מראה שפתיים שימר

שפתיים שימר מסוגלות ליצור מראה רב מימדי כאשר האור נתפס בזוויות שונות מה שגורם לשפתייך להיראות מבריקות ושמנמנות יותר. זהו סגנון מושלם להוסיף לשגרת האיפור שלך כדי לתבל את המראה היומיומי שלך.

אתה יכול לנסות צבעים שונים של שימר לשפתיים מגוונים עירומים ועד צבעים עזים. כי אי אפשר לקנות כל שפתון שימר בשוק כדי לבדוק אותו וזה בזבוז כסף. לכן, יש לנו את הדרך האידיאלית עבורך לנסות ולבדוק את השפתיים המבריקות הטובות ביותר עבור השפתיים שלך.

צור צבע שפתיים שימר משלך עם Mica Beauty Cosmetics

Mica Beauty Cosmetics מיוצרים עם 100% מוצרים טבעיים וזה בטוח לשימוש על העור שלך והוא רב תכליתי. צללית מינרלית תהיה הגביע הקדוש שלך עבור שפתיים מנצנצות, מכיוון שהמרכיבים שלה עשויים עם מיקה מינרלים ומוצרים טבעיים אחרים, יש לו מרקם עדין במיוחד המשתלב היטב על העור. צללית מינרלית מגיעה ב-76 גוונים שונים לבחירתך ולשימושך. הגוונים משתנים בין צבעים בהירים לכהים, והגוון שאתה רוצה לשפתיים המנצנץ שלך עשוי להיות ממש כאן!

איך הצללית המינרלית של Mica Beauty עוזרת להשיג את מראה השפתיים המנצנץ שלך? מכיוון שהצללית עשויה מחומרים טבעיים, היא בטוחה לשימוש על השפתיים מבלי לגרות את השפתיים. זה יכול להיות המראה המושלם ביום או בלילה, ואתה יכול פשוט ללבוש שפת שימר ואתה מוכן ליום.

לפני שגרת האיפור שלך, מרחי שפתון על השפתיים שלך כדי ללחות, לרכך ולהחליק את השפתיים שלך. השפתון נשמר לאורך זמן וגם אינו ניתן להעברה, הוא נשאר על השפתיים בנוחות לאורך כל היום. לאחר מכן המשיכי בשלבי האיפור האחרים שלך והשאירי את השפתיים האחרונות, כדי שלשפתייך יהיה זמן לספוג את השפתיים באלם.

לאחר מכן, טבלו את מברשת השפתיים במים, ערבבו אותה עם כמות קטנה מהצבע שבחרת של הצללית המינרלית של Mica Beauty במיכל קטן ריק ונקי. בהתאם לרטיבות המברשת, עוצמת הצבע תהיה גבוהה יותר עם יותר מים. לאחר מכן, מרחי את המוצר המעורב על השפתיים שלך על ידי טפטוף עליו כדי להוסיף את השימר באופן עקבי על כל אזורי השפתיים. סיימת עם מראה מנצנץ חדש על השפתיים שלך! זה קל בדיוק כמו ABC, וזה מצב של win-win שכן אתה יכול להשתמש בצללית המינרלית לעיניים, לשפתיים וגם על הפנים שלך. נסה את זה עכשיו, על ידי בדיקת Mica Beauty Cosmetics.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום