרגיש-ונראה-קצת כבוי


שני גורמים בעת בחירת הגוון הנכון-עומק של גוון וצליל. אנחנו יכולים בדרך כלל תגיד שלנו צל עומק, אבל נימות יכול להיות יותר מסובך. זה יכול לקרות לכל סוגי העור.

יש כבר "רמז" של צבע מתחת לעור שלנו-ובחירת קרן שמשלים את הגוון הזה יכול לגרום לעור שלנו להיראות רענן יותר, ברור יותר, וללא רבב יותר.

כדי לבדוק את הנימה שלך, לקחת סימן מהורידים שלך על פרק היד שלך. אם הורידים שלך נראים כחולים, יש לך נימה מגניב. אם הם נראים ירקרק, שלך נימה הוא חם. אם יש לך מזל, אתה יכול לקבל תערובת של שניהם.

עבור צבעים חמים, לבחור גוונים חמים יותר (אלה עם רמזים של צהוב/כתום). אם אתה נדנדה את הטון התחתון, לחפש יסודות עם גוון ורוד מעט * על הבקבוק.

organic foundations

מטשטש את הקו בין קרן לחות על ידי לחות והזנת העור, תוך כדי מתן גימור נטול אור וזוהר הנמשך כל היום.

#5 הבסיס שלך לרביטות על טלאים יבשים


קרן תיקון שקורה בדרך כלל יבש ועור בוגר. להבטיח לשגרת העור שלך יש מספיק לחות כדי למנוע כתמים יבשים להופיע, בתוספת שימוש פריימר לחות לפני החלת האיפור שלך. גם לחפש יסודות עם נוסחאות לחות כדי לשמור על סדוק, עור סדוק מבט על מפרץ.

air foundation

קרן סרום-משקל, אולטרה-נוזלים, שהוא אור ומועיל כמו נשימה של אוויר צח עבור עור משופר עם תיקון מוחלט. חמקן עם שמן לחות שמתאדות מהר.

foundation with SPF

ערבוב ריפוי לחות צבע זוהר, טיפול זה מזקק את המראה של העור, החלקת פגמים תוך שיפור היופי הטבעי של העור.



אין בעיות יסוד מתסככות יותר! עם הבסיס הנכון עבור סוג העור שלך, undertone, וחמיצות-ומעט עזרה ממוצרים נוספים-אתה יכול לקבל את הכיסוי המדויק המובטח על ידי הבסיס שלך.

כדי לדעת יותר על סוג העור שלך, לבדוק את בחידון העור שלנו כאן .

skin care quiz

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום