טיפוח עור שמן אשחר הים: כל מה שאתה צריך לדעת

עם שם כמו 'אשחר ים', אנחנו לא מאשימים אותך על כך שחשבת שאשחר ים גדל בים, כמו אצות. האמת היא שהצמח העשיר בנוגדי חמצון הזה מצליח להפליא על החוף ומחוצה לו. לא משנה היכן גדל הצמח הזה, הפירות שלו עמוסים בנוגדי חמצון וחומצות שומן, וזה מה שהופך את טיפוח העור של שמן אשחר הים למיוחד כל כך.

Try Before You Buy

אז מה כל המהומה על אשחר הים? יתרונות העור של מרכיב טבעי זה כוללים אנטי אייג'ינג ומרגיע העור - אבל זה לא כל מה שהשמן הבהיר הזה יכול לעשות. הנה המדריך שלנו על מה שעושה אשחר הים לעור ולמה כדאי להוסיף את המרכיב הטבעי הזה לשגרת הטיפוח שלך.

מהו שמן אשחר הים?

כמו רוב השמנים הצמחיים האחרים, שמן אשחר הים הוא השמן המתקבל מלחיצה על הזרעים של הצמח העמיד הזה. שמו המדעי הוא Hippophae rhamnoides, שאולי תראה מקוצר ל-ח. rhamnoides בחלק מרשימות מרכיבי טיפוח העור. 

מה שמייחד את שמן אשחר הים הוא התערובת הייחודית שלו של חומצות שומן - לכל שמן צמחי יש תערובת שונה של חומצות שומן שבסופו של דבר קובעות איזה סוג עור ומה התועלת שמביא שמן צמחי מסוים לעור שלך. 

טיפוח העור בשמן אשחר הים מנצל את היחס הייחודי של 50:50 בין חומצה לינולאית (אומגה-3) לתכולת החומצה הלינולנית (אומגה-6) של שמן אשחר הים. תערובת זו של חומצות שומן אחראית כמעט לכל היתרונות של עור אשחר הים - הן עוזרות להפחית יובש, להזין את העור ואפילו לרכך קמטים.

שמן פנים זה מבית Omorovicza מגביר את הכוח האנטי-אייג'ינג של שמן אשחר הים עם באקוצ'יול ליצירת נוסחה מזינה ולוחמת קמטים.

עם זאת, תערובת נהדרת של חומצות שומן טבעיות היא לא כל מה שיש לשמן אשחר הים. אם אי פעם ראית שמן אשחר טהור בעבר, תדע שיש לו צבע כתום בוהק אופייני - בערך כמו שמן ורדים[5_0127. הסיבה שיש לו את הצבע הכתום העז הזה היא מסיבות דומות לשמן ורדים!

כמו שמן ורדים, שמן אשחר הים עשיר בנוגדי חמצון - במיוחד, קבוצה הנקראת קרוטנואידים. נוגדי החמצון הללו מעניקים לשמן אשחר הים את הצבע הכתום הבוהק שלו, כמו גם מעניקים את כל יתרונות הרגילים של נוגדי חמצון

עם זאת, קרוטנואידים הם לא הקבוצה היחידה של נוגדי חמצון שתמצאו בשמן אשחר הים. מחקרי טיפוח עור גילו ששמן אשחר הים עשיר בויטמין C וויטמין E, כמו גם פלבנואידים ופוליפנולים המעניקים דחיפה נוגדת חמצון גדולה עוד יותר לשמן הטבעי הזה. 

הגבר את גמישות העור שלך והקפיץ עם שמן הפנים הזה מבית Grown Alchemist. עמוס בבוראז', שושנה ואשחר ים, הוא מושלם להרחקת סימני הזדקנות מוקדמים. 

אשחר הים: יתרונות לעור

עכשיו, כשאנחנו יודעים ממה עשוי שמן אשחר הים, אילו יתרונות לעור יש לו? הנה הרשימה שלנו של יתרונות עור אשחר הים והסיבות מדוע כדאי להוסיף את מרכיב הטיפוח העוצמתי הזה לשגרת היופי שלך. 

מגן על העור מפני רדיקלים חופשיים

המולקולות המציקות המעוררות סימני הזדקנות מוקדמים בעור נקראות רדיקלים חופשיים[5_0127] והן נוצרות מחשיפה לשמש באופן נפוץ ביותר], והן יוצרות מהחשיפה לשמש. וזיהום. מכיוון ששמן אשחר הים עמוס בנוגדי חמצון, זהו המרכיב המושלם לטיפוח העור כדי להגן על העור שלך מההשפעות המזיקות של רדיקלים חופשיים, מה שמבטיח שהעור שלך יישאר צעיר לאורך זמן. 

רדיקלים חופשיים עלולים להזיק לעור שלך, ולגרום לאובדן קולגן מוקדם, לחששות פיגמנטציה ולקמטים מוקדמים - הגנה על העור שלך מפני מולקולות אלו עוזרת רבות להבטיח שלעור שלך יש זוהר צעיר כעת ובעתיד. 

קרם הלחות המגן של REN לעור רגיש עושה שימוש בכוחות הריפוי של שמן אשחר הים לעור שמח ובריא.

מעניק לחות עמוקה לעור

כשמן, רשימה של מה שעושה אשחר הים לעור שלך לא תהיה שלמה מבלי להזכיר את יכולותיו המרגיעות והלחות. איפור חומצת השומן של שמן אשחר הים מאפשר לו להעניק לחות עמוקה לעור, ולמנוע את אחיזת היובש. זה גם עובד קשה כדי למנוע בריחת לחות קיימת, תומך בעור מחסום הלחות של העור שלך לעור בריא ושמח.[5_0]1_2.

תומך בייצור קולגן

ארוז מלא בויטמין C וויטמין E, אשחר הים מועיל לעור שלך על ידי תמיכה בתהליך ייצור הקולגן הטבעי שלו. קולגן הוא חלבון חיוני שנמצא בעור שלנו שגורם לו להרגיש שמנמן, חלק וצעיר; עידוד ייצור הקולגן של העור שלך עושה דרך ארוכה כדי לרכך את מראה הקמטים ולעור מוצק.

על ידי הגברת רמות הקולגן בעור שלך, מה שעושה אשחר הים הוא לעזור לעור שלך להיראות ולהרגיש צעיר לאורך זמן!

מסכת ניקוי עמוקה זו מבית Grown Alchemist משתמשת בכוחו של אשחר הים כדי להגן ולטהר את העור.

מפחית גירוי

לפוליפנולים ולפלבנואידים יש השפעה ייחודית על העור - לא רק שהם יכולים לעבוד קשה כדי להגן עליו מפני רדיקלים חופשיים, אלא שיש להם גם יתרון אנטי דלקתי על העור. טיפוח עור שמן אשחר הים יכול לעזור להפחית אדמומיות וגירוי של פצעונים ועור רגיש, עוזר להחזיר את האיזון והזוהר. 

טיפוח עור שמן אשחר הים: השורה התחתונה

כל סוגי העור יכולים ליהנות מהיתרונות של שמן אשחר הים. זה פנטסטי במיוחד למי שרוצה לתת דחיפה אנטי אייג'ינג טבעית לשגרת הטיפוח שלהם, הודות לרמות נוגדי החמצון הגבוהות שנמצאות באשחר הים. 

טיפוח העור בשמן אשחר הים הוא בהחלט משהו שצריך להגיע אליו כדי לעזור לסדר את ענייני היופי שלך ולהדוף סימני הזדקנות מוקדמים! 

Skin Analysis

או, אם אתה רוצה קיצור דרך ליצירת שגרת טיפוח העור המושלמת עבורך, נסה את ניתוח העור שלנו. ניתוח זה קובע את סוג העור שלך ובאיזה טיפוח בדיוק עליך להשתמש כדי לעזור להשיג את יעדי העור שלך!

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום