דבש: יתרונות העור ואיך להשתמש בו

דבש הוא אחד החומרים הטובים ביותר לטיפול בעור. זה כנראה אחד הדברים הקרובים ביותר לזהב נוזלי לעור כי הוא כל כך מועיל לעור. אני מתכוון, יש כל כך הרבה דברים טובים בזה-לצד להיות מקור סוכר טבעי, חלבונים וחומצות אמינו, ויטמינים, אנזימים ומינרלים, ועוד כמה חתיכות קלות אחרות שעשויות להשתנות בין סוגי דבש שונים.

בעוד שיש הבדלים בדבש תלוי מאיפה בעולם הוא והפרחים שהדבורים לקחו נקטר, יש ארבעה יתרונות בסיסיים כי תקבל מכל מיני דבש-הם ארבע סיבות נהדרות למה אתה צריך להוסיף דבש לשגרה העור שלך, asap!

1. מקדם לחות העור

דבש הוא יוצא דופן מזח. כמו humectant, דבש עוזר להביא מים לתוך הקורניום הרובד -זה עוזר לעור להיראות ולהרגיש טוב יותר. עור מיובש הוא חלק ומעט קופצני-הוא גם פחות מראה מקומט, כמו הגדלת רמות המים בעור מגבירה אותו באופן זמני. עור לחות פירושו עור בריא, ועור בריא פירושו עור יפה!

L'Occitane Shea Butter Rich Lotion

l'occitane קרם גוף עשיר: $44
הגוף שלך לא צריך לפספס את הדברים הטובים-קרם הגוף הזה הוא מבוצר עם חמאת שיאה ודבש לעור לחות במיוחד.

2. מגלות חיידקים גורמי אקנה

דבש הוא גם אנטיבקטריאלי טבעי , מה שהופך את זה סופר יעיל, עדיין מאוד עדין עבור zapping גרימת גרימת-גרימת גרימת גרימת. זה פנטסטי להפחתת אקנה, במיוחד בעור רגיש. טיפולי אקנה מסורתיים כמו בנזוויל, סליצילית יכול להציף עור רגיש ולגרום קצת גירוי-דבש סופופים כדי להציל את היום כדי לעצור את הפרידות מבלי לדחוס את העור שלך.

Guerlain Abeille Royal Night Cream rich image


שילוב של מזון מלכות ודבש להזין עור סופר-מפואר formual מפני גרלן.

3. מגביר את תהליך ההחלמה של העור

דבש, במיוחד manuka דבש, ידוע בשל יכולתו לעזור לעור לרפא וקפץ בחזרה במהירות. זה אומר שכל פריצות וגירוי להחלים מהר יותר ממה שהם בדרך כלל היו בלי-כן בבקשה! חיזוק התאוששות העור חיוני לבריאות הכללית העור בטווח הארוך, מסייע להפחית את המראה של היפרפיגמנטציה פוסט-דלקתית-כתמים כהים אתה עלול לקבל לאחר פריצה.

Guerlain Daily Repair serum image

[] []
סרום לתקן ומזינים עור עם את הטוב ביותר של דבורה-נוצר מרכיבים: דבש מזון מלכות.

4. אדמומיות מפחית

אם העור שלך נוטה לרסק ולראות קצת אדום, דבש הוא מרכיב טיפוח העור כי אתה תאהב לחלוטין. מחקרים מצאו כי חלק זנים של דבש הם אפילו יותר יעילים מאשר על תרופות נגד כשמדובר מרגיע את רוזצאה.

L'occitane immortelle divine cream image


קרם זה משלב דבש וחומצה היאלורונית כדי להרגיע את העור.

5. נלחמת קמטים

עם זאת, אולי היתרון הטוב ביותר של כל כשמדובר דבש הוא היכולת שלה לעכב את סימני ההזדקנות מלהופיע. זה חשב כי שילוב של (מתון) רמות של חומצה לקטית בדבש בשילוב עם יכולות נוגדות חמצון לעזור לעודד ייצור קולגן לעור למראה צעיר.

L'Occitane Immortelle Divine Serum image

l'occitane immortelle סרום | 155 $
דבש, ויטמין C וחומצה היאלורונית הופכים את זה לנסיוב אנטי אייג 'ינג.

אני יכול להשתמש בדבש גס על הפנים שלי?

ככל שהיופי העסיסי הולך, באמצעות דבש גולמי על הפנים שלך הוא כנראה אחד הדברים הטובים יותר שאתה יכול לעשות מאז שהוא טוב לעור שלך. הנה הדבר, אני עדיין לא ממליץ על זה.

דבש הוא דביק, מבולגן, ורצני-הכל לא בהכרח דברים שתהנו מטיפוח העור שלך, נכון? לכן קווי טיפוח העור מתחילים להציג דבש כמרכיב כוכב-חלקם אפילו כוללים מרכיבים אחרים שנוצרו דבורים, כמו פרופוליס וג 'לי מלכותי עבור היכולות המועילות לעור שלהם גם כן. באמצעות skincare זה מנוסח בדבש אומר שאתה יכול להפיק תועלת יותר מאשר רק דבש בכוחות עצמו.

כשזה מגיע אליו, דבש הוא מרכיב נהדר בכל עגול. זה מדהים לכל סוג עור. צריך עזרה להרכיב את שגרת טיפוח העור הטובה ביותר?

לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום