כיצד להחיל קרם עיניים & החומרים הטובים ביותר לחפש

הוספת עין קרם כדי שלך שגרת טיפוח יכול נראה מעט מרתיע, במיוחד כאשר אתה לשקול כי יש כל כך הרבה בחוץ שהכל נראה לתבוע יש את הטוב ביותר מצרכים עבור שקיות עיניים, עורב של רגליים, ועוד. וזה לא רק מרכיבים קרם עיניים זה משנה!

Try Before You Buy

כשמדובר קרם עיניים, איך ליישם את זה חשוב כמו המרכיבים בנוסחה.

אם אתה משחק כדי לנסות קרם עיניים בשגרה העור שלך אבל לא באמת יודע איפה להתחיל-או אולי אתה רק רוצה לדעת אם אתה באמת משתמש skincare נכון עבור החששות שלך יש לנו את כל התשובות לשאלות שלך!

כיצד להחיל קרם עיניים (בדרך הנכונה)

לדעת כיצד להחיל קרם עיניים או ג 'ל עיניים כראוי יכול לעשות הבדל עצום עד כמה יעיל זה מלכתחילה! ישנם כמה גורמים קריטיים שמגיעים לשחק כאן שיכולים להשפיע על היעילות של שלכם טיפול עיניים מוצרים, כמו כשאתה משתמש בטיפול בעיניים שלך, איך אתה מיישם את זה.

ניסח עם פפטידים חזקים, תמצית רוזמרין עלים, קפאין, זה ג 'ל עיניים חזק העור, תוך הפחתת דרמטי את המראה של עיניים נפוחות ועיגולים כהים.

מתי להשתמש קרם עיניים בשגרת טיפוח העור?

באופן אידיאלי, כל מוצר טיפול בעיניים צריך להיות מיושם לאחר סרום העור שלך ולפני קרם לחות-הנה הסיבה.

ראשית, בכל פעם שאתה מכוון דאגה לעור מסוים, אתה תמיד רוצה לוודא שאתה מיישם את מוצר הטיפול שלך קרוב ככל האפשר לעור חשוף ככל האפשר. במילים אחרות, נסו למזער כמה שכבות של מוצרים שיש לכם. כשמדובר קרם עיניים, זה מוצר שאתה צריך להגיש מועמדות לפני קרם לחות ולא אחר כך.

על ידי רטינול ים ופפטידים, קרם מתאר את העין מיצוק מושלם להתמודדות עם המראה של קווים עדינים וקמטים.

יותר מדי שכבות של מוצרים יכולים לקבל בדרך של טיפול בעיניים שלך להגיע ולסופג את אזור היעד. עבה יותר מוצרים, כגון בתחליבים, בדרך כלל מכיל Occlusives -בגלל איך אלה מרכיבים עבודה, הם יכולים למעשה למנוע שלך עיניים טיפול מספיגת כמו גם זה צריך, ומונע ממך לקבל את תוצאות שאתה רוצה שלך עין קרם!

דבר נוסף לשקול הוא אם קרם העין שלך צריך לשמש בלילה או במהלך היום. אם הוא ארוז בחומרים כמו ויטמין c, פפטידים או נוגדי חמצון, ג 'ל עיניים ניתן להשתמש ביום ובלילה. עם זאת, אם את פעיל מרכיב הוא רטינול, עדיף להשאיר שלך עין קרם עבור שימוש לילי.

עייף, עייף מתחת לעיניים? זה עמוק לחות, טיפול עיניים לחות לחות, מתחדש את התייבשות ומרעננת עיניים עייפות למראה נח.

כיצד להחיל קרם עיניים: מיקום משנה

עוד דבר חשוב לדעת על איך להחיל קרם עיניים מתחיל עם איפה ליישם אותו מלכתחילה. אני יודע מה אתה חושב-ברור, מתחת לעין נכון? ובכן, זה לא המקום היחיד שאתה צריך להיות החלת קרם עיניים.

כמו גם יישום עין טיפול לאורך שלך נמוך יותר מסלולית עצם, אתה יכול גם לשמור הולך ומשתפר מסביב כדי תחת שלך מצח עצם, על פי רופאי עור . זה מבטיח כי אתה מתמודד עם כל חששות מכל הזוויות-במיוחד הרגליים של עורב, סימנים של הזדקנות-ומקבל העין שלך או ג 'ל עיניים!

קרם עיניים שופע זה של אומורוביצה משתמש שלישיית מרכיבים חדשניים שעובדים כדי להגן על ה-dna של תאי העור, בסופו של דבר העברת סימני הזדקנות מוקדמת של הזדקנות.

קרם עיניים: כיצד להגיש בקשה לקבלת התוצאות הטובות ביותר

טיפ שלישי ואחרון על איך להחיל קרם עיניים הוא די פשוטו כמשמעו על היישום; זה הכל בטכניקה! העור סביב העיניים שלך הוא הדליל ביותר והעדין ביותר על כל הגוף שלך. זה אומר כי לשפשף מוגזם, קרם עיניים מחוספס יישום יכול לגרום כמה בעיות מאוד שאתה מנסה להימנע, כגון גירוי וקמטים.

אם קרם העין שלך לא מגיע עם applicator, ההצעה הטובה ביותר שלנו היא להשתמש בקרם העין שלך עם אצבע הטבעת בתנועות הקשה וקציצות עדינות עד לספיגה מלאה. דרך נוספת להחיל את מוצרי טיפוח העיניים שלך ולקבל את המרב מהם היא באמצעות כלי עיסוי עיניים !

אלה כלי טיפוח עזרה כדי להגביר את זרימת הדם וספיגה של מוצרי טיפוח העין שלך, מה שהופך את העין שלך ג 'ל עיניים אפילו או יעיל להחליק משם אלה שקיות עיניים נפוחות ומניעת קווים עדינים להופיע.

אידיאלי עבור הגברת הספיגה של כל מוצרי טיפוח העיניים, זה קולי עיסוי מ foreo היא הדרך המושלמת כדי לקבל יותר מתוך שגרת טיפוח העור שלך.

איזה מרכיב הוא הטוב ביותר תחת דאגות עיניים?

כשמדובר המרכיבים טיפוח העור הטוב ביותר לכלול בקרם העין שלך, אין רק אחד לבחירה! חלק מהמרכיבים הטובים ביותר עבור תחת קרם עיניים כוללים:

  • פפטידים
  • רטינול
  • קאפין
  • נוגדי חמצון
  • חומצה
  • פרוביוטיקה

כל אחד המרכיבים האלה מביא את היתרונות שלה קרמים עיניים, ג 'לים עיניים, וחלקם טובים יותר במיקוד בנושאים מסוימים יותר מאחרים.

ג 'ל עיניים קל, לחות זה מושלם לגיבוש עור יבש ומזין את העור צמא בזכות נוסחה עשירה בתמציות צמחים ומרכיבים מרגיעים במיוחד.

פפטידים
פפטידים הם מרכיב עור עדין להפליא, אך יעיל שיכול להתמודד עם כל הבעיות הקשורות לעור עיניים עדין-יובש, קמטים, שקיות עיניים ועיגולים כהים

רטינול
אידיאלי עבור מיקוד סימנים של הזדקנות כגון = כפות הרגליים וקווים עדינים, רטינול הוא מרכיב טיפוח חזק אשר מגביר את רמות קולגן

קָפֵאִין
מרכיב שימושי זה מגרה את מחזור הדם, עוזר להפחית את המראה של שקיות עיניים ועיגולים כהים. זה יכול גם להגביר את היעילות של חומרי טיפוח אחרים הודות לתכונות שיפור זרימת הדם שלה.

בוצר בוויטמין C חזק, סרום עיניים זה מ-דרמאלוגיקה עובד קשה כדי להגביר את רמות הקולגן למראה צעיר וזוהר.

נוגדי חמצון
אלה מרכיבים skincare חזק אלה עובדים קשה כדי להגן על העור מפני רדיקלים חופשיים מזיקים שיכולים לגרום קמטים להופיע. נוגדי חמצון מסוימים, כגון ויטמין C, יש גם את הכוח לעורר את ייצור הקולגן, עוזר למלא ולמלא את העור מבפנים.

חומצה היאלורונית
זה חזק מוקטנט באופן מיידי סוחף מתחת יובש העין שיכול לגרום לעור למראה. לחומצה היאלורונית יש גם טריק נוסף בשרוול-על ידי שמירה על העור כל כך לחות היטב, פיט ממלא באופן זמני קווים עדינים וקמטוטים עבור חלק חלק יותר, רענון מתחת לעין.

פרוביוטיקה
קטגוריה זו כוללת מרכיבים מותססים, כגון מרק הנס המפורסם של לה מר ופיתה SK-II. מרכיבים אלה מסייעים לתמוך במחזור הטבעי של העור, אשר עמיד יותר לסימני הזדקנות מוקדמת.

קרם עיניים אולטרה-לוקס זה מנוסח עם נוגדי חמצון רבי עוצמה וחומצה היאלורונית כדי להביא לנצנץ צעיר לעיניים שלך.

כיצד להחיל קרם עיניים: נקודות מפתח

הדרך הטובה ביותר לקבל את המרב מן העין שלך או ג 'ל העין היא לוודא שאתה מפעיל אותו לפני קרם לחות שלך. בנוסף, שיטת יישום עדינה כגון הקשה או עיסוי עדין עוזר לו לספוג מהר יותר לקבלת תוצאות טובות יותר-להיפרד עיגולים כהים וקווים עדינים! את החומרים הנכונים קרם העין שלך, מדי-כדי להיות בטוח לתת לפחות אחד מששת החומרים המדהימים שהזכרנו זריקה.

או, אם אתה רוצה קרם עיניים שגרתית-קרם עיניים כלול-שנוצר רק בשבילך, נסה את ניתוח העור שלנו. אתה תקבל שגרת טיפוח מלא המותאמת רק לסוג העור שלך ומטרות העור שלך כדי לעזור לך לקבל את ענייני היופי שלך!

Beauty Affairs Skin Analysis

המוצרים שהוזכרו:

  • דרמאלוג 'ית להעיר את פפטיד ג' ל עיניים
  • עין נס סמלין מתאר קרם נגד קרינקל
  • lancôme hyda זן עיניים נגד לחץ על העין
  • קרם עיניים כחול אומורוביץ
  • פוראו איריס עין עיסוי עלי כותרת ורוד
  • מינרל רן ויטה™פעיל 7 עין
  • דרמאלוג ביולומין-c dermalogic
  • לדג את העיניים להתרכז
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום