4 כלי טיפוח לעור אנטי אייג'ינג ששווים את הכסף שלך

עם הטווח ההולך וגדל של כלי יופי, יכול להיות קשה לבחור [_0127_0_12_2][5_0_2]12_7בדיוק על איזה מהם ללכת! ובמיוחד כשזה מגיע לאנטי אייג'ינג, יש דבר אחד שחשוב: ייצור קולגן.

עריכת כלי היופי שלנו מכילה ארבעה מכלי טיפוח העור הטובים ביותר שעוזרים להגביר באופן טבעי את רמות הקולגן בעור שלך, ממש בבית. הנה התקציר על ארבעת כלי הטיפוח האהובים עלינו ששווים את הכסף שלך!

כלים לטיפוח העור של Microcurrent

האם ידעת שמכשירי מיקרו-זרם פותחו לראשונה כדי לסייע בריפוי העור לאחר טראומה או ניתוח רציני? מחקרים מצאו כי מיקרו-זרמים שהועברו לעור דרך חבישה ביו-חשמלית היו מסוגלים להגביר את רמות הקולגן[_0127_5_0_5_7][1_0127_5_4] ולתקן את העור[_0127_5_0_5_4] מהר יותר מאשר בלי. 

מה בדיוק עושים הכלים האלה? ובכן, כלים מיקרו-זרמים מספקים זרמים חשמליים פועמים במתח נמוך לעור שלך שמגיעים לשרירים שמתחת לעור כדי לספק את התוצאות שלהם, הכוללות עור צעיר ובריא יותר. 

כלי Microcurrent כל כך יעילים עד שהם נקראים לעתים קרובות מתיחת פנים לא כירורגית - יש שילוב של מיידיות ו השפעות ארוכות טווח שכדאי לצפות להן כשמדובר בכלי טיפוח שימושיים אלה. ברמה הפשוטה ביותר, כלי מיקרו-זרם יכולים להגביר את זרימת הדם, לשפר את החדירה והספיגה של טיפוח העור שלך לשגרת טיפוח יעילה יותר - כן, בבקשה!

חלק מהתוצאות המיידיות האחרות כוללות הרמה מיידית עקב המיקרו-זרם המגרה את שרירי הפנים שלך מתחת לעור - עם זאת, אפקט ההרמה המיידי הזה נמשך רק כמה שעות. עם זאת, זה לא דבר רע. עם הזמן, כלי טיפוח העור במיקרו-זרם משפרים את גמישות העור ומקפיצים אותו הודות לגירוי פיברובלסט וחומצות אמינו על ידי מיקרו-זרמים קלים אלה.  

 

Foreo Bear Product Image on white background
Foreo Bear | 395 דולר
מכשיר פנים מיקרו-זרם זה מושלם להחלקה ומיצוק העור מהנוחות של הבית שלך.

 

רולים עוריים

רולים עוריים, aka דרמה רולרדרמה רולר[5_2] טיפוח העור[5_2][5_2][5_2] טיפוח העור זה מגיע כמעט לכל סוגי העור - אבל במיוחד אנטי אייג'ינג. אחת הסיבות הגדולות ביותר לכך שה-microneedling המריא היא בגלל כמה הוא פולשני מינימלי, אך יעיל מקסימלי - במיוחד כטיפול ביתי!

גלגול עורי כרוך בגלגול עדין מאוד של כלי שיש לו מחטים חדות הדוקרות את העור שלך, מזניק את ייצור הקולגן והאלסטין עד[0_1_2][5_1_2][0_1_2][0_1_2]7 משחרר גורמי גדילה  בעור שלך. מחקרים רבים מצאו ש-microneedling נסבל היטב על ידי כל סוגי העור ויעיל להפחתת המראה של צלקות אקנה וקמטים[2_0_1] 

זה גם כרוך במעט מאוד זמן השבתה - בעוד שהעור שלך עלול להיסחף מיד לאחר מכן ותרצה להימנע מכמה מרכיבים כמו ויטמין C וחומצות פילינג מיד לאחר מכן, גלילים לעור אינם משאירים את העור מתקלף ומתקלף כמו פילינג כימי, למשל!

Lonvitalité Advanced Dermal Roller With Interchangeable Head product image on white backgroundLonvitalité גלגלת עור מתקדמת עם ראש ניתן להחלפה | $79.95
רולר עורי זה מושלם להגברת ייצור הקולגן בעור שלך.

מכשירי עיסוי לעיניים

כשזה מגיע למיצוק ולחות של אזור העיניים העדין, מכשיר לעיסוי עיניים הוא חיוני. היתרונות שלהם של עיסוי כחלק מהשגרה טיפול בעיניים שגרת העור לקידום[_0127__5_2] לקידום[_0127__5_2] לקידום[_0127__5_2] עיסוי ראשון של כל מוצרי טיפוח העיניים שמרחת מעל. עיסוי ידני עוזר להגביר את זרימת הדם, אשר בתורו מעודד את מוצרי טיפוח העיניים שלך להיספג מהר יותר.

שנית, מכשירי עיסוי לעיניים כמו Foreo Iris משתמשים בטכנולוגיה אולטרה-קולית כדי לקחת את עיסוי העיניים שלך לשלב הבא! תנודות בתדר גבוה אלו הופכות את טיפוח העיניים שלך לעוצמתי יותר ומסוגל לדעוך את המראה של רגלי עורבים, אך הן גם כל כך יעילות שאינך צריך בהכרח מוצרים נוספים שיעזרו לדעוך עיגולים כהים ולהפחית שקיות עיניים נפוחות.

על ידי גירוי זרימת הדם בעזרת כלי עיסוי בתדירות גבוהה, מכשיר לעיסוי עיניים עוזר לנקז את כל הנוזלים המתמשכים שגורמים לשקיות עיניים ועיגולים כהים לעיניים בהירות וערות יותר.

Foreo Iris product image on white backgroundForeo Iris | $179
הסר את הקווים הדקים האלה בעזרת העוצמה של טכנולוגיית T-Sonic הודות ל-Foreo. 

מכשירי טיפול באור LED

כלי תאורת LED משתמשים בכוחם של תדרי אור שונים כדי לחדור לעור, כל אחד עם אפקט משלו. טיפול באור כחול הוא הטוב ביותר ל הפחתת דלקת נגרמת על ידי אקנה וגירוי מסוג זה. כוכב העל בכל הנוגע לאנטי-אייג'ינג הוא אור אדום - אורך הגל הזה מסוגל ל[_0_1]_5_2][0_1_5_2][0_1_5_2][0_1_2][0_27_2][0_127_2][0_127_2][0_127_2][0_2] ]להגדיל את סיבי הקולגן בעור, להפחית את מראה הקמטים והקמטוטים ולמצק את העור. 

בונוס נוסף לטיפול באור LED הוא שהוא משתלב בצורה מושלמת בשגרת הטיפוח שלך עם מוצרים אחרים לחיזוק הקולגן, כמו סרומים רטינול וקרמי לחות פפטידים. זה המכשיר המושלם לקחת את טיפוח העור שלך לשלב הבא! חלק מהכלים לטיפול באור LED, כמו Foreo UFO מגיעים עם מסכות בהתאמה אישית שנועדו להגביר את העוצמה של כלי הטיפול ב-LED שלך לקבלת תוצאות טובות עוד יותר לטיפוח העור.

 

Foreo UFO product image on white backgroundForeo UFO | 289 דולר
מכשיר שימושי זה מרגיע ומטפל בעור באמצעות טיפול באור LED לזוהר ללא גיל. 

איזה מכלי הטיפוח המדהימים האלה תוסיף לשגרת הטיפוח שלך? אם אתה עדיין עובד על יצירת טקס היופי שלך, נסה את חידון טיפוח העור שלנו!

 Beauty Affairs Skin Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום