כיצד להשתמש לניקוי שמן בשגרת העור שלך

אם אי פעם הרגשת כמו שלך ניקוי או מגבוני איפור לא מקבל את כל האיפור שלך בלילה? זה יכול להיות זמן לנסות ניקוי שמן . זה סוג של ניקוי עוזר להמיס כל עקבות של איפור-כן, אפילו מסקרה עמיד למים מסקרה! אבל איך אתה יודע איך להשתמש לניקוי שמן מלכתחילה? הם נשמעים שמנוני-יכולים כל סוגי העור להשתמש בהם?

Beauty Affairs Try Before You Buy Skincare

ניקוי שמן יתרונות כל סוגי העור-ומסיבות שונות. הנה המדריך שלנו לאיך להשתמש לניקוי שמן בשגרת טיפוח לעור נקי במיוחד ורענן.

מהו ניקוי שמן?

How to use oil cleanser

אני יודע מה אתה חושב-מה זה ניקוי שמן ואיך זה שונה משימוש בשמן קוקוס כדי להסיר איפור?

ניקוי שמן הוא ניקוי מיוחד כי עושה יש שמן בסיס. זה בדרך כלל תערובת של שמנים שונים כדי לעזור לשבור איפור, להרגיע את העור וללוות יתרונות מזינים אחרים. ההבדל העיקרי בין ניקוי שמן ושמן קוקוס הוא עובדה פשוטה כי ניקוי שמן יהיה מתחלב ולשטוף במים.

אם אי פעם ניסית את קוקוס שמן איפור הסרת האק, אתה'll יודע שזה כמעט בלתי אפשרי כדי לקבל את קוקוס שמן off של העור שלך-ולא, הסרת זה עם איפור מגבונים או micellar מים לא עושה טוב מספיק עבודה!

כאשר אתה משתמש לניקוי שמן, הוספת מים הוא מספיק כדי לקבל את כל עקבות מתמשכים של האיפור ושמן ניקוי העור, לעור נקי לחלוטין ומוכן לשגרת העור שלך.

כיצד להשתמש לניקוי שמן: מדריך

כשזה מגיע לשימוש ניקוי שמן (או אפילו מנקה מרכך לצורך העניין) מקבל את רובם מתחיל להשתמש בהם בדרך הנכונה מלכתחילה.

כשזה מגיע לשימוש ניקוי שמן, בניגוד לניקוי אחר, חשוב שאתה מיישם אותו בידיים יבשות על פנים יבשות. אם אתם רגילים לסוגים אחרים של ניקוי, זה בעצם ההפך ממה שאתם אמורים לעשות!

ניקוי שמן עדין זה מנקה ללא מאמץ נמס כל עקבות איפור לעור בהיר, נקי.

אתה לא רוצה להוסיף מים ולנסות לקצף את ניקוי השמן שלך כי אתה בעצם הופך אותו חסר תועלת! הקסם של שימוש לניקוי שמן הוא בכוח של שמנים טבעיים לשבור את האיפור, כן גם סוג עמיד למים-וזה לא יכול לעשות את זה אם זה היה מעורב עם מים כבר!

איך להשתמש שמן ניקוי הדרך הנכונה מתחילה עם עיסוי השמן ישר על הפנים שלך, תוך התמקדות בעדינות בכל האזורים עם איפור ארוך, כמו מסקרה ושפתון נוזלי. בעדינות מעסה קו הריסים שלך יכול coax מסקרה את הריסים שלך ואת התנאי אותם באותו זמן, מדי-רק להיות בטוח להיות עדין עם אזור עדין זה!

אחד מנקי הנפט המקוריים בשוק, דרמאלוגיקה prelanse במהירות ובקלות לוחשת את כל עקבות האיפור.

ברגע שפרצת את האיפור-אם הדברים נראים קצת משוגעים, עכשיו, זה בסדר, זה אמור. בנקודה זו, אתה יכול עכשיו לשטוף את ניקוי השמן שלך לעור שלא צריך להיות זכר אחד של איפור.

באופן אידיאלי, ניקוי שמן מהטבות לעור את הטוב ביותר כחלק שגרת ניקוי כפולה -זה אומר שאתה משתמש רק ניקוי השמן שלך בלילה לעקוב אחר זה עם ניקוי הרגיל האהוב עליך כדי להבטיח כל גרגר של איפור וגרימה מהיום נעלם.

הצעד הראשון המושלם בכל שגרת ניקוי כפול, שמן ניקוי SK-II מסיר איפור ומזין את העור עם כוח הפיתרה.

שמן ניקוי היתרונות: לא רק הסרת איפור

יש עוד סיבה טובה להשתמש לניקוי שמן על העור, וזה משהו כי אלה עם נקבוביות גלוי יעריך-שמן מטהר. כל שמן משתהה, כולל חלב אשר יכול לבנות נקבוביות ולגרום להם להיראות מורגש. כמה אנשים אפילו למצוא כי כאשר הם משתמשים שמן ניקוי, שמן תקעים פופ שלהם עור!

הסיבה לכך היא שמפקי שמן (כולל חום וסוגים אחרים של גודש בעור) עשויים מחלקתי. ניקוי שמן מנקים באופן טבעי לעזור לשבור את הנקבוביות החסומות הללו, לפעמים וכתוצאה מכך אטמי שמן קופץ החוצה, כמו גם נקבוביות קטנות יותר באופן טבעי.

משקל קל אך לא פחות חזק, שמן ניקוי עדין sulwhasoo, מסיר איפור ומשאיר את העור שלך מרגיש טרי וללא קוסמטי!

כיצד להשתמש לניקוי שמן כראוי: takeaways מפתח

את היתרונות של שמן ניקוי כולל בצורה מושלמת עור נקי וקטן יותר למראה נקבוביות! הודות לכוחה של ניקוי השמן לשבור את איפור ולמוסס עודף חלב, ניקוי שמן יכול לעזור להשאיר את העור שלך מרגיש טרי ונקי כל ערב.

עכשיו שאתה יודע את היתרונות של ניקוי שמן, להוסיף אחד לשגרת העור שלך ולקבל את ענייני היופי שלך.

Beauty Affairs Skin Analysis

עדיין מנסה להרכיב את שגרת טיפוח העור שלך? נסו את ניתוח העור שלנו-תקבלו שגרת טיפוח ייחודית שנוצרה רק עבור סוג העור ולמטרות העור שלכם!

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום