איך: טיפים מחליק שיער & טריקים

איך ליישר את השיער בצורה מושלמת נשמע קל, נכון? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשים את השיער בין מלקחיים מחוממים ולמשוך למטה-ובום, שיער מסולח.

ובכן, אם זה היה פשוט כזה. אם אתה מוצא שהשיער שלך פשוט לא נשאר ישר, מקבל מסחרר או נראה משעמם לאחר היישור, ייתכן שתצטרך קצת עזרה! אם אתה לא משתמש בזכות מוצרי טיפוח השיער או טכניקת היישור שלך היא קצת, יש לנו את העצה הטובה ביותר לקבל את הסגנון המהודק והמתושר.

Try Before You Buy

לקרוא כדי לגלות את הטיפים הטובים ביותר שלנו לשמירה על frizz-חופשי, תסרוקת ישר עם מוצרי טיפוח השיער הטובים ביותר וכלי שיער מהפכני אשר יהפכו את השיער שלך.

4 הטיפים הטובים ביותר לשיער סיכה-ישר

באמצעות ברזל שיער ישר הוא קל, אבל מקבל תוצאות לטווח ארוך הוא לא פחות פשוט. איגנו טיפים לעיצוב שיער שאושרו המומחים הטובים ביותר שלנו על איך להפוך את השיער המתולתל עם מנעולים מלוטש ומשיי החלומות.

הפעלת כל תסרוקות עם שיער נקי הוא המפתח-שמפו זה מן אן סונין בעדינות מנקה ללא ייבוש או מפזר את הקרקפת שלך לשיער שופע, מבריק.

1) תמיד לצחצח קשרים ופשופים

זה תמיד הדבר הראשון שאתה צריך לעשות לפני כל סטיילינג חום-בין אם אתה מתולתל את השיער שלך או מיישר אותו, לוודא שהוא חופשי ממכליות יגרום לשינוי עצום. מיישר על כל קשר בעיקרון שורף אותם למקום, מה שהופך אותם אפילו יותר קשה לסרק ולהרוס את המראה הזה.

אפילו את השיער הטוב ביותר לא יכול להציל את השיער שלך מגג גיהוץ שטוח מלבנים לתוך זה-אז הקפד לצחצח אותם, כך שהמשר שלך יכול לגלוש בקלות דרך השיער שלך, משאיר אותו מלוטש וחלק לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ יופי: להשתמש מרכך לחות כמו זה מן אן סונין עם מסרק שיניים רחב במקלחת כדי לשחרר בעדינות את קשרים לשיער ללא סבך.

2) לנסות ולמחליק שיער אדים

יש טכנולוגיה חדשה שמשנה לגמרי איך ליישר שיער-וזה קיטור שיער מחליק טכנולוגיה. במקום להסתמך על צלחות קרמיקה כי חום ושיער חלק, באמצעות קיטור מיישר הוא כמעט כמו שימוש בטיפול וברזל שיער ישר באחד; הנה איך.

על ידי החדיר את השיער שלך עם כמויות קטנות של קיטור, מחליק קיטור פותח את לציפורן ומוסיף לחות בצורה של קיטור בחזרה לתוך השיער שלך, במקום לטגן את זה יבש כמו מגהצים השטוחים המסורתיים לעשות. זה אומר שהשיער שלך נראה ומרגיש הרבה יותר בריא, מבריק, ו frizz-חופשי עבור תסרוקת ישרה לטווח ארוך.

באמצעות הטכנולוגיה של עיצוב שיער אדים, זה מחליק שיער אדים גורם השיער שלך מלוטש ומבריק עם 91% פחות נזק לשיער לעומת מגהצים המסורתיים.

3) להשתמש מגן חום

אם שמתם לב שהשיער שלך נראה כי מרגיש יבש יותר וגבוה מהרגיל, חשוב לבדוק פעמיים שאתה משתמש בסרום protectant חום בשגרת טיפול השיער שלך. חשוב לשמור על השיער שלך בריא ככל האפשר בעת שימוש במחבר שיער כך השיער שלך נשאר מרגיש משתיק וישר.

פרוטקט חום מוריד את החום מהשיער שלך, ומוריד את הנזק שהטמפרטורות הגבוהות יכולות לעשות לזקיקים עדינים. על ידי הגנה על השיער מפני חום, באופן קבוע באמצעות מגן חום שומר על השיער שלך להישאר מלוטש ומבריק ברגע שאתה התכננתי אותו, כמו גם לוודא כי השיער שלך נשאר בריא והוא יכול לעמוד בפגישות סטיילינג רבים בעתיד!

Olaplex עשה את זה שוב! שמן סטיילינג זה עובד קשה כדי להגן על השיער מפני נזקי חום, להכין אותו לחלוטין עבור עיצוב חום.

4) לא לדלג על סרום דה פריזינג

לסיים את השיער שלך מיישר טרי עם החלקה או סרום defrzing ילך דרך ארוכה כדי לוודא כי השיער שלך לא הופך גלי או מתולתל באמצע היום

סרום כמו זה מחליק את cuticles השיער שלך כלפי מטה, איטום אותם נגד לחות עודפת הגורמת פריזמה ובסופו של דבר מביא גלים ותלתספורת הישרה שלך.

הדרך הטובה ביותר להשתמש סרום או החלקה סרום היא מיד אחרי שסיימת מיישר כמגע סופי!

זה שמן משיי מ phyto מייער את השיער שלך עם מזין שמנים צמחיים כדי לנעול ברק לשיער מבריק, גס לחלוטין.

עכשיו שאתה יודע את הטיפים הטובים ביותר עבור יישור שיער (יחד עם מה זה השיער הטוב ביותר באוסטרליה) אנו מקווים שעזרתם לך לקבל את ענייני היופי שלך כדי!

בצד העור של הדברים, אם אתה צריך קצת עזרה ביצירת שגרת יופי, נסה ניתוח העור שלנו!

Skin Analysis Quiz

המוצרים שהוזכרו:

  • אן שמפו עדין סונין
  • אן סונין מזין צוללן
  • יופי יישור שיער
  • Olaplex מס. 7 שמן מליטה
  • שמן פיטו משי שמן לחות משקל
  • השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום