Hifu טיפולי פנים עבור הזדקנות בריאה: כל העובדות

אם למדע יש משהו לומר על זה, טיפולי אולטרסאונד ממוקד בעוצמה גבוהה (hiפו) יכול להיות טיפול האסתטי החדש שלך לטיפול אסתטי עבור נוער, ללא צורך באופנים פולשניות אחרות.

Try Before You Buy Luxury Skincare

אלה טיפולי פנים מבטיחים התחדשות העור, הגברת רמות קולגן ועור מיצוק-כל בלי ללכת מתחת לסכין. עם זאת, אנחנו יודעים שזה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי-אבל נכון?

הנה כל מה שצריך לדעת על מגמת טיפוח העור החדשה של טיפולי פנים !

מה זה היפו ואיך זה עובד?

המכונה לפעמים" מתיחת פנים לא כירורגי , ”Hifu משתמשת בטכנולוגיית אולטרסאונד כדי כתובת הזדקנות העור ולכן הוא יעיל למדי עבור מספר חששות הקשורים, כולל קווים עדינים, קמטים, עור תיוג ואובדן גמישות. שלא לדבר על זה, זה יכול להתבצע בשבריר של מחיר ניתוח פלסטי כואב.

למעשה, זה עובד על ידי מיקוד גלי האולטרסאונד עמוק לתוך העור, על מנת לקדם ייצור קולגן. כי קולגן הוא מה שמחזיק את העור מחפש גמישות וצעיר, היפו יכול, לאורך זמן, לעזור לגזור את העור ולשפר את המראה שלו באזורים שבהם קולגן הפך לדלדול.

מחקרים קליניים הראו כי טיפולי היפו יעילים במיוחד עבור הידוק העור סביב הלחיים ולחיים, כמו גם מזעור קווים סביב הפה.

מי מועמד טוב לטיפולי-פנים?

על פי מומחים, היפו נוטה להיות מועיל ביותר עבור גברים או נשים מעל גיל 30 אשר מודאגים עם סימנים של הזדקנות, במיוחד אלה מראים סימנים של אובדן קולגן כגון קמטים או רפיון מתון עד בינוני בעור. זה יכול גם להיות מועיל עבור כל אחד עם מוקדם סימני נזקי שמש .

עבור אלה עם קווים בולטים יותר או כתמי שמש, היפו עשוי להיות פחות יעיל, או ייתכן שיהיה עליך טיפולים נוספים כדי לראות תוצאות. מסיבה זו, אנו ממליצים תמיד על ייעוץ מקצועי כדי לקבוע את מהלך הטיפול הטוב ביותר עבור מצב העור שלך.

Treat Yourself With HIFU Facelift Treatment - Book an appointment today

כמה טיפולים hiפו נדרשים וכמה מהר אתה יכול לצפות לתוצאות?

ההשפעות של היפופוטניות נוטות להיות פרוגרסיביות, ולכן נדרשת סבלנות. מכיוון שקולגן חדש לוקח זמן לייצר, התוצאות נוטות להיות מורגשות לאחר כמה חודשים ואפילו יותר על ידי סימן שישה חודשים לאחר הטיפול.

כמו בכל טיפוח העור, התוצאות האישיות משתנות מאדם לאדם ותלויים במצבו הנוכחי של העור. עם זאת, מתרגלים המציעים היפו אומרים שרוב הלקוחות דורשים אחד עד שישה מפגשים כדי להשיג את המטרות הרצויות שלהם.

יש תופעות לוואי עם טיפולי hifu טיפולי פנים?

אחת הסיבות שהפו הוא צובר משיכה כאהוב בקרב אניני טיפול פנים הוא שיש לו מעט מאוד תופעות לוואי. מעט אדמומיות או גירוי הוא נורמלי מיד לאחר ההליך. עם זאת, אלה נוטים להיות מאוד זמני ולא התאוששות זמן צריך להיות צורך. רוב האנשים יכולים לחזור לפעילות הרגילה שלהם באותו היום.

פסק דין סופי? אם חשבתם לנסות את היפו, אנחנו אומרים: למה לא? הזמינו עם הפנים של הפו היום.

או, אם אתה מעדיף להתחיל להתמודד עם אנטי-הזדקנות עם שגרת טיפוח יעילה, לתת את השגרות המיני שלנו לנסות. פשוט להשלים ניתוח עור המזהה את סוג העור שלך ואת מטרות העור העליון, ואתה תקבל שגרת טיפוח מיני-טיפוח עבור הצרכים שלך!

Beauty Affairs Skin Analysis

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום