כל מה שאתה צריך לדעת על חומצה אזליה

בסכקר, זה בהחלט יכול להרגיש שיש כל כך הרבה חומצות כדי לעקוב אחרי-חומצה היאלורונית, חומצה סליצילית וחומצה גליקולית רק כדי לציין כמה. ובכן, היום יש עוד אחד להוסיף לתערובת: חומצה אזליאית.

Try Before You Buy

מרכיב הסקיצ 'ר הוא מעט דמוי-יתר ניאצינאמיד -כי זה לא רק עוזר עם היבט אחד של העור שלך. חומצה אזלטית היא מרכיב אמיתי של סוס העבודה שלוקח את כל שגרת העור לרמה הבאה-הנה איך!

מהי חומצה אזליאית?

דבר ראשון-מהי חומצה אזליאית? בגלל שמו, אתם עשויים לחשוב שחומצה אזלאיות נופלת לקטגוריה של "חומצי קילוף" עם חומצה גליקולית וחומצה סליצילית. בזמן אזלאית חומצה עושה יש יתרונות קילוף קלים, זה לא ממש מתאים עם האמת חומצות פילינג -אבל יותר על זה מאוחר יותר.

חומצה אזלטית היא מרכיב skincare כי בריכוזים גבוהים יותר, ניתן לתת כדי להרגיע רוזצאה ו לטפל באקנה. באחוזים נמוכים יותר, עדיין יכולים לקבל את היתרונות האלה-וזה מה שהופך אותו מרכיב כל כך נפלא.

סרום זה נוצר במיוחד עבור קווי מתאר עיניים עדינים, סרום זה מאנה סונין משתמש בכוחו של חומצה אזליאית ומרכיבים מזינים אחרים כדי לרכך פגמים ולטיפוח העור.

זה באופן טבעי אנטי דלקתי, אשר מסייע להפחית את האדמומיות והדלקת הקשורים בדרך כלל עם רוזצאה. עם זאת, רוזצאה הוא לא הדאגה היחידה לעור כי מטרות חומצה אזליאית! זה גם פנטסטי בטיפול באקנה-וכן, זה יכול לעשות את זה מבלי לגרום להתקלף, גירוי או צלקת על עור רגיש .

העובדה כי זה יכול לשמש גם לטיפול באקנה ללא גורם לגירוי עודף הוא מה קובע את המרכיב skincare זה מלבד אחרים-זה עוזר לנקות את העור על ידי מיקוד חיידקים הגורמים לאקנה, ביעילות הפחתת פריצות לאורך זמן. בשילוב עם פעולה עדינה מאוד, חומצה אזלטית מסייעת לשמור על פריצת העור ללא הזוהר!

היא חומצה אזלטית חומצה קילוף?

גם, כן ו לא.

ניסח נכון, חומצה אזליאית פחית עור מקלף-פשוט לא באותו אופן כמו מרכיבים של טיפוח העור שאנחנו משתמשים באופן מסורתי כמו חומצות פילינג. מסיבה זו, אנחנו לא ממליצים להסתמך על חומצה אזליאית כexfoliator היחיד שלך.

עם זאת, יש חדשות טובות-אזלאית חומצה מנגן גם עם אחרים אמיתי פילינג חומצות בשגרת טיפוח העור שלך. זה מוסיף אפקט רך, זיקוק מעט כאשר משתמשים בו בשגרת העור כמו excare foliants, מה שנותן להם דחיפה כשמדובר להחליק את גוון העור ולגורף מרקם לא אחיד.

סרום סופר טעון זה מאנה סונין משתמש בחומרים נוגדי חמצון כדי להילחם בסימנים של הזדקנות וחומצה אזליאית כדי לחדד ולשלם את גוון העור שלך.

מהם היתרונות של חומצה אזליאית?

אם אתה מנסה להבין אם להוסיף חומצה אזאל לשגרת העור שלך, צמצמנו את שלושת היתרונות הטובים ביותר של מרכיב העור הזה!

היפרפיגמנטציה
אחת הסיבות מספר אחת לעוצמה עבור חומצה אזליאית לעור היא היכולת שלה אפילו כתמים כהים. אם יש לך פוסט-דלקתי היפרפיגמנטציה (הסוג הנגרם על ידי אקנה) או כתמי שמש, חומצה אזליאית תהיה המרכיב שלך.

זה מונע כתמים כהים להתמקם ועובד כדי להקל על פיגמנטציה קיימת אפילו-שרירי, חסר טעם. חומצה אזלטית עושה את זה על ידי הפרעה מלנין יצירת תהליך-במיוחד באזורים בהם תאי העור שלך הולכים קצת תיל ויוצרים יותר מדי מלנין בבת אחת, וכתוצאה מכך כתמים כהים.

שיפור מרקם העור
לחומצה אזליאית יש אפקט פילינג קל, מה שאומר שהיא יכולה לעזור לחלק את מרקם העור שנגרם על ידי גודש. זה משפיע על איך תאי העור בשכבה העליונה של העור שלך איך להתנהג, מוודא כי הם שטוחים וחלק עבור מרקם עור כמעט ללא רבב, דמוי זכוכית!

הפחתת אדמומיות
מה שאזלאאית מצטיינת בו הוא מרגיע את העור האדום, נוטה רוזצאה. חומצה אזליאית יש תועלת אנטי דלקתית על העור הודות ליכולות נוגדות חמצון. הוא סקרה מגורה רדיקלים חופשיים, ומשאיר את העור, ללא אדמומיות.

עכשיו שאתה יודע את היתרונות של חומצה אזליאית לעור שלך, האם אתה תוסיף את זה סופר כוכב על העור שלך?

או, אם אתה עדיין מנסה להבין איזה מגע עור הם הטובים ביותר לסוג העור שלך, נסה את ניתוח העור שלנו!

Skin Analysis

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום