6 רבי מכר מלה מר לניסיון

כשמדובר יופי יוקרתי, מותג אייקוני לה מר הוא הקרם של היבול כשמדובר שופע, יעיל skincare נוסחאות. כל מוצר בודד חדור במרכיב טיפוח העור העשיר בנוגדי חמצון הייחודי של La Mer, שלא תמצאו בשום מקום אחר: Miracle Broth.

Try Before You Buy

נוצר על ידי תסיסה תמצית אצות והוספת מרכיבים אחרים עשירים נוגדי חמצון באופן טבעי כדי ליצור את התערובת הסופית, מרק נס הוא מרכיב רב עוצמה שמפעיל את העור נגד סימנים פגים של הזדקנות ומגביר את המחזור התאי עבור נעורים, עור זוהר.

הנמכרים ביותר-מוצרי יופי לה מר

אם אתם מוכנים להוסיף נגיעה של לה מר לשגרת היופי שלכם, העברנו את ששת המועדפים שלנו ממותג היופי הזה שאנחנו חושבים שמגיע לנו מקום.

קרם המגון

ניתן לטעון את המוצר האיקוני ביותר שם בחוץ, קרם לחות הוא קרם לחות עשיר ומנחם כי הוא קרם לחות עשיר ומנחם, אשר ניסח בצורה מושלמת כדי להרגיע את העור ולהכשיר את סימני ההזדקנות. את שמנת, קטיף לחות מרקם שוקע במהירות לתוך העור, סוחף משם יבש תיקונים יבשים ולעזור העור שלך להחזיק לחות חיונית.

ארוז במרק נס, the לה מר קרם לחות עובד כדי לחדש תאים מתוך כדי להאט ביעילות את המראה של קמטים לעור צעיר, זוהר.

ללא קרם לחות קרוב למוצר האייקוני הזה מ-לה מר.

חידוש שמן

זה שמן פאזי מ-לה מר עובד קשה כדי להציף את העור באופן מיידי עם לחות לזוהר-מבפנים. אולטרה קל בזמן עמוק מזין, את התחדשות שמן מסייע למיצוק עור ולעודד קולגן ייצור כדי לרכך קמטים ולשפר שלך עור של טבעי radiance.

מונע על ידי מרק נס, שמנים צמחיים, פפטידים, שמן פנים זה יכול לשמש לאחר קרם לחות או להוסיף לחות עבור אפקט אנטי-agoed.

שמן הפנים נגד הזדקנות זה מושלם עבור חידוש ורענן עייף ומשעמם הודות למרק נס החתימה של לה מר.

לה מר מסכת התחדשות אינטנסיבית

להמריץ ולעורר עור עם מסכה אינטנסיבית זו מ-לה מר. ניסח עם מרכיבים פרוביוטיים, מרק נס, ומלח לחות מטפח, מסכת התחדשות אינטנסיבית מעניקה לעור שלך דחיפה חיונית תוך 8 דקות בלבד!

מסכת שמנת זו עובדת קשה כדי להרגיע את העור ולהגן מפני נזק רדיקלי חופשי לעור שנשאר מוצק וצעיר במשך זמן רב יותר.

לרענן ולחדש את העור עם מסכת שמנת, מהירה למשחק עם חומרי טיפוח העור.

לה מר את הלובש הרך

קל, בנייה, וללבוש ארוך-ואלה אפילו לא החלקים הטובים ביותר על הבסיס הזה מ לה מר . הבסיס הרך והמתמזג זה מותיר מגע חסר משקל על העור לזוהר טבעי ומעודן. נוסחה עם SPF20, היא פועלת גם כדי להגן על העור שלך מהשמש לעור מדהים - גם לאחר הסרת האיפור.

שגובש כדי לשפר שלך עור של טבעי זוהר-לא כדי לכסות אותו-את רך Fluidwear קרן הוא בהחלט אחד ששייך בתיק שלך איפור תיק!

לקבל גימור טבעי ללא רבב עם בסיס זה מחורר העור מ-לה מר.

לה מר הסרום התחדשות

סרום ביצועים גבוהים זה מגביר את היכולות המדהימות כבר של מרק נס עם מרכיב פרוביוטי חדש שנקרא התסיסה מטבולית. נוסחה קלאסית זו פולחן יצר סרום אשר מפחית באופן נראה בבירור את המראה של קווים עדינים וקמטים, מחליק את העור ואת רמות הקולגן של העור.

להחיות מחדש את העור עם קומפלקס סרום קל במיוחד, קל משקל.

הקוף את האוקיינוס

הברכה עיניים עצורות ומערבב ללא רבב משם הוא קל עם הנוסחה קונסילר הנכונה-כמו זה מ-la mer. זה קונסילר מקל הוא ארוז עם מספיק פיגמנט כדי להסתיר את האדמומיות, כתמים כהים, ועיגולים כהים, עדיין יש גימור קל, בלתי ניתן לגילוי פעם מעורבב.

כמו כל מוצרי לה מר, זה גם מחדיר עם חומרים מזינים העור כי העבודה היה צריך לבנות מחדש את העור מבפנים ולהגן מפני סימני בטרם עת של קמטים.

מסתיר, להאיר, ומתאר עם זה קל לערבב קונסילר מ-la mer.

או, אם במקום המלצות מוצר אתה רוצה להתקדם מהר לשגרת טיפוח מותאמת אישית, נסה בחידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Analysis

המוצרים שהוזכרו:

  • קרם המגון
  • חידוש שמן
  • לה מר מסכת התחדשות אינטנסיבית
  • לה מר את הלובש הרך
  • לה מר הסרום התחדשות
  • הקוף את האוקיינוס
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום