6 מוצרים לנסות מ-M2 Beauté בשנת 2022

ב-Beauty Affairs, אנו בוחרים רק את הטובים שבמותגי טיפוח היוקרה הטובים ביותר - ואפילו בתוך מותגים, בחרנו גם כמה מועדפים. אלו מוצרים שאנו מעריצים בגלל הפורמולות שלהם ומה שהם מביאים לשולחן היופי - אנחנו אוהבים אותם בגלל הנוסחאות היעילות שלהם, הגישות הייחודיות והכי טוב, התוצאות המדהימות!

Try Before You Buy

היום, אנחנו עוברים על המועדפים שלנו מ-M2 Beauté. מותג היופי הזה משלב את הטוב ביותר במרכיבים מדעיים עם מוצרים יוקרתיים ויעילים שרק עבודה. אנחנו חושבים שתמצא מוצר אהוב חדש (או שניים) בסיכום הטוב ביותר שלנו ב-M2 Beauté.

מוצרי M2 Beauté הטובים ביותר לנסות בשנת 2022

M2 Beauté אולי ידוע בעיקר בסרום לצמיחת הריסים, אבל יש עוד הרבה מוצרים מדהימים לנסות מהמותג האירופי הקלאסי הזה. הנה האפשרויות המובילות שלנו לנסות. אתה חדש ב-M2 Beauté!

סרום להפעלת ריסים M2 Beauty

לא יכולנו ליצור רשימה זו מבלי להזכיר את רב המכר הזה! סרום הפעלת הריסים מבית M2 Beauté הוא כזה שאנחנו אוהבים כדי להשיג את מראה הריסים המלאכותיים הזה - אין צורך בזיופים. הנוסחה שלו מתהדרת בתערובת של צמיחת שיער התומכת בוויטמינים כגון ביוטין ופנתנול, כמו גם מרכיבים מוכחים מדעית הממריצים את צמיחת הריסים לריסים ארוכים ומתנפנפים.

M2 Beaute Eyelash Activating Sermסרום להפעלת ריסים M2 Beauté
החזר לחיים את הריסים הקצרים והפגומים עם סרום הריסים בעל הכוח הגבוה הזה.

M2 Beauty Second Skin Mask

כשזה מגיע למסכות סדינים, M2 Beauté חדשנית על ידי שמירה על תמצית המסכה החשובה כל כך נפרדת מבד המסכה כדי להבטיח עוצמה ויעילות. מחוזקת באצות חומות עשירות בנוגדי חמצון, מסכת העור השנייה של M2 Beauté עובדת קשה כדי לשפר את הלחות העור ולספק מקור עשיר טבעי של נוגדי חמצון כדי להגן על העור מפני גורמי לחץ חיצוניים לעור זוהר וצעיר.

M2 BEAUTÉ HYBRID SECOND SKIN MASK BROWN ALGAמסכת עור שנייה ביוטי M2
העניק לחות והזנה מיידית לעור שלך עם מסכת הסדין הזו מבית M2 Beauté.

M2 Beauty Hair Activating Serum

M2 Beauté הוא מסוג מותגי היופי שמתמקדים ביופי מלמעלה ועד לבוהן - ועם ההצלחה של סרום הריסים שלהם, אין זה פלא שהם יצרו מוצר מדהים שעוזר גם להגביר את צמיחת השיער שלך. סרום זה לטיפוח השיער אינו כזה שאתה מורח על קצה השיער שלך - אלא, יש לעסות את הסרום הזה לתוך השורשים שלך כדי לתמוך בצמיחת שיער עבור נקודות ארוכות וזורמות.

M2 BEAUTÉ HAIR ACTIVATING SERUMסרום מפעיל שיער ביוטי M2
הסרום לחיזוק השיער הזה מבית M2 Beauté עובד קשה כדי לתמוך בשיער שלך היכן שזה חשוב - מהשורש.

M2 Beauté Black Nano Mascara

הדבר היחיד שטוב יותר מאיפור הוא איפור שנוסח עם מרכיבים שטובים לעור ולריסים שלך. זה המקום שבו המסקרה הזו M2 Beauté Black Nano נכנסת לתמונה. הוא מפריד ומאריך ללא רבב את הריסים, אבל הוא עושה הרבה יותר מאשר רק לגרום לריסים שלך להיראות טוב בזמן שהוא על. מסקרה זו מנוסחת עם מרכיבים מטפחים כגון חומצה היאלורונית, חלבוני סויה וחומצות אמינו כדי לתמוך בריסים בריאים ושופעים.

M2 BEAUTÉ BLACK NANO MASCARA NUTRITION & NATURAL GROWTHM2 Beauty Black Nano Mascara
מסקרה זו וסרום ריסים מעניקים לריסים מראה מתנופף עם עיני איילה.

M2 Beauty ויטמין C ספריי ננו לפנים

אין דבר טוב יותר מערפל פנים ביום קיץ חם - ואפילו טוב יותר אם הוא מועשר במרכיבים המזינים את העור כמו ויטמין C. ספריי זה מספק מנה חזקה של ויטמין C לעור שלך - אחד מנוגדי החמצון היעילים ביותר להגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים והגברת הזוהר הטבעי שלך.

M2 BEAUTÉ VITAMIN C FACIAL NANO SPRAY 75MLM2 Beauty ויטמין C ספריי ננו לפנים
תן לעור שלך את הכמות המושלמת של ויטמין C עם ספריי פנים זה מבית M2 Beauté.

סרום לחידוש גבות M2 Beauté

אם הגבות שלך מעולם לא התאוששו לחלוטין ממגמות הגבות הרזות במיוחד של שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, הסרום הזה לצמיחת גבות מיועד לאתה. עוצב עם רבים מאותם מרכיבים כמו סרום הריסים הנמכר ביותר של M2 Beauté, הוא נועד להחזיר גבות מרוטות לתפארת הקודמת הרכה שלהן. כן, בבקשה!

M2 BEAUTÉ EYEBROW RENEWING SERUM 5MLסרום לחידוש גבות M2 Beauté
החזר לחיים את הגבות המרוטשות הודות לנוסחה המשחזרת והמזינה הזו.

 

 

או, אם אתה עדיין מנסה ליצור שגרת טיפוח - מאפס - נסה את ניתוח העור שלנו. תקבל תיאור מפורט של שגרת הטיפוח שלך, בתוספת ההמלצות הטובות ביותר שלנו שיעזרו לך להגיע ליעדי העור שלך!

Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום