10 טיפים ליופי לקיץ הזה

מדריך קיץ היופי בדיוק בשבילך

לעונה החגיגית והלוהטת הזו, הכנו ממיקה ביוטי מדריך קיץ יופי קטן ושימושי בדיוק בשבילך.

1. קרם הגנה

אנו יודעים ש-SPF הוא חובה כאשר השמש פוגעת בפנים שלנו ישירות כאשר מצננים ליד החוף או שוחים בים. מספרי SPF מספרים לך כמה זמן אתה יכול להישאר תחת השמש מבלי לקבל כוויות שמש. לדוגמה: SPF30 אומר שאתה יכול להישאר מתחת לשמש פי 30 יותר מבלי להישרף בהשוואה ללא קרם הגנה. אם אתם מתכננים להיות בחוץ לזמן ארוך, הביאו אתכם את קרם ההגנה שלכם וזכרו למרוח שוב את קרם ההגנה בכמות נדיבה או להשתמש במקדם הגנה גבוה יותר.

2. לחות לעתים קרובות

לחות היא שלב חיוני בשגרת טיפוח העור שלך לעור שלך לאורך כל ארבע העונות. העור שלך יקבל המון השפעות מועילות אם תתאמץ לשמור על לחות. הסיבה לכך היא שהעור שלך פועל כמחסום כדי להגן עליך מפני גורמים סביבתיים כמו זיהום, אובדן לחות וחיידקים, ובכך, שמירה על הלחות העור מגבירה את יעילות מחסום העור.

3. אל תשכח למרוח פריימר

חום גורם לעור לייצר שמנים מהר יותר, בגלל אובדן הלחות על העור. לכן, השמן המופק אמור לשמש מחסום למניעת אובדן לחות. אבל, שמן העור מפריד בין פיגמנטים הבסיסיים, מה שגורם לו להיראות כתמים וחלקי. מריחת פריימר על העור לפני האיפור יוצרת שכבת הגנה בין העור לבסיס. הפריימר גם עוזר לכסות נקבוביות בפנים בצורה גלויה, כך שתוכל להשיג את המראה הנטול הפגמים הזה.

4. לחבוש כובע

את העצה הזו תשמעו כשהקיץ יתקרב. לחבוש כובע! אנו מאמינים כי חבישת כובע תקליט רחב פועלת כהגנה נוספת מפני השמש. זה מגן על העור והשיער שלך מהשמש כשאתה יוצא כל היום. הכובע גם מונע מהראש שלך להתחמם מדי ולהימנע ממכת חום שגורמת לך להרגיש חולה ואתה לא רוצה את זה.

5. השתמש בשפתון עם SPF

היציאה תחת קרני השמש מדהימה ונפלאה, מרגישה את החום על העור. אתה חייב לקחת הגנה נוספת לעור שלך כדי למנוע נזקי שמש כשאתה בחוץ כל היום. אנו נזכרים להגן על העור שלנו מפני השמש, אך אל תשכחו שגם השפתיים שלכם זקוקות להגנה. שימוש ב-שפתון עם SPF עוזר ללחות ולרכך את השפתיים תוך הגנה על השפתיים מפני השמש.

6. תביא איתך אלוורה לכל מקום

אלוורה, הידועה כאנטי דלקתית ומעניקה הקלה בלחות. מרחו אלוורה על העור החשוף לשמש ירגיע וירגיע את העור, מה שגרם לו פחות להתקלף עקב צריבה מהשמש. אלוורה גם מתקן עור פגום על ידי לחות מחדש. שמור את האלוורה שלך במקרר לקבלת אפקט קירור מרגיע במיוחד כאשר מורחים אותו על העור.

7. החלף את הצל שלך

אתה רוצה להתאים את הפנים לעור השזוף שלך, כי מי רוצה לקבל פנים בהירות חיוורות עם הגוף השזוף. זה מעצבן, מכיוון שהגוף שלך נראה שזוף להפליא, אז תצטרך להחליף את בסיס שלך לגוון כהה יותר ממה שאתה לובש בדרך כלל בחורף. אבקת ה-Mineral Foundation Powder של Mica Beauty מגיעה ב-9 גוונים כדי להתאים למראה הקיץ והחורף והיא מושלמת למזג אוויר קיצוני כאחד.

8. ברונזה נכון

אל תברנז את הפנים שלך יותר מדי עם הברונזר למראה הזוהר של נשיקות השמש, ברונזר הוא לא הבסיס השני שלך. מרחי קלות את הברונזר רק על שקעי הלחיים שלך ומעל המצח כדי ליצור צללית יפה ולחטב את הפנים שלך. הקפד למזג את הקווים הקשים עם מברשת אוורירית.

9. פילינג בזמן הנכון

שמור על שגרת הפילינג שלך בערבים להשפעה טובה יותר על העור ואל תקלף את העור והגוף שלך לפני היציאה לחוף הים. לאחר הסרת העור המת, הוא חושף את העור החדש והרגיש שיכול להיות נוטה יותר להישרף בשמש. פילינג עוזר לשמור על השיזוף המזויף שלך, ופילינג עדין עוזר לשמור על העור שלך נקי מתאי עור מתים ונקבוביות סתומות, מה שהופך אותו לחלק.

10. לשתות המון מים

אחרון חביב, שתו הרבה הרבה מים. כשאנחנו בחוץ ונהנים תחת השמש, הגוף שלנו מאבד מים מהר יותר עם הטמפרטורה החמה. אם נשכח להרטיב את הגוף שלנו, נהיה מיובשים ונרגיש סחרחורת ובחילה, מה שיהרוס לך את היום. תמיד הביאו אתכם בקבוק מים והמשיכו לבלוע מים לאורך כל היום. הגדר שעון מעורר בטלפון שלך, אם אתה לא זוכר לחדש את הגוף שלך. אכלו גם פירות וירקות בשביל מים.

עכשיו עם כמה עצות היופי האלה, אתה יכול ליהנות מהקיץ שלך!

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום