כיצד לנקות נקבוביות & המוצרים הטובים ביותר לשימוש

נקבוביות-עבור רבים, הן הקלה של הקיום שלנו. זה פשוט לא נראה הוגן כי יש אנשים שיש להם עור מושלם עם בקושי-יש נקבוביות, בעוד עבור אחרים, הנקבוביות בעור שלנו ועל האף שלנו הם סופר מורגש!

Beauty Affairs Luxury Samples

עם זאת, זה לא אומר שאין שום דבר שאתה יכול לעשות בקשר למזער את המראה שלך נקבוביות. משמעות , באמצעות skincare נכון, טכניקות יופי עבור כאשר הנקבוביות שלך סתומות יכול לעזור לחדד את העור ולמזער את המראה שלהם! הנה המדריך שלנו כיצד לנקות נקבוביות ולהפחית את המראה שלהם.

מה גורם נקבוביות מוגדלות בעור?

Woman examining pores in skin

לדעת איך להתמודד עם נקבוביות גדולות יותר מתחיל להבין מה גורם להם מלכתחילה. ישנם מספר גורמים שמתחברים יחד שגורמים נקבוביות גדולות יותר-אתם עלולים לחוות את כולם או רק כמה מהם.

יש מיתוס חשוב אחד לחבוט על נקבוביות לפני שאנחנו מתחילים, אבל-וזה שאתה לא יכול 'לפתוח ולסגור' שלך' נקבוביות. משמעות , רוב הטיפים על השימוש באדים או במים חמים כדי "לפתוח נקבוביות" ומים קרים "כדי" להתקרר "הם למעשה קומתיים. עם זאת, מה אתה פחית לעשות הוא נקבוביות ברורות כדי לגרום להם להיראות קטנים יותר ממה שהם באמת!

לפני שאנחנו מתחילים איך לנקות נקבוביות, בואו נעבור על כמה מהסיבות מדוע נקבוביות יכולות להופיע גדולות יותר ממה שהם באמת.

dermalogica clear start micro pore mistDermalogica Clear Start Micro Pore Mist
ערפל הזיקוק הזה של דרמאלוגיקה משתמש בכוחו של האזל המכשפות וניאסינמיד כדי לכווץ את המראה של נקבוביות.

1) עור סוג

כמה סוגי העור נוטים יותר לנקבוביות גלוי יותר מאשר לאחרים-וזה נכון במיוחד עבור אלה עם עור שמנוני וסוגי העור. למה שני סוגי העור האלה מתמודדים עם נקבוביות גדולות יותר, במיוחד על האף?

זה בגלל ששניהם מייצרים יותר חלב מאשר סוגי העור האחרים. כאשר העור יוצר שמן, הוא יוצא מהנקבוביות-והנקבוביות האלה מתמלאות בשמן יכולים לגרום להם להיראות גדולים יותר. ניהול עור שמנוני עם העור הנכון ילך דרך ארוכה כדי להפחית את המראה של נקבוביות באף ולחיים לעור חסר גוף יותר, אפילו-מרקם.

SK-II Facial Treatment Clear Lotionתחליב שקוף לטיפול פנים SK-II
ניסח עם תערובת של aas ו bahas, תמצית זה קילוף מן SK-II מושלם עבור זיקוק העור ולהפחית את המראה של הנקבוביות.

2) חוסר קילוף

אחת הדרכים הטובות ביותר להפחית נקבוביות סתומות על האף והלחיים היא עם קילוף רגיל, במיוחד עם מרכיב עור כמו חומצה סליצילית. קילוף חשוב, במיוחד כאשר נקבוביות סתומות עם חלב ותאי עור מתים.

קילוף פיזי, כמו שימוש לשפשף פנים יכול לעזור מדי-עם זאת, לקבלת תוצאות כווצות נקבוביות באמת, עדיף ללכת עם חומצה קילוף. למה? זה בגלל חומצות פילינג יכולות למעשה להיכנס לנקבובית ולמוסס כל חלב משתהה לנקבוביות קטנות יותר ועור מעודן יותר.

Omorovicza Acid FixOmorovicza Acid Fix
לקבל את תיקון פילינג עבור חלק עור חלק יותר ואת גודש מופחת עם טיפול חומצה זה.

3) נזק לעור

אחת האמיתות המצערות לגבי נקבוביות מוגדלות היא שלפעמים נקבוביות נקבוביות. כלומר, הם חסומים או ניזוקו בדרך כלשהי שגודל שלהם משתנה לצמיתות. סוג זה של נזק נקבובית יכול לקרות באמצעות רצועות נקבובית או סחט בכוח את הראש-וזו הסיבה שעקירות הם הכי טוב למקצוענים, לא משנה כמה נקבוביות סחיצות יכול להיות!

נקבוביות בעור שהוגדלו בצורה זו הם הקשה ביותר כדי להפחית את המראה של עם skincare יכול לקחת את כמות הזמן הארוכה ביותר כדי לפתור.

Foreo Luna 3 for Combination SkinFOREO לונה 3 לעור משולב
לטהר את העור שלך ולמנוע צדפות ליצור נקבוביות בזכות טכנולוגיית ניקוי קולי בצורה של פוראו luna 3.

מוצרי טיפוח הטוב ביותר כדי למזער נקבוביות בעור

עכשיו, שעברנו על הסיבות האפשריות של נקבוביות שנראות גדולות יותר, בואו נעבור לנקבי-גזילה של איזה עור אתה צריך להשתמש כדי למזער את המראה שלהם. כל אלה תוספות מדהימות לשגרת טיפוח העור שלך כדי לעזור לנקות נקבוביות.

1) חומצה סליצילית פילינג

המוצר מספר אחד שמגיע לו הוא טונר חומצה סליצילית. חומצה סליצילית היא מסיס בשמן, כלומר היא יכולה להמיס כל עודף שמן-זוכר איך אמרנו שננקבוביות יכולות להופיע גדולות יותר בשל החלב שתלוי סביב?

נקבוביות סתומות על ידי עודפי חלב, תאי עור מתים, ואפילו כמה מרכיבים איפור. סליצילית חומצה מסייע להפחית את המראה של גלוי נקבוביות ולהיפטר גודש שיכול למתוח אותם ו לגרום קבוע נזק-ביצוע זה יקר לטיפוח העור מוצר עבור כל שגרת טיפוח!

Dermalogica Active Clearing Skin WashDermalogica Active Clearing Skin Wash
ניסח עם חומצה סליצילית, ניקוי זה עוזר לטאטא את תאי העור המתים ואת העור.

2) מסכות חימר

אם אתה רוצה לדעת איך לנקות נקבוביות באופן מיידי, להמשיך לקרוא. מסכת חימר היא אחד המוצרים הטובים ביותר טיפוח העור, אשר משכך נקבובית באופן מיידי על העור שלך. אֵיך? שיבוטים מסוגלים ביעילות adsorb כל שמן על העור, כולל חלב מציק אשר מסתתרים בנקבוביות וגורמת להם להיראות כהים וגדולים יותר.

בעוד מסכות חימר פועלות מיד לכווץ נקבוביות בעור, הם לא תיקון קבוע. עדיף להשתמש מסכת חימר פעם או פעמיים בשבוע כדי לעזור לנהל את רמות החלב ולשמור נקבוביות נקי וברור!

Minenssey Deep Cleansing Clay Mask
מינסי ניקוי עמוק מסכת ניקוי עמוק
לטהר את הנקבוביות עם כוחו של חימר אוסטרלי.

3) שמן ניקוי או מזור

אני יודע מה אתם חושבים-לא אמרנו שהנקבוביות יכולות להיראות מוגדלות בגלל העור לייצר יותר מדי חלב?!

עם זאת, זה בדיוק מה עושה שמן ניקוי או מזור ניקוי כל כך יעיל בהפחתת המראה של נקבוביות סתומות על האף שלך. זוכר בכימיה שכמו נוזלים מתמוססים? ניקוי Balms ושמנים לניקוי היטב, שמן על בסיס כך שהם מסוגלים לתפוס על כל שמנים ושאר שאריות מתמשכים על העור שלך, וזה מה שעושה אותם מדהימים בפינוי חלב פנים לנקבוביות קטנות יותר.

כאשר אתה משתמש בשמן ניקוי או ניקוי מזור, הוא מסוגל לשטוף את כל עודף שמן ברגע שאתה מוסיף מים, מתחלב את נוסחת השמן-חושף נקבוביות קטנות יותר למראה.

Sulwhasoo Gentle Cleansing Oilשמן ניקוי עדין sulwhasoo
זה שמן ניקוי מן sulwhasoo מסרק את כל עקבות של זוהמה על עור נקי ונקבוביות.

5) ניאצינמיד

מרכיב נוסף של העור מושלם להפחתת המראה של נקבוביות על האף שלך הוא ניאסינמיד. זהו מרכיב עוצמתי שעובד על העור בדרכים כה רבות, אבל אחת הסיבות הכי גדולות שזה בולט הוא איך זה מסדיר את ייצור החלב-יכולת מגובת על ידי מחקרים, דרך אגב!

ניאסינמיד יכול לעזור לשמור על הנקבוביות נראה נקי וקטן על ידי הפחתת כמות החלב המיוצר על ידי העור שלך, אשר בתוצאות לטווח ארוך פחות נקבוביות סתומות ועור מעודן.

Dr Jart Cicapair Tiger Grass MistDr Jart+ Cicapair Tiger Grass Calming Mist
מימה עור ולשכלל נקבוביות עם זה קל ערפל מפני ד"ר Jart

נקודות מפתח: ניקוי נקבוביות גדולות בעור

יש כל כך הרבה גישות שאתה יכול לקחת כדי להפחית את גודל הנקבוביות על האף והלחיים. התוכננו כמה מרכיבים מעולים כמו חומצה סליצילית וניאצינאמיד שמושלמים להפחתת ייצור החלב לנקבוביות קטנות יותר, כמו גם כלי יופי שימושי כדאי להוסיף לארסנל היופי שלך כדי למזער נקבוביות ו הוכחה עתידית שגרת טיפוח העור שלך.

עכשיו שאתה יודע איך לנקות נקבוביות לרענן, זוהר מתחדש, אתה צעד אחד קרוב יותר כדי לקבל את ענייני היופי שלך!

Beauty Affairs Skin Quiz

עדיין מנסה ליצור שגרת טיפוח? נסו את ניתוח העור שלנו לשגרה מותאמת אישית שנוצרה רק עבורכם.

המוצרים שהוזכרו:

  • דרמאלוגיקה ברור להתחיל מיקרו ערפל
  • SK-II טיפול פנים תחליב ברור
  • חומצה אומורוביצה לתקן
  • Foreo luna 3 לעור משולב
  • דרמאלוגיקה פעילה ניקוי העור
  • מינסי ניקוי עמוק מסכת ניקוי עמוק
  • שמן ניקוי עדין sulwhasoo
  • Dr jart + ציקאפיאר נמר עשב מרגיע
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום