רקע מותג: Sisley

אם חשבת כי (מותג האופנה) היה קשור לסולי (מותג הקוסמטיקה), מסתבר שהם לא למעשה הקשורים זה לזה בכלל. זה צירוף מקרים שלם, אם אתה יכול להאמין!

עם זאת, אל תזלזל, למרות שאין להם קשרים עם בתי אופנה, לחברה פרטית בבעלות של מיליארד דולר עדיין יש די מכובד. הוברט ד 'אורנאנו המייסד, כבר התחיל שני מותגי קוסמטיקה קודמים יותר אביו היה במועצת המנהלים של הקוטי לפני שהתחיל לנקום . עושה את השם גילום ד 'אורנאנו טבעת פעמון?

יש לי כבר בסיס גדול להיות שם ביתי בקוסמטיקה צרפתית-והנה איך הכל התחיל.

Sisley Facial Buffing Cream image
ספסלי פנים קרם לחות | $120
מערק בעדינות את תאי עור מתים באמצעות תערובת ייחודית של תמציות צמחים וחמר.

סיסלי: התחלות יזמות

Maison Sisley shopfront in Paris

אשראי: Instagram/SisleyParisOfficial

כמו קוסמטיקה תעשיית תמלוגים, hברט ד 'אורנאנו כבר היו בראש התחלה כאשר הגיע לייסוד בושם וקוסמטיקה מותגים. הוא התחיל בושם מותג בשם ז 'אן ד' אלברט לפני הקמת מסלול עם אחיו ואביו. אורליין הצליח, והם מכרו את החברה כדי להתחיל משהו חדש-משהו המבוסס על הכוח של הפיטוטוקוסמטולוגיה

ד 'אורנאנו רכש את חברת הבושם אשר תהפוך ג 'ולי ב 1976 הוא נקרא על שם הצייר האימפרסיוניסטי, אלפרד סיסלי. שילוב כוחות עם משפחתו ועם הניסיון של בריצת אורליין, ד 'אורנאנו ליצור מותג שרתם את העוצמה של מרכיבים טבעיים ביעילות ב-skincare.

לשמור על עם ניחוח החברה שלו שורשים, ד 'אורנאנו ואשתו השיקו כמה בשמים תחת השם הסלי. או דה מקמפן היה הניחוח הראשון שלהם-פשוטו כמשמעו "מים של המועצה", הם תפסו את ניחוחות החיים של צרפתית כפריים בבקבוק. עם זאת, המיקוד שלהם הפך יותר לטיפוח והרעיון של שימוש במרכיבים טבעיים כדי להזין ולטפל בעור.

Sisley Express Flower Gel Mask image
שיזלי אקספרס פרח ג 'ל | $170
מסכת ג 'ל מרגיעה וממחבשת את העור תוך 3 דקות בלבד.

פיטוקוסמטולוגיה

הרעיון של פיטוקוסמטולוגיה אולי נראה, בכנות, נורמלי וברור לנו היום, אבל הרעיון של טיפוח העור ואיפור חומרים יעילים, נגזרים צמחיים רק התחיל לקחת צורה בשנות ה-1970. ד 'אורנאנו באמת היה חלוץ הרעיון של שימוש בתמציות צמחים ב-skincare, ולא רק את התמציות עצמה.

איפור וטיפוח היו מנוסחים עם שתי נקודות מפתח עיקריות. ראשית, כי הנוסחה הכוללת של המוצר הבטיח כי העור יכול להפיק את המרב של מרכיבים נגזר באופן טבעי. בנוסף לכך, ד 'ורנאנו היה דגש רב על בחירת מרכיבים שעבדו היטב אחד עם השני-שוב, בהתחשב בסינרגיה עם skincare היה רעיון חדש לחלוטין בשנות ה-70 של המאה ה-20.

לצד להיות הראשון להשתמש תמציות על בסיס צמח, הם היו גם בין כמה הראשונים לכלול שמנים אתריים בעור-הם מצפנים בדיוק איזה של עור מרוכז זה מועיל ואיפשר נוסחאות העור שלהם לעבוד אפילו טוב יותר.

שיזלי היה אחד מהמותגים הראשונים שהיו חלוצים בתחום הסקניים-אחד מהמוצרים המוקדמים ביותר שלהם, המתחם האקולוגי הסמרסי הושק ב-1980 ושווק גם לגברים וגם לנשים. המוצר המרגיע הזה היה אחד הראשונים להכיל תמצית צנטלה אסיאטיקה-מרכיב שהוא מאוד פופולרי היום.

Sisley All Day All Year image
Sisley כל היום כל השנה טיפול | $495
טיפול כל אחד, קרם לחות וטיפול לעור זוהר.

מורשתו של ד 'אורנאנו

הוברט ד 'אורנאנו נפטר בשנת 2015-עם זאת, הסלי עדיין נשאר עסק עסק משפחתי עם אשתו, איזבלה. עם זאת, החברה הססגונית היא לא רק על יצירת skincare אייקונים ויעילים. קרן סיסלי-ד 'אורנאנו נוצר ב 2010 לבצע עבודות צדקה על פני כמעט כל המגזרים והצרכים בצרפת ובחו "ל, לתת לקהילות שבהן יש צורך ביותר עזרה.

הדחף של ד 'אורנאנו כדי ליצור שיפודי יעיל, חזק עדיין נושא המותג הסלי היום-במיוחד את הספאס והמכונים. הספה נוצרו כדי לתת חוויה יוקרתית ומפנקת תוך שימוש בטכניקות ושיטות שעבד באופן מושלם עם מוצרי sisley כדי לתת לעובדי ספא העור הטוב ביותר שלהם אי פעם-רק הולך לשמח ללכת לספא sley יהיה שווה את הטיסה!

עם זאת, את הדבר הטוב הבא הוא להיות מסוגל למעשה לקבל שלך ידיים על סיסלי לטיפוח העור-אז מה הם אתה מחכה? לקבל את ענייני היופי שלך כדי עם קצת מותרות צרפתית סיסלי .

צריך עזרה להתאים את skincare sley לתוך שגרת היופי שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

המוצרים שהוזכרו:

כותרת תמונה: www.thesisleyspa.com
Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום