חמישה צעדים לעור הטוב ביותר לאחר טיפול פנים

האם הזמנת את הבא שלך טיפול פנים עדיין?

כמו טיפולי יופי, טיפולי פנים הם אחת הדרכים הטובות ביותר לתמוך בריאות העור שלך לטווח הארוך ולהשיג תוצאות זוהר. היבט מרכזי של קבלת המרב מטיפולי יופי פנים מקצועיים הוא ביצוע מספר צעדים חיוניים לפני ואחרי. הנה מה שאנחנו ממליצים!

Woman receiving facial treatment at spa

1. הזמינו טיפול פנים לפי מטרות טיפוח

כאשר תזמון פנים, ייתכן שתשימו לב שיש מספר אפשרויות לבחירה. כדי להפיק את המרב מהחוויה שלכם, תרצו לחפש מילות מפתח אשר מתיישרות עם דאגות העור שלכם כגון לחות, הבהרת, הרמה או אנטי אייג 'ינג.

טיפול באקנה פנים לעתים קרובות לערב צעדים כדי לטפל פריצות פעיל ולרכך את המראה של צלקות אקנה. הם שימושיים במיוחד אם אתה עדיין מתמודד עם אקנה מבוגרים-משהו נפוץ יותר ממה שאתה חושב!

טיפולי פנים אנטי הזדקנות, כגון היפו-ליפטרה כתובת רמות קולגן נופל בעור עם לייזר עבור מצמרר טבעי, מראה צעיר.

כמובן, אם אתה עדיין לא בטוח מה שאתה צריך, החדשות הטובות הן כי medispa medispa מספק ייעוץ חינם עם כל הזמנה כדי להבטיח כי בחרת את השירות הנכון עבור החששות שלך.

אם אתם שוקלים לקבל טיפול פנים ראשון, הצוות המנוסה שלנו ממליץ להתחיל עם פנים אישי. טיפול ביופי מותאם לצרכים של העור שלך כדי להשאיר אותך זוהר-פלוס, אתה תקבל הצעות לגבי טיפולי פנים ממוקדים שאתה צריך כדי להשיג את מטרות העור שלך!

2. קל על רכיבים אגרסיביים בשבוע לפני הטיפול הפנים שלך

לפני קבלת טיפול פנים, אתה רוצה למנוע exfolants כגון חומצות אלפא או בטא הידרוקסיות, רטינול.

מכיוון שרוב הפרוטוקולים המקצועיים כוללים קילוף כימי או התקנים מתקדמים שמקדמים מחזור סלולארי, אין צורך להכפיל. עושה זאת עלולה לגרום לגירוי או נזק לעור.

במקום זאת, עדיף להכין את העור עם שגרה פשוטה ומוצרים עדינים במשך שבוע מראש ולהשאיר את שאר המומחים.

3. מגיעים בזמן ומוכנים להירגע

אחד החלקים הטובים ביותר של טיפול בעצמך פנים הוא ההזדמנות להירגע ולהתפנק. בנוסף היתרונות המעשיים של skincare מקצועי, לוקח זמן דה-לחץ יכול להיות השפעה חיובית על הבריאות ורווחה שלך, שיפור גורם זוהר הכולל שלך.

עם זה בחשבון, אנו ממליצים לתת לעצמך הרבה זמן להגיע ולהתיישב על הפגישה שלך. היינו גם מציעים לבחור בגדים נוחים לטובת תועלת מקסימלית. אולי תרצו להגיע לכמה דקות מוקדם כדי להיפגש עם מטפל היופי שלכם ולמלא כל צורות נוספות.

4. שיתוף פעולה עם המטפל שלך לקבלת התוצאות הטובות ביותר

לפני ובמהלך הטיפול, המטפל בעור סביר להניח ירצה לקחת כמה רגעים כדי לשוחח, כדי להבין את מצבו הטוב ביותר של העור שלך, שגרת טיפוח העור הנוכחית שלך והיעדים לקבלת פנים. בשלב זה, עדיף להיות נכון, כך שהם יכולים לבחור את המוצרים והטיפולים הטובים ביותר עבורך.

אתה גם רוצה לחשוף כל מידע רפואי חשוב. אם אתה בהריון או מניקה, אתה עדיין יכול להתמכר בפנים בזמנים אלה, וזה הכי טוב שהספק שלך יודע כך שהם יכולים להימנע מכל מוצרים ומרכיבים שאינם מומלצים.

5. עקוב אחר כל טיפול פנים הוראות בחריצות

ברגע שהפנים שלך תושלם, סביר להניח שתבחינו כמה יתרונות מיידיים, כמו עור רטוב במיוחד, רך וגמיש, ועלייה נוספת של זוהר. עם זאת, התוצאות האמיתיות יופיעו בהדרגה במהלך הימים הבאים כמו העור שלך מרפא מכל קילוף או טיפולים מתקדמים.

כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר, אתה צריך להמשיך להימנע מרכיבים אגרסיביים, exfoliants במשך כשבוע לאחר ולשלב כל טיפול מעקב מומלץ על ידי מטפל העור שלך. אחרון חביב, הקפד ללבוש הרבה מסכי שמש כדי להגן על ההשקעה שלך בעור ולמנוע כל נזק עקב חשיפה לשמש עודפת שמש.

לאחר כל טיפול, תינתן לך חבילת טיפוח מדגם חינם המתאים לסוג העור שלך ומטרות כדי לשמור על העור זוהר!

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום