כיצד להתאים את שגרת טיפוח העור שלך 2023 החורף

החורף כבר כאן, ועם זה מגיע החודשים הקרים ביותר של השנה. עם טמפרטורות קרות מגיע יובש שיכול לגרום להרס על העור שלך אם אתה לא מוכן לזה! במיוחד אם אתה בתוך מחוץ למשרדים יבשים, מחוממים ובתים-שינויים מהירים אלה בטמפרטורה יכולים להעיף-להתחיל עור עור עור עור בהיר וכתמים יבשים.

עם זאת, עם הטיפים הנכונים ומוצרי טיפוח העור שלך לא צריך להרגיש (או לקבל) כל מפחיד ויבש את החורף הזה! הנה ההצעות המובילות שלנו על עדכון שגרת טיפוח העור לחורף.

1) להפוך את שמן חובה

מה עושה שמנים פנים סופר-מיוחד זה העובדה שהם עובדים כמו מכבסכות ו emolients . בחורף, העור שלך פגיע במיוחד לאובדן מים טראנס-אפידרמיס-כלומר, מים מתאדים דרך השכבה העליונה של העור שלך, ומשאיר אותו מרגיש יבש, מקשקש, מיובש, מיובש.

שמנים פנים-ו שמנים גוף לעניין הזה-הולכים להיות הנשק הסודי שלך במהלך חודשי החורף! הם לא רק מצוינים לנעילה בכל היתרונות של חומרי טיפוח העור כמו גליצרין ו חומצה היאלורונית הם גם ממש עובדים כמגן בין העור לבין הסביבה החיצונית המיובשת כדי להבטיח שהעור שלך קורן לחות, כל החורף.

שמנים פנים הם דרך מצוינת להגן על העור שלך החורף. פשוט להוסיף כמה טיפות ללחות שלך, או להחיל לאחר קרם לחות. סרום calmwise calmise ($80) מטפח לחות העור הודות לנוסחה יעילה וחסכונית. סרום מבוסס שמן זה מסתמך על בסיס שמן חוחובה כדי לספק מנה חזקה של ויטמין C כדי להבהיר כתמים כהים.

Medik8 Calmwise Serum
MediK8 סרום
מטפח שמן פנים זה מ-medik8 ומחמיר את העור בזכות שמן חוחובה.

אל תשכחו להוסיף שמן גוף לשגרת החורף שלך גם! עור יבש הופך להיות ברור יותר על הגוף במהלך החורף, ולכן שמן גוף מזין הוא תיקון קל.

אנחנו אוהבים את זה מדרמאלוגיקה-קל, מבוצר בשמן אבוקדו כדי לנעול את התייבשות ולרכך את העור מהראש ועד ראש. Dermalogica phyto לחדש את שמן הגוף ($89) יכול לשמש במקום של קרם לחות הגוף הרגיל שלך, או גם לאחר הגוף שלך לחות עבור הידרציה אינטנסיבית.

Dermalogica Phyto Replenish Body Oil
[dermalogic פיטו לחדש את שמן גוף
Dermalogica פיטו מתחדש שמן גוף הוא שמן קליל וריחני שמזין עמוק ומזין את העור, ומשאיר אותו מרגיש רך וגמיש.

2) חמאה עצמך

קרם לחות שמנת יהיה החבר הכי טוב שלך במהלך החורף. החלפת ג 'ל קרם לחות על משהו יותר שמנת, במיוחד לילה, יעשה הבדל עצום כדי להבטיח כי אתה מתעורר עם עור זוהר.

אחד האהובים עלינו מרים הוא את Inika אורגני Phytofuse לחדש™עשיר לילה קרם ($99). מרקם עשיר זה הוא אידיאלי עבור נעילת לחות לעור לילה הודות חמאת שיאה ושמן ארגאן בנוסחה.

INIKA Organic Phytofuse Renew Rich Night Cream
SINGLE-DOMAING™קרם לילה עשיר
קרם פנים זה משתמש בחמאת שיאה, יחד עם גליצרין, שמן צמחי רגן, שמן רוזיפי, שמן רוויפ, ריכוך אזורים יבשים ומעניקים להם זוהר לחות.

אל תזניח את העור מהצוואר למטה. להחליף את קרם לחות גוף עבור חמאה או קרם גוף כבד ילך דרך ארוכה כדי למנוע את עור מגרד החורף המעצבן כי הוא כל כך נפוץ בחודשים הקרים. מרכיבים כמו חמאת שיאה הם בעלי כוח לחות עמוקה ומיזוג עור במהלך החורף הודות לאיפור ייחודי של חומצות שומן ונוגדי חמצון שמזין את העור.

בונוס נוסף של חמאת שיאה בחורף הוא שזה נהדר עבור פשוטו כמשמעו בכל מקום על הגוף שלך-cuticles יבשים? חמאת שיאה. עקבים יבשים? חמאת שיאה. זהו מרכיב חיוני כדי להגיע מלמעלה עד הבוהן כדי לנעול לחות ולשחרר עור יבש כל השנה-אבל במיוחד בחורף.

זהו מרכיב כוכב באחד החמאה הטובים ביותר של הגוף שם בחוץ: לה מר הגוף crème ($455). קרם גוף אולטרה-מפואר זה יש מרקם עשיר סופג בקלות לתוך העור. בנוסף, הנוסחה היא מבוצרת עם מרק נס האייקוני של לה מר לעור מוצק ולשחרר סימנים מוקדמים של הזדקנות.

La Mer The Body Creme
הגוף קרם את
קרם גוף עשיר זה באופן מיידי, מתחדש על ידי רווירת עור עם לחות ממושכת ועמוקה. עור יבש מרגיש מרופד ומוחלק כפי שהוא עטוף בהשפעות הטיפוליות של הים.

3) לא לוקחים מקלחות סופר חמות

אני יודע-אין דבר טוב יותר מאשר לרוץ מקלחת חמה או מריץ אמבט חם כדי להתחמם ביום חורף קר. האמת היא, לוקח יותר מדי חם של מקלחת או אמבטיה יכול למעשה להפוך את העור שלך אפילו יבש יותר!

מים חמים מאוד יכולים להפשיט את העור של השמנים הטבעיים, אשר בדרך כלל מצב זה ונעל על התייבשות. כאשר אתה לקחת אלה משם עם מאוד חם מים, העור שלך נשאר עם שום דבר כדי להגן על עצמו מפני יבש חורף סביבת-המתכון המושלם מגרד, עור מגורה.

הפתרון? גם, אתה לא צריך לקחת קר מקלחות כמו Wim Hof-רק להיות מודע של טמפרטורת המים לא ליפול על פיתוי של סופר חם מקלחת.

באמצעות אמבטיה או מקלחת שמן יהיה גם לעשות הבדל עצום כדי לוודא כי העור שלך נשאר moisturised זה חורף. Kiehl של Crème דה חיל החלקת שמן כדי קצף גוף ניקוי יעיל, לחות מקלחת שמן שמנקה עור ללא הפשטה זה של לחות.

Kiehls Creme de Corps Smoothing Oil Wash
Kiehl של גוף קרם SMOOZing שמן כדי קצף גוף ניקוי
באמצעות גוף ניקוי שמן הוא אידיאלי עבור אלה נוטים יובש. שמן המקלחת של Kiehl's אינו יוצא דופן! זה עלים העור מרגיש רך וחלק, עם פחות גלוי אפרורי ועור פתיתי.

4) החל לטיפוח העור תוך העור שלך הוא עדיין לח

זה לטיפוח העור טיפ הוא מוחלט מושיע לפנים וגוף בחורף זמן! החלת לטיפוח העור, במיוחד לחות ולחות נוסחאות לעור בזמן שהוא עדיין לח הוא חייה טיפ-כאן של למה.

כמעט כל גוף פנים תחליבים מנוסחים עם תערובת של 3 סוגים של לחות מרכיבים- Humectants , מרככים, ו occlusives. הסיבה אתה רוצה העור כדי להיות קצת לח לפני החלת לחות טיפוח עור הוא בגלל הסוג הראשון-humectants. אלה מולקולות למשוך מים כדי עצמם, וכמו הם כיור לתוך האפידרמיס, הם מביאים כי מים לתוך העור שלך-מתפיחה זה עד מלא של הידרציה.

כאשר אתה למרוח קרם לחות מעל מעט לחה עור, אתה בעצם לעשות את זה עבודה אפילו קל יותר באופן לחות העור שלך-ובמהלך אלה יבש חורף חודשים, שמירה כי הידרציה יש קריטי כדי הימנעות מגרדת, קשקשים רגליים. לא שכל אחד יכול לראות אותם, אבל אתה בהחלט מרגיש אותם!

את גרלן Abeille רויאל נוער מים שמן (מפני $96) הוא היברידי סרום פנים שמן כי נועל בלחות לעור.

Guerlain Abeille Royale Watery Oil
גרלן דבורה רויאל נוער מים שמן
זה במיוחד אור פנים שמן לא קל במיוחד ב את ha-לmoisturisation מחלקת-להשתמש בו לאחר שלך קרם לחות או להוסיף כמה טיפות כדי שלך קרם לחות לזוהר טללי.

עם אלה הטוב ביותר לטיפוח העור טיפים לחורף, אנו מקווים אנחנו כבר עזר לך לקבל שלך יופי ענייני יחד בחורף הזה!

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום