איך להיפטר של עיניים נפוחות: 5 טיפים

שום דבר לא יכול לשנות את הדרך בה אנו מרגישים לגבי העור שלנו בבוקר מהר יותר מאשר נפיחות; בדרך כלל עיניים נקות. מה גורם שקיות עיניים? לעתים קרובות זה החזקת נוזלים הנגרמת על ידי תקרית מבודדת, כמו בכי טוב, להישאר עד מאוחר מדי, או פשוט ישן מוזר על הכרית שלך.

Try Luxury Beauty Before You Buy

סיבות אחרות של שקיות עיניים הן עקשנות יותר, כמו עם אלרגיות, גנטיקה, או גורמי אורח חיים. למרבה המזל, יש כמה דברים פשוטים שאתה יכול לעשות כדי למזער או לחסל אותם לחלוטין.

קוביות הקירור האלה מאנה סונין הם טיפול ספא מפואר שאתה יכול לעשות ממש בבית כדי להפחית באופן מיידי את המראה של שקיות עיניים.

טיפ #1: לאמץ הרגלי טיפוח טובים

התאמות קטנות לכמה הרגלים יכול לעשות שינוי גדול כשמדובר בהפחתת נפיחות סביב העיניים. נסו לצייץ את אלה ולראות אם הם עושים שינוי!

שינה

שום דבר לא יכה טוב לילה! בזמן שאתם ישנים, תאי העור שלכם עסוקים יותר מאי פעם, מתחדשים וממחקים את עצמם מחדש. העור שלך עובד קשה מאוד במהלך היום כדי להגן על עצמו מפני גורמי לחץ סביבתיים כמו רדיקלים חופשיים ונזק לשמש.

שינה נותן את העור שלך את השאר זה צריך להערער כמו הורמון הלחץ בגוף שלך, קורטיזול, פוחתת. בצד השני, חוסר שינה יתרום לבנות נוזל מתחת לעור שלך, ובגלל העור מתחת לעיניים שלך הוא דק יותר, זה מופיע כמו עיניים נפוחות.

יתרון נוסף של שינה הוא כי העור שלך מייצר הורמון גדילה בזמן השינה, אשר מגביר את ייצור הקולגן ומסייע לשמור על העור מתחת לעיניים שלך מוצק למראה צעיר!

הידרו

שתייה מספיק מים עוברת דרך ארוכה בהפחתת עיניים נפוח. זה אולי נראה מנוגד לאינטואיציה שיותר מים יפחיתים הצטברות נוזלים מתחת לעור, אבל למעשה זה עוזר לאזן את רמות הלחות של הגוף ונפטר מתפוקות!

תוריד את האיפור לפני השינה

זה הוא אחד החשוב ביותר דברים שאתה יכול לעשות; לא רק להפחתת עיניים נפוחות, אבל עבור שלך עור בריאות בכללותו. עוזב איפור לא רק יכול לסתום את הנקבוביות, אבל זה יכול להגביר את הלחץ החמצוני ולהאיץ את סימני ההזדקנות.

Dermalogica PreCleanse Cleansing OilDermalogica PreCleanse
שמן הטיהור הזה מושלם לעיסוי איפור בסוף כל יום לעור בהיר, קורן-אין שקיות עיניים באופק!

להפחית את צריכת אלכוהול

כאילו אנחנו צורך עוד סיבה לא לשתות יותר מדי בירה... אבל ברצינות: אלכוהול עושה כל מיני בעיות גרוע יותר (כמו תלייה), לא לפחות ביניהם להיות נפוח תחת-עין שקיות!

אם אפשר, נסו לחתוך חזרה על אלכוהול במשך כמה שבועות לפני אירועים גדולים כמו חתונות או מסיבות שבהן ניתן לצלם; זה נותן זמן לכל הרעלים המגעילים האלה מהכיף של אתמול בלילה כדי להסיר בזמן!

טיפ #2: רול ועיסוי

לעתים קרובות, נפיחות סביב העיניים הוא לא יותר מאשר נוזלי עודפים שצריך להיות מחדש. באמצעות רולר ירקן יעזור לנקז את נוזל רעלים מתחת לעיניים, כמו גם את הטון.

כאשר השרירים מסביב לעיניים שלך יותר שרירי, הוא מרים את האזור ומפחית תחת שקיות עיניים. זה נשמע כמעט פשוט מדי, אבל לפעמים הפתרונות הפשוטים ביותר הם הכי יעילים! 'ן עיסוי עיניים קולי היא דרך היי-טק לנקז את הנוזלים באזור עבור מראה נח.

FOREO IRIS Petal Pink Eye MassagerFOREO לעיסוי עיניים איריס
לנצל חיתוך קצה, במיוחד סוניק טכנולוגיה כדי boost לטיפוח העור קליטה ולהפחית את המראה של כתמים כהים עם זה לעיסוי מפני FOREO.

טיפ #3: קפינט

אם קפאין כבר לא חלק משגרת העור היומית שלך, זה אמור להיות! כאשר הוא מוחל מתחת לעיניים שלך בסרום, קפאין פועל כדי לשמור על כלי הדם כך שהם לא מדליפים נוזל לתוך הרקמה שמסביב. זה הולך לעבוד במהירות להדק את העור ולהפחית את נפיחות מתחת לעיניים שלך.

טיפ #4: לשמור זה מגניב

קור מפחית נפיחות כמעט בכל מקום, כולל עיניים נפוחות! אתה יכול לשמור על קרם עיניים או ג 'ל, להשתמש רולר קרח לפני החלת skincare הבוקר שלך, או לנסות את עין סונין להביע קוביות קרח כדי להרגיע, לרענן ולחסל רעלים.

טמפרטורות קרירות עובדות כמעט מיד כדי להפחית את הנפיחות בעין, אבל יש תוצאות לאורך זמן כאשר נעשה שימוש במסגרת שגרת טיפוח עקבית.

טיפ #5: לשדרג את קרם העין שלך

A קרם עיניים באיכות גבוהה יכול לעבוד פלאים תחת שקיות עיניים, כמה אפילו להפחית את המראה של נפיחות בתוך דקות! למרות זאת, להשתמש במרכיבים מעצבן יחמיר את המצב שלך. אז, איך אתה יודע איזה מוצרים יעזור ומה יכאב?

לחפש קרם עיניים או סרום עם מרכיבים באיכות גבוהה, כגון חומצה היאלורונית, ויטמין c, פפטידים, סקוואלן.

ג 'ל עין זה הוא מבוצר עם כל מה שאתה צריך כדי להפחית את העיניים נפוחות-פפטידים, קפאין, חומצה היאלורונית!

הטוב ביותר העור המרכיבים כדי להפחית את המראה של עיניים נפוחות

חומצה היאלורונית מטעה בשמו. במקום לחשוב על זה כעל חומצה, תחשבו על זה כמיליון ספוגים זעירים שיושבים ליד פני השטח של העור כדי למשוך ולהחזיק את הידרציה. ישנם מעט מאוד מרכיבים המסייעים להתייבש כמו גם חומצה היאלורונית !

ויטמין C מגן על העור מפני רדיקלים חופשיים, כמו גם מחזק את הגמישות, הפחתת המראה של עיניים נפוחות.

ESTÉE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR EYE SERUM 15MLאסתי לאודר סרום לתיקון לילה מתקדם
סרום קל משקל מן estée lauder הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לעור הפנים עבור קרם העין שלך, או להתמודד עם שקיות עיניים על זה עצמו בזכות נוסחה יעילה ומזין.

פפטידים הם חומצות אמינו באופן טבעי בעור. ככל שאנו מזדקן או העור שלנו פגום על ידי גורמי לחץ חיצוניים, וייצור מאט. ישנם 4 סוגים של פפטידים המשמשים בדרך כלל, ואולי היעיל ביותר של אלה הוא אות פפטידים .

פפטידים אות הציבו תגובת אנזים מתגביר ייצור של אלסטין וקולגן המחזקת את הקשרים הטבעיים האלה בעור.

בעיקרון, הם עוזרים לשחזר את העור לזוהר הקודם שלו! שימוש עקבי יחשוף הבדל ניכר במראה של תחת שקיות עיניים

קויין היא הצורה הטבעית של הקוואלית en, שהוא שמן שקיים בעור שלך. זה יורד ככל שאתה מתבגר, והוספת אותו לשגרה שלך יכול להיות יתרונות גדולים! הוא מעניק לחות ומרכך את העור מתחת לעיניים, לאזן את רמות הלחות הטבעית של העור ומוריד את המראה של שקיות העין.

Clinique All About Eyes Richקליניק הכל על עיניים עשירות
זה קרם עיניים מ clinique מטרות הידרציה, שקיות עיניים, וסימנים של הזדקנות עם זה נוגדי חמצון ארוז, נוסחת-מועשר squalane.

כיצד להפחית את העיניים נפוח-לסיכום

בעוד כמה טכניקות להפחתת שקיות עיניים לעבוד במהירות, התוצאות הטובות ביותר תמיד יראו עם שגרת עבודה עקבית באמצעות skincare באיכות גבוהה.

מחפשים את שגרת טיפוח מושלמת לצרכים שלך? נסה ניתוח העור שלנו. תקבלו טיפים מפורטים לעור שלכם, בתוספת שגרה מיני יוקרה בחינם לנסות!

Beauty Affairs Skin Analysis

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום