101 קילוף: איך לקלף את הדרך שלך זוהר העור

בחוץ עם הישן, עם החדש-ולא, הקו הזה לא רק למלתחה שלך. כדי לחשוף את העור הטוב ביותר שלך, להיפטר מתאי עור מתים צריך להיות בסדר. אין פלא למה לטיפוח העור אוהדים לא יכול להגיד לא קילוף-זה קוסמטי תהליך הוא הסוד כדי ביטול זיהומים שיכול לעשות פרצוף מראה עמום ועייף.

את תהליך קילוף זה צעד שאתה לא יכול לפספס-במיוחד אם נדנדה שעור מלבלב הוא אחד מ-# skincarioents שלך.

מה תלמדו מהמדריך הזה

מהו קילוף העור

לחשוב על העור שלך כקנבס. אם אתה מדלג על הפשטה של צבע ישן מהבד, הצבע החדש ייראה מרושל ומשעמם.

את היתרונות של קילוף אל תפסיק לתת לך עור זוהר-זה גורם לתאי עור מתים לא זורעים הרס על הפנים שלך.

העור צובר תאים מתים במרווח קבוע. בעולם מושלם, העור יכול באופן טבעי לשפוך תאי עור מתים. עם זאת, כמו אחת מבשיל, הדרך הטבעית של התחדשות העור הופכת להיות קשה יותר. קילוף מונע תאי עור מתים לגרום לבעיות עור כמו אקנה, נקבוביות חסומות, יבש, עור הזדקנות. בונוס נוסף: פילינג מאפשר לעור לספוג מוצרים אחרים ביעילות!

עור שנראה בריא, גמיש וצעיר? Exfolate, stat!

שני סוגים של exfolants

ניתן לקלף עם קילוף פיזי וקלף נוזלי. רוב הזמן, בחירה בין שני סוגים אלה של exfolants תלוי בסוג העור שלך, התוצאות שאתה רוצה להשיג, ואת אורך הזמן שאתה רוצה להשיג אותם.

פילינג נוזלי

ידוע גם כ" אהה, bha, ואנזימים , Exfolants נוזלי ממיסים גרימה ומזהמים, ולשחרר תאי עור מתים מהעור בריא יותר. במקרים מסוימים, exfolants נוזליים מכילים גרגירים כדי לעזור להסוות עור מת מן הפנים. לעומת exfolants פיזי, קליפות נוזלי עובד עמוק יותר על פני העור.

עבור אלה שמתעצבנים לגבי המונח 'כיקל'-רוב האהא, בהא, והאצות אנזימטי נגזר מצמחים ופירות, אז באמת, הכל טבעי.

סוגי פילינג נוזלי וממה הם עשויים בדרך כלל:

  • חומצה גליקולית: קנה סוכר
  • חומצה לקטית: חלב
  • חומצה Malic: תפוחים ואגסים
  • חומצה מנדלית: שקדים
  • אנזימים: פפאיה, חמוציות, אננס, דלעת, פאין
  • Bha: נביחים ערבה

Exfolants פיזיים

Exfolants פיזיים באים בשמות שונים-פילינג מכני, מסכות קליפות, מברשות ניקוי, microdermabrasion, ו קרצוף פנים או קרצוף פיזי. אלה exfolants פועלים להסרת תאי עור מתים כאשר משפשפים פיזית על העור. זה עשוי להישמע קשה לעור, אבל עבור חלק מהנשים זה יכול להיות אפשרות טובה יותר בהתאם לסוג העור שלהם ואורח החיים.

קילוף לסוגי עור שונים

קילוף לעור שמן

כאשר אתה מתמודד עם סוג עור שמנוני, קילוף יכול להיעשות בבטחה עם exfolants פיזי נוזלי. גפנים יכולים לעזור לנער את הצטברות שמן על העור שלך. אם אתם רוצים לנשוף את תאי עור מתים בדרך עדינה יותר, לכו על exfolants נוזליים.

פילינג נוזלי לעור שמנוני

עור שמנוני שאינו רגיש יכול ליהנות מהיתרונות של קילוף פעמיים עד שלוש בשבוע. חובבי טיפוח העור לשקול exfolants נוזליים עבור היעילות הגבוהה שלהם במסת זיהומים על עור שמנוני ללא גירוי. Exfolants עם חוחובה, רכיבים גם אפשרויות נהדרות עבור עור שמנוני!

אנו ממליצים:
liquid exfoliant oily skin
מסכת פילינג אנזימטית עם אפקט כפול לפילינג עמוק. מושלם עבור עור סתומים, מסכה זו משתמשת באנזימי פירות כדי להמיס תאי עור מתים עודפי עור כך חרוזי חוחובה יכול להסיר אותם בעדינות. חרוזי חוחובה הם כדוריים, כך שהם אינם מגרדים את פני העור, מה שהופך אותם למרכיב המושלם עבור עורות רגישים.

    face peel

    מסכת פילינג עדינה סופגת שמן ומקדמת התחדשות העור. שימוש רציף מבהיר ומחליק פגמים. מכיל תמצית טימין, חומצה סליצילית, וחוסר שלמות מפחית אבץ לעור זוהר!

    פילינג פיזי לעור שמנוני

    קילוף פיזי יכול להיות שומני אפרפר הקדוש של עור שמנוני, שכן הוא יכול לנשוף עור מת שורד כמו משוגע. רק תזהרי לא להשתמש exfoliants פיסיים פעמיים בשבוע, מקסימום.

    אנו ממליצים:
    מברשות ניקוי פוראו לשלב ניקוי, קילוף, ניקוז לימפטי, ואנטי הזדקנות לתוך מכשיר חכם אחד. מוכר כקילוף פיזי כפי שאתה צריך להשתמש בו באופן ידני כדי להתפז. זיפים סיליקון הם כיתה רפואית-זה אומר שהם קלים לחטא ולא נוטים לחטא חיידקים, שלא כמו מברשות ניקוי מסורתיות רבות.
    בונוס: Luna 3 יש פונקציה עיסוי מובנה דה פאף להדק את הפנים-שלום ימים רעים ופנים שלום עצמות לחיים!


    פילינג עור יבש

    לדלג על exfolants מכני אם יש לך עור יבש כפי שהם יכולים לגרום לגירוי. לבחור ג 'ל או exfoliants ג' ל או נוזל exfoliants.

    אנו ממליצים:

    gentle peeling cream

    ga-de groom eclat קרם פילינג עדין | $38

    ג 'ל פילינג עדין המחליק את תאי עור מתים ותאי עור מתים. המוצר כולל את היתרונות של חימר, ואת ההשפעות לחות של שמן זית ושמן פטל. השתמש באופן עקבי לזוהר הצעיר, טרי.

    פילינג רגיש עור

    אם יש לך עור רגיש, דלג על הגרוזים שיכולים לגרום לאדמומיות מוגברת. עבור עור בוגר, בחר קילוף עדין כי לא יגרום העור שלך להיות נמתח.

    אנו ממליצים:

    enzyme peeling exfoliant

    קליפת אנזים dr irena הוא פילינג לחות, לא שוחקת המתאים או עור רגיש. המרקם המשי והלחות משאירים את העור מרגיע, רגוע וזוהר. זה גם מריח מדהים!

    פילינג שילוב עור

    אם יש לך עור משולב, זה גם צריך טיפול משולב. עור משולב דורש שילוב טוב של exfolants נוזלי . השתמש פילינג נוזלי לעבודה על אזורים יבשים. אם העור שלך מרגיש שמנוני יחסית, לך על לשפשף עדין. להימנע משימוש בשני היום, ותמיד לחות לאחר פילינג.

    פילינג פיזי לעור משולב

    אנו ממליצים:

    לשפשף פנים המכיל שמן זרעי חמניות עבור קילוף קל, יעיל. באופן מיידי נותן את העור החלקה, ואת אפקט ריכוך!

    פילינג נוזלי לעור משולב

    אנו ממליצים:

    אנזים של אבקת קל שמעורבב עם מים. קליפה זו אינה מכילה exfoliants מכני, מה שהופך אותו תואם לכל סוגי העור. הוא כולל שקדים גליצרידים-מרכיב המוריד בעדינות תאי עור מתים, וסופג חלב עודף.

    קחו את הקילומטר הנוסף ולקילוף-זה יוביל אתכם צעד אחד קרוב יותר כדי להרתיע עור בריא, שמנוני, מקרינים. לא בטוח איפה קילוף נופל בסדר של שגרת העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

    Beauty Affairs Skin Quiz Image

    Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום