ביקורות זוהרות של תוספי קולגן: עובדה או בדיוני?

תוספי קולגן נמצאים בכל מקום כרגע-זה קשה לגלול האינסטגרם מבלי לראות לפחות פוסט אחד, ממומן או לא, להלל את היתרונות של זה תוספת יופי . עם זאת, אנחנו לא מאשימים אותך ותוהים אם כל התוצאות שרבים טוענים שהם טובים, אמיתיים.

Try Luxury Beauty Before You Buy

ביקורות של תוספי קולגן יכול להיראות טוב מדי כדי להיות אמיתי-פחות קמטים, שיער עבה יותר, עור עור עור, ציפורניים חזקות יותר. אבל לעשות את קולגן תוספי מחקרים בזה? הנה המדריך שלנו תוספי יופי, איך הם עובדים, והאם כדאי להוסיף אחד לשגרת היופי שלך.

מה הם תוספי קולגן?

תוסף קולגן-לפעמים בצורה של אבקה או כמוסות-הוא תוסף יופי הנגזר מביין (כלומר בשר בקר או פרה) או ים (כמו בדגים) קולגן. תוספי מזון אלה יכולים לבוא בצורה של תה קולגן, משקאות, כמו אבקה להוסיף משקאות, ואפילו כמו gummies כדי להגביר את צריכת הקולגן שלך.

תה יופי של קולגן זה משתמש בקולגן bovine ונוגדי חמצון כדי להביא זוהר מורגש לעור שלך.

קולגן הוא החלבון השכיח ביותר ביונקים בגלל התפקיד המכריע שהוא משחק בעור, רקמת החיבור (כגון רקמות רכות סביב המפרקים), ושריר-וזה רק קצה הקרחון! משמעות הדבר היא כי למרבה הצער, כל תוסף קולגן המכיל קולגן או קולגן ימי אינו טבעוני או צמחוני.

עם זאת, זה לא אומר שאין שום תוסף לחיזוק קולגן זמין עבור אלה שרוצים להימנע אכזריות של בעלי חיים. ישנם מוצרים אחרים כי לעתים קרובות מכונים "קולאז 'תוספי מזון אבל הם למעשה עשירים ויטמינים וחומרים אחרים המסייעים לעור שלך לייצר קולגן!

ארוזה עם ליזין, חומצה אמינו כל חשובה, תוספת עור ידידותי לטבעוני הוא מושלם לחיזוק ייצור הקולגן הטבעי של העור שלך.

למה קולגן חשוב לעור

אם אתה תוהה למה יש כזה שיגעון תוספי יופי עכשיו, זה בגלל ההשפעות הפוטנציאליות של תוספי קולגן על העור שלך. זוכר שאמרתי שקולגן הוא החלבון הכי נפוץ בעור? הוא מספק תמיכה חיונית למבנה העור-הוא אחראי על מוצקות ומרקם של העור.

תהליכי יצירת הקולגן הטבעי שלנו מתחדד באופן טבעי ככל שאנו מזדקן-הסיבה לכך שלתינוקות יש עור חלק כזה, עור הוא שרמות הקולגן שלהם הם טבעי, כל הזמנים.

תוספת זו של Vani-t מנוסח עם רק את התמהיל הנכון של פפטידים קולגן לעור בהיר יותר, צעיר למראה.

כשמדובר תוספי קולגן, מחקרים מראים כי לצרוך יותר של חלבון חיוני זה יכול להיות יתרונות לעור בטווח הארוך ו בטווח הקצר. אבל האם זה נכון? הם הסקירות של תוספי קולגן מדויק כשמדובר שיפורים ב קמטים ועור, או שהם רק משווקים?

אז, מה תוספי קולגן עושים?

לעשות קולגן לעזור כדי להפחית את המראה של קמטים וקנס קווים? גם, בתחילת מחקר עולה כי צריכת קולגן עושה תועלת את עור! השפעות של תוספי קולגן ציין במחקרים מדעיים כוללים גמישות העור משופרת, לחות מוגברת של העור, השפעות מופחתת של קמטים, ו מרקם העור חלק יותר.

מחקרים נוספים תוספת קולגן מצאו כי צריכת קולגן יומית קשורה צפוף, עור בהיר -שיפור צפיפות העור ומוצקות עוזר העור נראה צעיר יותר!

מבוצר עם קולגן, תה צמחים זה מן vani-t הוא קל לשתה, יופי יעיל.

אפקטים של תוספי קולגן = עור נראה צעיר יותר

השורה התחתונה היא כי ביקורות טובות של תוספי קולגן יכול בהחלט לעזור להדוף את הסימנים של הזדקנות. קולגן משפר את היכולת של העור שלך להיאחז על כל הידרציה חיונית, אשר בתורו משפר את הגמישות ומפחית את המראה של קמטים מבפנים. סירוק עם שגרת skincare כדי לכוון קמטים, אין סיכוי שלא תקבל אור מתוך זוהר עם קולגן!

או, אם אתה עדיין מנסה ליצור שגרת טיפוח העור מלכתחילה, נסה את ניתוח העור שלנו, תקבל את הטיפים הטובים ביותר של טיפוח העור שלך!

Beauty Affairs Skin Analysis

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום