חומצה סליצילית: מה זה ומה היתרונות שלה לעור?

בגיבוי על ידי מומחים ומכירות ללא מרשם, חומצה סליצילית הפכה למרכיב הגביע הקדוש למוצרי עור עבור פצעונים. חומצה סליצילית יכולה לייבש פצעונים ופצעונים עקשניים במהירות, בנוסף היא יכולה למזער גירוי ודלקת בעור בן לילה.

אבל מהי בעצם חומצה סליצילית? האם זה מרכיב המיועד לכל סוגי העור?

בואו ללמוד עוד על המרכיב האהוב הזה נגד אקנה!

best salicylic products 

מהי חומצה סליצילית ומה היא עושה?

נחשבת לחומצה הסליצילית הפופולרית ביותר בטא-הידרוקסי (BHA), חומצה סליצילית שייכת למשפחת החומצות המסיסות בשמן המסייעות בהפחתת אקנה ודלקת. חומצה סליצילית היא אנטי בקטריאלית ובריכוז הנכון - מייבשת פצעונים ופצעונים אחרים, אך לא את העור.

הסיבה לכך שחומצה סליצילית היא מוצר אנטי-פריצה מועדף כל כך נעוצה בעצם ההצטברות שלה. בניגוד לחומצות רגילות, המבנה הכימי של החומצה הסליצילית הופך אותה למסיסה בשמן - כלומר היא יכולה לרדת לעומק במורד שכבות העור. בעוד שחומצות אחרות עושות את העסק על פני העור, חומצה סליצילית פוגעת הרבה מעבר לחלק החיצוני - עד למטה כדי לקלף, לשחרר סתימת נקבוביות של לכלוך ושומן ולחסל תאי עור מתים הגורמים להתפרצות.

חומצה סליצילית - המרכיב שרוצה להדוף אקנה ופריצות ברצינות כמונו.

 

האם זה עובד עבור כל סוגי העור?

האם חומצה סליצילית בטוחה לכל סוגי העור? מוצרים עם חומצה סליצילית יכולים להועיל לכל סוגי העור, אבל יש אזהרה קטנה - העור שלך עלול להיות מגורה כשאתה מתחיל, אז עדיף לבדוק את תאימות העור שלך לפני שתמשיך עד הסוף, במיוחד אם יש לך עור יבש.

בהשוואה לסוגי עור אחרים, חומצה סליצילית פועלת בצורה הטובה ביותר עבור עור שמן ונוטה לאקנה. היכולת שלו להיכנס לעומק העור כדי לחלחל שמן וסבום יכולה למנוע מהעור שלך להתעסק בשמן יתר.

עם זאת, מומחים מציעים שאם כבר יש לך שגרת פילינג חזקה (באמצעות פילינג כימי, פילינג BHA ופילינג מנוי), עליך למזער את השימוש בחומצה סליצילית. יותר מדי חומצה סליצילית יכולה לעשות שני קיצוניים - לייבש את הפנים שלך, או לגרום לייצור עודף של שמן.

 

יתרונות חומצה סליצילית

היתרונות של חומצה סליצילית לעור חורגים מעבר לריפוי פצעונים - היא מתקנת ומכינה את העור להילחם בגורמים אפשריים לבעיות עור. כדי לעזור לך לדעת מדוע חומצה זו צריכה להיות חלק חשוב משגרת הטיפוח שלך, ריכזנו כמה מיתרונות העור הטובים ביותר של חומצה סליצילית.

חומצה סליצילית מרפאת אקנה ופריצות אחרות

בין אם אתם מנסים לרפא פרק אקנה, או פשוט מתמודדים עם פצעון מפתיע שצריך לעבור לפני אירוע חשוב, אתם יכולים לסמוך על חומצה סליצילית שתעשה את העבודה.

 spot treatment acne products

מכיל תערובת עוצמתית של מרכיבי חיטוי, פילינג ולחות כדי לעזור לך להיפטר מהר מפצעונים. נלחם באקנה ומונע התפרצויות נוספות. חומצה סליצילית מאיצה את הפילינג של תאי עור מתים כדי להחליק את העור, בעוד שרכיב אלכוהול פועל בייבוש עור שומני.
 

אקנה ופצעונים כמו נקודות לבנים ונקודות שחורות מתרחשים כאשר זקיקי שיער נכלאים עם שמן ותאי עור מתים. חומצה סליצילית חודרת לעומק העור כדי להמיס חלב, ותאי עור מתים שסותמים את הנקבוביות שלך. רכיב זה יעיל גם בהפחתת ראשים לבנים ונקודות שחורות סביב האף והמצח.

חומצה סליצילית מונעת התפרצויות

מניעה עדיפה תרופה - עצה קלאסית שעובדת גם עם התמודדות עם בעיות אקנה. חומצה סליצילית מונעת התפרצויות עוד לפני שהן יכולות להתחיל.

 

best face products

תיהנו משגרת ניקוי יעילה יותר עם תכשיר ניקוי זה המופעל על ידי חומצה סליצילית. נוסחת ניקוי עוצמתית אך עדינה שנועדה להשאיר את העור רענן, גמיש וללא פריצות.

 

החדרת חומצה סליצילית לשגרה שלך עוזרת לחסל תאי עור מתים אפשריים ושמן מהדברת הרס לעור שלך. היכולת שלו לשחרר סתימות נקבוביות במהירות עוצרת פריצות מהתחלת אירוע. 

חומצה סליצילית מקלף את העור

פילינג הוא המפתח לעור בהיר יותר, בהיר יותר וברור יותר. חומצה סליצילית לא רק מחליפה במהירות תאי עור מתים בתאי עור בריאים יותר, היא גם מעודדת ייצור של אלסטין ו-קולגן - שני מרכיבים שהופכים את העור לצעיר ושמנמן יותר.

 best facial lotions

טונר לחות זה מסיר זיהומים ומקלף את העור עם הנוסחה המשיי הקלילה שלו. טונר טבעי זה לטיפוח העור חודר את פני העור כדי לנקות ולסגור נקבוביות, המרקם המימי שלו נספג באופן מיידי לתוך פני העור.

 

חומצה סליצילית פועלת גם כחומצה אנטי דלקתית ואנטי בקטריאלית המסייעת במניעת התלקחות עור וזיהום.

חומצה סליצילית מונעת שמנוניות קיצונית

יש הצטברות של חלב ממש מתחת לפני השטח של העור שמחכה לחשוף את עצמו. אם אתה לא חובב עור שמן, הוסף חומצה סליצילית למוצרי החובה שלך ליופי.

 

best facial toners

טונר מאט נטול אלכוהול זה עם אפקט מאט מיידי מבהיר את העור, מסיר עודפי חלב ומעדן את הנקבוביות. מותיר את עורך רענן ונטול שומן.

 

חומצה זו חזקה מספיק כדי להיכנס למקור הסבום, ולחסל עודפי שמן לפני שהוא מופיע על הפנים שלך.

חומצה סליצילית מנקה לעומק את העור

זקוק לקצת גמילה מעור בסוף השבוע? זרקו פנימה איזו מסכה מטהרת המכילה חומצה סליצילית. מרכיב זה עשוי לרדת לעומק העור, יעזור לפתור בעיות עור מעבר למה שאתה יכול לראות על פני השטח.

 best purifying mask

מעניק לעור פילינג עדין תוך ספיגת שומן מידית. גורם לעור להיראות מחודש, ורענן.

 

כדי להסיר את הפנים שלך משמן, לכלוך ודברים שעלולים לגרום להתפרצויות, שקול לשלב חומצה סליצילית בשגרת היופי שלך בסוף השבוע.

 

כשמדובר בפילינג וניקוי רעלים של העור כדי למנוע ולפתור פצעונים, חומצה סליצילית פירושה עסקים. כשאתם בוחרים את מוצרי הגביע הקדוש שלכם לאקנה ופצעונים, כדאי לבדוק את התווית - וודאו שחומצה סליצילית נמצאת ברשימה!

עד כמה אתה מכיר את הפנים שלך? גלה עם חידון טיפוח העור ו צור שגרת יופי מושלמת לצרכי העור שלך.

Beauty Affairs Skincare Quiz Call To Action Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום