עיניים נפוחות: איך להיפטר מהן לתמיד

עיניים נפוחות - מה לעשות? אם אתה מגלה שאתה מתעורר לעתים קרובות בבוקר כדי למצוא את העיניים שלך הרבה נפוח יותר ממה שהלכת לישון איתו, יכול להיות שיש כמה סיבות לכך. כולנו התעוררנו לעיניים נפוחות בשלב מסוים בחיינו - אבל האם יש משהו שאנחנו באמת יכולים לעשות כדי להפסיק לקבל עיניים נפוחות? כיצד להיפטר משקיות עיניים מתחיל מלכתחילה בהבנת הגורמים לעיניים נפוחות בבוקר - לאחר מכן, נוכל ליצור שגרת טיפוח העור לטפל בשקיות העיניים האלה ולסדר אותן לתמיד.

Try Luxury Skincare Before You Buy

למעשה ישנן כמה סיבות מדוע אתה עלול לקבל שקיות עיניים בבוקר - התבוננות בהרגלים רעים שעלולים לגרום לשקיות בעיניים היא חיונית כדי למנוע מהבעיה להופיע בתדירות גבוהה. הנה המדריך שלנו למה גורם לעיניים נפוחות בבוקר וכיצד לנהל אותן. 

מדוע אני מתעורר עם עיניים נפוחות?

אין רק סיבה אחת לעיניים נפוחות ושקיות מתחת לעיניים - יש כמה גורמים שיכולים לבוא יחד כדי ליצור את המראה הנפוח הזה בבוקר. עם זאת, יש דבר אחד שמדגיש את הסיבה לשקיות עיניים זמניות - וזה קשור ללחות ואגירת מים בגוף שלך. 

עיניים נפוחות זמניות נגרמות מאגירת נוזלים בפנים שלך, בעוד שהסוג הקבוע שנגרם מהזדקנות נגרם על ידי צפיפות הקולגן והשומן של העור שלך משתנה עם הזמן. תהליך זה הוא הרבה יותר איטי ופחות מיידי ויכול לנקוט בגישה מעט שונה כדי להפחית את המראה של. 

מועשר במרכיבי טיפוח נוגדי חמצון ופרוביוטיים, הסרום הזה מבית אסתי לאודר מושלם להרגעת נפיחות מתחת לעיניים.

5 סיבות לעיניים נפוחות

אם אתה שואל את עצמך כל הזמן, "למה יש לי עיניים נפוחות כשאני מתעורר?", אולי זה יהיה רעיון טוב להסתכל אם אתה עושה דברים שבאמת גרמו ל עיניים נפוחות. מה לעשות בקשר לזה תלוי איזה מאלה יכול להיות הגורם לשקיות העיניים שלך!

1) לאכול יותר מדי מלח
אחת הגורמים הנפוצים ביותר לעיניים נפוחות בבוקר הוא צריכת נתרן גבוהה. זה יכול להיות פשוט מארוחת ערב מלוחה לפני השינה, או אי שתיית מספיק מים במהלך היום. מנע עיניים נפוחות על ידי הקפדה על שמירה על לחות ושותה מספיק מים כדי לסייע במניעת החזקת מים!

2) בכי
לזה יש יותר הסבר מדעי, למרות שיש לו סיבה רגשית טובה. אתה יודע איך דמעות וזיעה הם קצת מלוחים באופן טבעי? דמעות יכולות לגרום לעור סביב העיניים שלנו להיראות נפוח בגלל תהליך שנקרא אוסמוזה, שבו מלח בדמעות יכול למשוך עוד מים אליו, וכתוצאה מכך המבט נפוח העין הזה לאחר בכי.

הנוסחה המרגיעה המועשרת בדבש של גרלן מקבלת דחיפה מהאפליקטור המקרר, המצופה זהב, מפחית את שקיות העיניים ומקדם את זרימת הדם.

3) אין מספיק שינה
עוד אחד מהגורמים הנפוצים לעיניים נפוחות בבוקר הוא פשוט לא ישנה מספיק. כאשר אתה לא נותן לעיניים שלך לנוח, נוזל מצטבר באזור שמתחת לעיניים שלך, מה שגורם לשקיות עיניים ועיגולים שחורים. השגת מספיק שנת יופי תסייע רבות במניעת תחושת נפיחות בעיניים מלכתחילה!

4) אלרגיות 
אם יש לך אלרגיות, התעוררות עם עיניים נפוחות עשויה להיות שכיחה עבורך. אלרגיות יכולות להתבטא כעיניים נפוחות ודומעות. הפחתת החשיפה לאלרגנים תסייע רבות כדי לוודא שאתה מצמצם את מידת הנפיחות של העיניים שלך.

מצק והזין את העור העדין מתחת לעיניים שלך עם מסכת עיניים חזקה זו מבית Shiseido.

5) גיל
אחת הסיבות לעיניים נפוחות יכולה לכלול גיל - ככל שאנו מתבגרים, השרירים והרקמות מתחת לעור שלנו יכולים להתחיל לצנוח, ולגרום לאפקט נפוח ונפול מתחת לעיניים שלנו. כיצד להפחית עיניים נפוחות יכול להיות קצת יותר קשה בשלב זה, וההתמקדות בטיפוח העור שלך צריכה להיות בשימוש במרכיבים אנטי אייג'ינג למיצוק העור למראה צעיר. 

כיצד להפחית עיניים נפוחות 

עכשיו כשאנחנו יודעים את הסיבות לעיניים נפוחות, איך נפטרים מהן? להלן הטיפים והטריקים הטובים ביותר שלנו להתמודדות עם עיניים נפוחות בבוקר. אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות הוא להכניס תחושה מקררת ומרגיעה לעיניים נפוחות ונפוחות - זה עוזר להוריד כל נפיחות בעיניים שמרגישות שוב נורמליות!

1) מסכות עיניים
מסכות עיניים, הנקראות גם מדבקות עיניים, הן גזרות ג'ל בעלות צורה מושלמת, ספוגות בתמצית מזינה לשימוש מתחת לעיניים. לעתים קרובות הם מנוסחים עם מרכיבי טיפוח עור לחות כדי להתמודד במהירות עם יובש מתחת לעיניים, נפיחות ועיגולים שחורים.

לא משנה באילו מהסיבות לעיניים נפוחות אתה מתמודד, קירור כתמי עיניים[_0127_5] כדי לצמצם עיניים רחוקות וצמצום צללים!

מסכת עיניים ייחודית זו מסייעת לקרר ולהעניק לחות עור עדין מתחת לעיניים, מחזקת אותו מפני קמטים ומפחיתה את המראה הנפוח מתחת לעיניים.

2) רולר פנים
מוצר מושלם לשילוב עם מסיכת עיניים, ג'ייד או רולר לפנים יצליחו רבות בתור תרופה טבעית לעיניים נפוחות. רולים לפנים הם אחד כלי טיפוח העור הטובים ביותר לשימוש לעיניים נפוחות מכיוון שהם עוזרים לעסות את כל הצטברות המים כדי לשחזר את העיניים שלך. מצבם הרגיל.

מכיוון שטמפרטורות קרירות יותר הן תרופה נהדרת לעיניים נפוחות, פריצת טיפוח אחת שתוכל לעשות כדי להפחית שקיות לעיניים היא לפוצץ את רולר הפנים שלך לפני השימוש במקרר. האבן הקרה בשילוב עיסוי יסייעו להפחית עיניים נפוחות תוך זמן קצר!

עשה עיסוי עיניים ועיגולים שחורים עם רולר פנים מרגיע במיוחד זה של המותג האוסטרלי Theseeke.

3) קרם עיניים & סרום עיניים
מוצרי טיפוח לעיניים הם אידיאליים להפחתת נפיחות מתחת לעיניים - לעתים קרובות הם מנוסחים עם מרכיבים ממריצים את זרימת הדם כגון קפאין ופפטידים כדי לעזור להעלמת עודפי עיניים שנראים נחים ונטולי מתח. 

הרבה קרמי עיניים יוקרתיים מגיעים גם עם אפליקטורים מקררים ומרגיעים כדי להפחית את הדרך הארוכה והמתמשכת של עיניים. כמו גם מרכיבים שמתמקדים בשקיות עיניים ועיגולים שחורים מלכתחילה!

קרם עיניים זה נותן אגרוף לחות, מנחם עור מגורה ומתפיח בעדינות עם קצה אפליקטור לעיסוי מקרר. 

עיניים נפוחות: מה לעשות בטווח הארוך?

שילוב של מרכיבי הטיפוח והטיפים הנכונים יסייעו להבטיח שתפסיקו להתעורר עם עיניים נפוחות כל יום. הקפדה על שתיית מספיק מים והימנעות ממזונות מלוחים מדי יכולה לעזור, בעוד שהטריקים הנכונים לטיפוח העור כמו שימוש בגלגלת ירקן קרה יעזרו להירגע ולהרגיע שקיות מתחת לעיניים.

עכשיו, כשיש לך את כל הטיפים והטריקים להתמודדות עם עיניים נפוחות, עזרנו לך לעשות סדר בענייני היופי שלך!

או, אם אתה עדיין מנסה ליצור את שגרת היופי שלך מלכתחילה, נסה את ניתוח העור שלנו! תקבל שגרת טיפוח מותאמת אישית שנוצרה רק בשבילך כדי לעזור להשיג את יעדי העור שלך.

Skin Analysis Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום