שה גואה על הפנים: יתרונות & הטיפים הטובים ביותר

בעוד כלי טיפוח כמו מסכות הובילו ניקוי פנים קולי הם ניתן לטעון מדהים כדי להוסיף דחיפה לשגרת העור שלך, יש משהו מספק לגבי שימוש בכלי פנים לא צריך להיות מחובר לשימוש.

Try Luxury Mini  Skincare Samples

זה נכון, אני מדבר כלי פנים כמו רולס ג 'ייד והשה גואה. שני כלי טיפוח העור האלה אין כל זמן השבתה ויכול לשמש לעתים קרובות כפי שאתה רוצה, בכל פעם שאתה רוצה-להקל על "יש לי רק פנים!" זוהרים בבית.

כלי skincare אחד שיכול לעזור לך לקבל יש את גואה שה כלי. אלה מעבדי פנים עשויים בדרך כלל מרג 'דה, קוורץ רוז, או גבישים אחרים ויש להם עקומות חלקות שמתאימות באופן מושלם את קווי המתאר של הפנים שלך לטיפול עיסוי מספק ומרגיע.

Woman using gua sha on her face

מה התועלת של גואה שה?

גואה שה על הפנים כרוך בעדינות מעסה את העור באמצעות יציב, כלפי מעלה משיכות של כלי גואה גואה שלך. שיטה זו של עיסוי פנים יש כמה יתרונות שיגבות אותך בדרך לזוהר העור!

לקחת את שגרת העור שלך לרמה הבאה עם זה עיסוי פנים טבעי מן eseeke.

מגביר את זרימת

כמו כל צורות עיסוי פנים, שימוש באבן גואה שה יכול לעזור לשפר את זרימת העור. תמיכה במחזור בריא יכול לעזור להחזיר זוהר טרי לעור שלך, ויש לו את הבונוס הנוסף של עזרה כדי להוריד את שקיות העיניים ולהפחית את עיגולים כהים.

שיפור מחזור העור עוזר לעור שלך כדי לשטוף את כל נוזל מתמשכים שגורם לערות, עיגולים כהים ושקי עיניים לזוהר צעיר, נח היטב.

עשוי לעזור לרכך קווים עדינים

משמש באופן קבוע, לעתים קרובות מספיק, כלי גואה יכול לעזור כדי להחליק את המראה של קווים עדינים וקמטים על ידי הרמת, גוון העור. Diehard גואה עיסוי האוהדים נשבע כי העור שלהם הוא מוצק, קושר, וגמיש יותר לאחר ביצוע עיסוי גואה שה העור שלהם.

יחד עם עיסוי גואה שה, שמן פנים יוקרתי זה מבית לה מר מרכך את סימני ההזדקנות ומזין עמוק.

תומך ניקוז לימפטי

רבים מוצאים כי הפנים שלהם וjawline נראה רזה יותר מוגדר לאחר עיסוי גואה שה-זה בגלל גואה שה לפנים מקדמת ניקוז לימפתי, עוזר לתמוך במערכת הלימפה בריאה שמניקה לך כל נוזל משתהה אשר תורם ללחיים נפוחות.

בטווח הארוך, זה יכול יש את היתרון של הפנים שלך והלסת למראה רזה באופן קבוע-אין הזרקה הנדרש!

משחרר מתח גורם קמטים

יש יתרון מיידי של גואה שה תוכלו ליהנות בכל פעם שאתה משתמש בכלי שלך גואה שה-כמה מרגיע זה מרגיש. עיסוי גואה שה עוזר להירגע כל מתח שאתה ללא כוונה להחזיק בפנים שלך, במיוחד סביב הלסת ואת הגבות. עוזר לשרירים שלך לשחרר את המתח הזה עושה שירות כפול-קודם כל, זה מרגיש מדהים.

שנית, זה יכול לעזור לעכב את הופעת הקמטים הנגרמים על ידי מתח-במיוחד אלה קווים מזעקים!

ספיגת skincare

יתרון נוסף של gua sha שלך שגרת טיפוח כוללת לחיזוק לטיפוח העור ספיגת-במהותה, אתה עושה שלך שגרת טיפוח אפילו יותר החזקים רק על ידי לוקח את צעד נוסף כדי עיסוי זה ב עם gua sha אבן.

מבוצר עם שמנים עשירים נוגדי חמצון, שמן טיפוח זה מן האלכימאי גדל העור שלך דחיפה מגן, מושלם לשימוש עם גואה sha שלך.

כיצד להשתמש בכלי גואה שה

אז, איך אתה באמת משתמש בכלי גואה שה כדי לקבל את כל היתרונות המדהימים שלה לעור? הזמן הטוב ביותר לעשות גואה שה על הפנים הוא בסוף מאוד של שגרת הלילה שלך. יש מוצר אחד חיוני אחר, אתה צריך להשתמש עם גואה שלך-שמן טיפוח.

באמצעות פנים שמן כמו שלך gua sha שמן מוודא כי שלך כלי מחליק בצורה חלקה על העור שלך-זה לא צריך משיכה או להיות לא נוח! אם אין לכם שמן פנים לשימוש, בעזרת קרם לחות נוסף-אבל אנחנו באמת ממליצים ללכת על שמן הפנים האהוב עליכם.

איך לבחור את השמן הטוב ביותר עבור גואה שה

השמן הטוב ביותר עבור גואה שה תלוי בסוג העור שלך! הכל שמנים פנים יש כמות טובה של החלקה, לוודא שיש לך חוויית עיסוי חלקה, משיי ולא אחת גסה על העור שלך.

משהו שעשוי משנה בעת בחירת השמן הטוב ביותר עבור גואה שה הוא מטרות העור שלך. מחפש לרכך את סימני ההזדקנות? לבחור עבור שמן פנים רבב עם bakuchiol, כמו שמן פנים נס אומורוביצה. היא אחת המטרות של העור שלך לדעוך כתמים כהים והיפרפיגמנטציה? שמן פנים מבוסס rosehip הוא ההימור הטוב ביותר שלך.

איזה שמן פנים אתה בוחר להשתמש עם אבן שה גואה שלך, זה יעזור להקל על כל מתח ולהוסיף לסיים מרגיע את שגרת העור שלך-לוקח אותו מן העור לטיפול עצמי!

לקבל את ענייני היופי שלך כדי לתפוס את כלי גואה שה עבור שלך שגרת העור שלך! או, אם אתם עדיין מנסים להרכיב את שגרת טיפוח העור המושלמת, נסו את חידון העור שלנו.

Beauty Affairs Skin Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום