מדריך המתנות האולטימטיבי לחג: 12 ערכות המתנות הטובות ביותר

הזמן הזה של השנה נוטה להתגנב ופתאום, אתה חייב לקנות את הקניות שלך לחג המולד בוצע. ריכזנו את המתנות הטובות ביותר ביופי - יש משהו לכל אחד בחבילות חג המולד שלנו. הם נהדרים עבור החברים האובססיביים לא פחות מהיופי, אבל גם מושלמים למתחילים בתחום היופי. הנה מדריך ל-12 חבילות המתנות האהובות עלינו לצוץ מתחת לעץ חג המולד השנה.  

מתחת ל-$50

Hands & Lips bundle image

זה נהדר עבור אמא שלך, או כל מי שאולי לא יזלזלו במשהו כל כך יוקרתי כמו קרם ידיים של ל'אוקסיטן בעצמם. בחבילה הזו יש קרם ידיים פלוס 100% חמאת שיאה. חמאת שיאה היא שומנים צמחיים טבעיים ומזין במיוחד, המושלם להענקת לחות ולחידוש ידיים יבשות. אחרי כל שטיפת הידיים שעשינו ביחד השנה, לידיים יבשות מגיע קצת פינוק. 

מזור חמאת שיאה טהור הוא נפלא להרגעת שפתיים יבשות, אבל זה לא כל מה שהוא טוב עבורו. בצורה טהורה, חמאת שיאה פועלת כדי להעניק לחות לציפורניים יבשות, למרפקים ואפילו לכל כתמים יבשים על הפנים שלך - היא נהדרת כמעט לכל מקום!

Mauve lip bundle image

אנחנו יודעים - התאמת שפתון לליפליינר יכולה להיות כאב מוחלט. זו הסיבה שעשינו את זה בשבילך - קבלו את השפה המבריקה והסגולה המושלמת עם תוחם השפתיים High Precision של GA-DE ו- Velveteen Lip Gel.

שימוש בשפתון (אפילו לפני גלוס פיגמנטי) מסייע רבות בשילוב מראה איפור. תן את הסט המדהים הזה למישהו שאוהב שפה מבריקה ופיגמנטית ואולי פשוט תצבור כמה נקודות נוספות של בראוניז. 

Supple Smooth Hands & Feet bundle Image

זה מיועד לחברה ההיא שרוצה לשמור על מראה הידיים והרגליים שלה בדיוק כמו שהם נראו כשיצאו מהסלון. במיוחד בקיץ! מחצית מהשמירה על מראה המניקור והפדיקור שלך טרי בסלון הוא על ידי הזנת כל עור יבש בידיים וברגליים - זה המקום שבו הסט הזה נכנס לתמונה.

שטיפת ידיים ללא פשיטה זו נועלת לחות לתוך העור, בעוד שמזור לרגליים עשיר בחמאת שיאה עוצר כל סדקים ועור יבש בעקבותיו. 

חבילות מ-$50-100

השגת גבות מטובות לגדולות קלות עם החבילה המותאמת לגבות הזו - יש בה דברים טובים מ-GA-DE כדי לשמור על מראה גבות מוגדרות ומטופחות בצורה מושלמת לאורך כל היום. GA-DE 3D Tattoo Brow Liner הוא מושלם ליצירת מראה גבות עבות ובלתי-עבודה, בנוסף אבקת הגבות מגיעה בשלושה גוונים כדי לשמור על מראה גבות ממדיות (וטבעיות). לאחר מילוי מושלם של הגבות, ג'ל הגבות נועל אותן כל היום. אנחנו באמת מתכוונים לכל היום! 

 

Crystal Clear Skin Bundle image

חבילה זו משלבת את כוח ניקוי העור של אנזימים עם שטיפת פנים עדינה. עור נקי וקילוף טרי נותן את הטון לשאר שגרת הטיפוח שלך! פילינג אנזים נהדר עבור כל סוגי העור - ניקוי תאי עור מתים מסייע בהפחתת פצעונים, גוון עור ערב ואנטי אייג'ינג. 

אם יש לך חבר או בן משפחה שהוא חדש בטיפוח העור, זו דרך מצוינת להכיר להם טיפוח עור סופר יעיל אך עדין להפליא. 

MINI LUXE BUNDLE

הדבר המיני היחיד בחבילה הזו הוא המחיר - זהו פינוק לכל הגוף למי שמגיע לו שדרוג לשגרת הטיפול העצמי שלו. שמן המקלחת שקדים מעניק לחות ומנקה עמוק את העור בו זמנית, בנוסף הניחוח הוא אלוהי! בשילוב עם מזור לגוף שקדים ומוצרי חמאת שיאה אורגניים זהו מתכון לעור גמיש ורך מכל עבר מכף רגל ועד ראש.


חבילות מ-$100 - $200

 

glass skin bundle image
צרור עור זכוכית | $120

פנקו מישהו במתנה של עור זכוכית - לצרור הזה יש רולר דרמה וסרום עמוס בחומצה היאלורונית. הידיים למטה, דרמה רולר היא אחת הדרכים הטובות ביותר לקחת את שגרת הטיפוח שלך לרמה הבאה השנה - הם מדהימים בשיפור מרקם העור, הפחתת הופעת הקמטים העדינים, כמו גם דהיית כל הסימנים שנותרו מאקנה. 

השילוב העוצמתי הזה של דרמה רולר וסרום חומצה היאלורונית הוא מתכון בטוח לעור שמנמן וזוהר!

 

luxe trio bundle image

אם אתה רוצה לתת למישהו מעט יוקרה עבור הריסים, השפתיים והעיניים שלו, זה יכול להיות בדיוק המתאים עבורו. פלטת הצלליות GA-DE Velveteen מגיעה עם תשעה גוונים מגוונים - מושלמים לכל אירוע, בעוד שהשפתון והמסקרה הם רק הדובדבנים היוקרתיים למעלה. 

 

skin quencher bundle image

זה כל כך טוב שאני לא מאשים אותך שאתה רוצה להשיג לעצמך אחד מהחבילות האלה. אני די עושה! לא רק שיש לזה אמפולה סופר חזקה להחיות את העור לאחר עונת החגים, אלא שיש לו גם את כל מה שאתה צריך כדי שהעור שלך ייראה כך. 

האמפולה, קרם הלחות, ג'ל העיניים וערפל הפנים עמוס כולם בחומרי לחות רבי עוצמה המושכים מים לתוך העור, ומעניקים לחות לכל עור צמא לזוהר מטומטם רציני. אני מקווה שאחד מהם נמצא מתחת לעץ עבורי השנה... 

luxe lips bundle image

עכשיו, כשאנחנו לא צריכים להסתיר יותר חצי מהפנים שלנו מאחורי מסכות, השפתונים עדיין נמצאים בתיקי האיפור היומיומיים שלנו - הנה שלישיית שפתיים יוקרתית שסיפקה אותך. כתם השפתיים הנוזלי של Dior Rouge מושלם לשפה נועזת ועמידה לאורך זמן. 

עבור גוון שפתיים עדין יותר (ועם זאת עמיד לאורך זמן) YSL Rouge Pop Water הוא כתם שפתיים שקוף יותר שעדיין מחזיק מעמד לאורך כל היום. למשהו שמוסיף נגיעה קטנה של לחות ומבריק, השפתיים של Dior Glow מושלם - הוא מעניק לחות ומוסיף זוהר רענן לשפתיים שלך. 

200$+ חבילות

 

Skin rescue bundle image

חשבו על זה כעל ערכת SOS שעוקבת במהירות אחר התהליך עד לעור מדהים. יש בו את כל מה שצריך כדי לקחת שגרת טיפוח מבלה ועד מדהים - כמוסות הרטינול המפורסמות של אליזבת ארדן הן למעשה קסם

כל כמוסה אטומה מבטיחה רעננות ויעילות מקסימלית כדי להדוף סימני הזדקנות מוקדמים. בשילוב עם הלחות הסופר הלחות של Lancome Rose Mist (גם הוא מריח אלוהי), מסכת L'Occitane מרגיעה וקרם לחות מזין, העור בהחלט ייראה כאילו הוא ניצל!


כולנו התעוררנו בהרגשה קצת יותר גרועה ללבוש אחרי לילה גדול, במיוחד בתקופת החגים - זה המקום שבו הגמילה של Next Day זה מציל את היום עבור המקבל המאושר שלך. רענן בעזרת ג'ל ניקוי לעור נקי לחלוטין, והתחדש בשילוב של טיפול באור LED מוכח מדעית ורולר דרמה. ברצינות - לאחר השימוש בשניהם, תראה כאילו אתה מוכן לסיבוב השני!

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום