4 יתרונות היופי של שמן קמליה (ו-6 מוצרים לנסות)

כאשר מדובר בשמני זרעים מוגדשים, אחד שטס לעתים קרובות מתחת לרדאר הוא שמן קמליה. השמן הקל הזה מופיע בכל כך הרבה מוצרי טיפוח שכנראה שכבר השתמשת בו בעבר ואפילו לא הבנת! ואם כן, כל שיפור ששמתם לב יכול כנראה להיות קשור להשפעות של שמן זרעי קמליה על העור. אבל דבר ראשון - מהו שמן זרעי קמליה, בדיוק וכיצד הוא מועיל לעור?

Beauty Affairs Luxury Mini Samples

מהו שמן זרעי קמליה אוליפרה?

שמן זרעי קמליה מגיע מצמחים מאותה משפחה של צמח התה הירוק! הסוג הנפוץ ביותר שתמצאו בטיפוח העור הוא Camelia oleifera, שזה יהיה סוג שמן הקמליה שמרכז הפוסט הזה בבלוג.

תערובת שמני פנים יוקרתית זו כוללת שמן קמליה להזנה והגנה על העור שלך.

 

שמן קמליה מופק מזרעים דחוסים של צמח זה ויש לו יתרונות ייחודיים הודות לתערובת של חומצות שומן שונות ונוגדי חמצון. שמנים צמחיים נבדלים זה מזה על ידי תערובות נפרדות של חומצות שומן, נוגדי חמצון ורכיבים אחרים שהופכים כל שמן לייחודי. חומצות שומן אלו קובעות עד כמה השמן סמיך או נוזל ואפילו את הצבע - כך שאין זה מפתיע שהן קובעות גם את היתרונות של כל סוג של שמן פנים.

כשזה מגיע לשמן קמליה, יש לו תכולת חומצה אולאית גבוהה בהשוואה לשמנים צמחיים אחרים. משמעות הדבר היא שיש לו מרקם עשיר ויוקרתי המעניק לחות עמוקה לעור ועוזר לנעול לחות חיונית לעור צעיר. 

שמן קמליה אינו מיועד רק לפנים שלך - הוא יכול לרכך גם לציפורניים יבשות וידיים מחוספסות.

האם שמן קמליה טוב לפנים שלך?

כן! זנים שונים של שמן קמליה שימשו באופן מסורתי בתרבויות המזרח כטיפול יופי וכשמן לריפוי העור, במיוחד לאחר כוויות. שמן זרעי קמליה הוא שמן טבעי נפלא להוסיף לשגרת הטיפוח שלך.

שמן זרעי קמליה: יתרונות העור

אז, עכשיו כשאנחנו יודעים מאיפה מגיע שמן קמליה, בשביל מה שמן זרעי קמליה טוב מלכתחילה? הנה רשימה של יתרונות העור של שמן זרעי קמליה וכיצד הם משפרים בסופו של דבר את העור שלך!

מעניק לחות עמוקה לעור

כמו כל שאר השמנים הצמחיים, שמן זרעי קמליה פנטסטי בשיפור רמות הלחות בעור שלך. שמן קמליה לעור יבש הוא מציל עור - הוא עוזר לנעול לחות חיונית בכך שהוא פועל כחוסם, תוך שהוא מחליק את מרקם העור ומשפר באופן מיידי את המראה של עור יבש ואפרורי. 

שמן קמליה מזין את כל סוגי העור בקרם ג'ל נספג מהיר זה של המותג האוסטרלי Minenssey.

דוהה כתמים כהים

מחקרים מצאו שלשמן זרעי קמליה יש את הכוח להבהיר כתמים כהים על העור לקבלת זוהר זוהר בגוון אחיד. נהוג לחשוב ששמן קמליה מתעסק בכוחות מייצר המלנין של העור שלך. 

כאשר הגוף שלך מגיב לדלקת ושולח כמה יותר מדי תאים היוצרים מלנין לאזור מסוים, שמן קמליה יכול להפריע לתהליך הזה ולעצור מהתאים לייצר יותר מדי מלנין. זה מוביל לעור בגוון אחיד לאורך זמן 

הזינו את העור למשך הלילה עם קרם הלילה המושרה בשמן קמליה מבית Grown Alchemist.

מרגיע עור רגיש

מחקרים מצאו שתערובת חומצות השומן הייחודית של שמן קמליה הופכת אותו לפנטסטי להרגעת עור רגיש ולהפחתת גירוי. יתרונות העור של שמן זרעי קמליה כוללים הרגעת עור אדמומי וכועס, וזו הסיבה שהוא כלול במספר לא מבוטל של קרמי לחות ותערובות שמנים כדי להגביר את בריאות העור הכללית שלך. 

מכוון לעור רגיש, קרם הלחות הזה מבית REN מרגיע אדמומיות ומגביר את עמידותו של העור מפני גורמים מגרים חיצוניים.

בעל יכולות נוגדות חמצון מגן

בהתחשב בעובדה שהצמח הזה מגיע מאותה משפחה של צמח התה הירוק, זה לא אמור להיות מפתיע שהשמן הזה עמוס בנוגדי חמצון. נוגדי חמצון חיוניים להגנה על העור מפני סימני הזדקנות מוקדמים, כמו גם למניעת העמקת הקיימים עקב גורמי לחץ סביבתיים כמו רדיקלים חופשיים. 

שמן הפנים הזה מ-Minenssey עמוס בשמנים צמחיים מזינים - כולל שמן זרעי קמליה

נקודות מפתח: שמן קמליה לעור זוהר

שמן זרעי קמליה הוא שמן יופי מדהים שראוי לכל ההייפ הסובב אותו. שמן מזין זה יכול לעזור להגן על העור שלך מפני סימני הזדקנות מוקדמים, כל זאת תוך כדי חיזוקו עם לחות ולחות כדי להגביר את המוצקות והגמישות. עכשיו כשאתה יודע את כל היתרונות של שמן קמליה, עשה סדר בענייני היופי שלך והוסף אותו לשגרת היופי שלך בהקדם האפשרי!

או, אם אתה עדיין מנסה ליצור שגרת טיפוח מלכתחילה, נסה את חידון ניתוח העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

  • שמן גרלן אימפריאל סחלב
  • ערכת טיפוח ידיים של אלכימאי גדל
  • קרם לילה מחודש אלכימאי גדל
  • Minensey Hydrating Quenching Aqua Cream
  • קרם יום REN Evercalm Global Protection
  • Minensey Rejuvenating Superfood Elixir
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום