איך ליצור תחנת יהירות משלך לכל צרכי היופי שלך

זה אולי הלם אתה אבל אני מאמין יופי יש לא אמיתי חשבון. אני מעדיף תווית הכל אני רכישה או זמן אני לבלות על יופי כהשקעה כי זה באמת מה אנחנו עושים, השקעה עצמנו.

עכשיו, אם אנחנו הולכים לעשות זה כראוי, את דבר אחד אתה חייב להשקיע הוא יופי יהירות תחנת! אין יותר איפור על רצפת חדר השינה או מול מראה בחדר אמבטיה. זה הוא מקום שבו כל של מוצרים שלך יש בית ואתה יכול בקלות לתוך שלך לטיפוח העור או איפור שגרה ללא הפרעה.

בפוסט הזה, אני הולך לתת לך את למעלה דברים כדי כולל שלך יהירות תחנת כדי לעשות את זה כמו luxe כמו האפשרי ללא תג המחיר.

להתחיל עם שטח

זה הוא החשוב ביותר המדרגה למה זה מגיע ראשון. כולם של בית וסלון הסדרים שונים. עבור רובנו, שלנו חדרי שינה יהיה את מקור עבור זה שטח, זה המקום זה בית למרבית שלנו החפצים כגון תכשיטים ובגדים, בתוספת זה מקום שבו אנחנו לא נקטע בקלות (ילדי בהמתנה).

לשאול את השאלות הבאות:

  • שבו הוא את רוב שטח אני יש ב שלי שינה או בית?
  • אני יש מספיק מקום גדול או קטן שולחן?
  • יכול אני להתאמה יו"ר/שרפרף עם זה שטח, ויכול זה להיות תחוב מתחת שולחן?

זה מושלם זמן כדי להביא את קלטת למדוד ולצייר קצת רצפת תכנית משלך כדי לראות שבו את יהירות ממוקם הטוב ביותר.

ברגע שאתה יודע את שטח אתה עובד עם זה זמן ללכת קניות! גלישה גוגל באינטרנט ריהוט אתרי יהיה שלך הטוב ביותר מקור.

איך לבחור שלך יהירות שולחן & כיסא

לחללים קטנים:

אם אתה מוגבל על ידי גודל מדידות יהיה שלך ביותר קריטריונים חשובים. שולחן דק (25-35cm עומק מהקיר) יתאים יפה ברוב חדרי שינה לחללים קטנים. באופן אידיאלי, אתה יהיה לחשוב איך למקסם את השטח באזורים קטנים יותר כגון מגירה נשלפת ו שרפרף לתחוב תחת כך אתה יכול לשבת. עומד הבלים הם גם מושלם לחללים קטנים יותר & לעזור עם יציבה טובה!

רווחים גדולים יותר:

אם אתה בר מזל מספיק כדי יש גדול חדר, למדוד את שטח אתה צריך לעבוד עם ולהתמקד סגנון ו ". Pinterest & Instagram הם מקום מצוין להתחיל להביא רעיונות יחד (כמה hashtags כדי להתחיל עם # יהירות # vanitytable)

הנה כמה אתרי אינטרנט כדי לבדוק עם שונה מחיר טווחים:

מראה, מראה על קיר

שונה מראות הם שונה סביבות, ולכן אנחנו צריכים לבחור את ימין מראה למרחב שלך. ברוב המקרים, זה יהיה עצמאי מראה כי ניתן להעביר ולקחת שטח קטן, עם זאת אם שטח מאפשר, אין שום דבר לא בסדר עם מחפש קיר-רכוב יהירות מראה כדי להשלים את בית תפאורה וסביבה. המטרה עבור מואר אפשרות לשקול הוספת מגדלת דיסק אז אתה יכול לראות בקלות.

יודע שלך תאורה הסדרי

לפני לקטוף סגנון מסוים, אני תמיד מראה כדי לראות מה סוג של אור הוא זמין בחדר. למרבה הצער, שלך סטנדרטי חדר אורות הם לא בקטגוריה זו. אם אין הרבה טבעי אור בחדר העדיפו מראה כי מגיע עם משולב LED תאורה או luxe החוצה עם כמה נורות בודדות & Bluetooth תאימות אמיתית הוליווד כוכב מרגיש.


בחר סגנונות מבוסס על גודל & ניידות:

הבא פוקוס על גודל כדי להתאים שלך פוטנציאל יהירות שולחנות וניידות. יש כמה פנטסטי אפשרויות זמין באינטרנט החל פשוט מראות ונוספים LED קבצים מצורפים כדי קיצונית יוקרה מראות משולב עם LED ויכולות Bluetooth עבור משחק האהוב עליך גלאם Spotify רשימת השמעה.

אני הייתי לייעץ שיש קטן יותר נייד מראה משולב עם LED אורות זמין שיכול להיות ארוז בשקית ומשמש בדרכים. זה תמיד טוב לעבודה & בסוף השבוע נסיעות תוכניות.

הנה כמה אתרי אינטרנט כדי לבדוק:

לארגן מוצרים שלך כמו מקצוען

שלמדנו זה רחוק אז אתה לא רוצה יש כל את ציוד מושג. אנחנו צריך לחשוב חכם יותר ויש לי דברים מאורגן כי זה גורם לך להרגיש מוסמך בידיעה לה הכל מקום. זה למה אתה צריך להשקיע קוסמטי מארגנים.

אנחנו לא הולכים לתוך יותר מדי פרטים כאן, אבל אם אתה הולך להוציא כסף אתה בדרך כלל רוצה משהו ברור וקל לבית מספר מוצרי יופי מרובים ב. מארגני אקריליק ברורים הם פונקציונליים, בעוד שחברות אחרות כגון "Collvity Collicity" בחרו לעשות בחירות הרבה יותר קלות על ידי יצירת מארגני איקיאה כדי להפוך את המרחב המוגבל חברך!

הנה כמה אתרי אינטרנט כדי לבדוק:

לקשט עד שלך לב הוא תוכן

החלק האחרון של בניית תחנת הviity שלך היא הכיף ביותר! לכל אחד יש סגנון משלהם, וזה הזמן לתת לו לזרוח דרך כישורי העיצוב שלך.

אם אתה לא בטוח בסגנון או פריטים להוסיף, חשוב קודם על מצב הרוח שאתה רוצה היהירות שלך לייצג. האם אתה מעדיף סביבה מרגיעה או רוגע ומוכן לקבל את הגלאם? ברגע שאתם מחליטים, הגיע הזמן להביא את האלמנטים הטובים ביותר שמתאימים למצב הרוח שאתם מרגישים!

אתה יכול לקנות בכל מקום כדי למצוא קישוטים מדהימים אז במקום רישום אתרים, הנה כמה רעיונות שאולי תרצה להוסיף את היהירות שלך כדי להשלים!

  • נרות
  • אגרטלים ופרחים
  • קופסאות זכוכית
  • מחצלת שולחן מגן
  • שמנים ריחניים או מפזרים
  • מחזיקי תכשיטים
  • ערכת תה

המפתח הוא לשמור על זה פשוט, לזכור את המטרה ליהירות היא לא רק כדי לגרום לזה להיראות טוב, זה חייב להיות פונקציונלי.

אנו מקווים שזה מנחה אתכם ליצור תחנת vanity שלכם עבור כל צרכי היופי שלכם! אל תהסס לתייג אותנו ב אינסטגרם או פינטרסט כדי להראות לנו מה אתה אוהב ותמונות של היצירות האחרונות שלך!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום