מה הם אטימות ומה הם עושים?

ישנן שלוש קטגוריות קריטיות של מרכיבי לחות שבעצם מייצרים או שוברים קרמי לחות - חומרי לחות, מרככים וחומרי לחות. בשילוב בפרופורציות שונות עם מרכיבים פעילים שונים, רכיבי טיפוח העור החיוניים הללו יוצרים את קרמי הלחות האהובים שלנו - והם חיוניים לכל סוגי העור.

Dior Prestige La CremeDior Prestige The Cream | 495 דולר
הקרם המנחם והעשיר במיוחד הזה מבית Dior משתמש בכוחה של חמאת שיאה כדי לנעול לחות בעור.

מהם אוקלוסיביים & מה הם עושים?

אתה בטח כבר מכיר כמה סוגים מפורסמים - כלומר, משחת פפאו ווזלין. מוצרי טיפוח אלה פועלים על ידי יצירת חותם מגן על העור שלך (וכל מוצר שמורחים עליו).

יש הרבה מידע שגוי בחוץ על כך שזה דבר רע וש'העור צריך לנשום' - האמת היא שאם היינו צריכים לנשום דרך העור שלנו, הנחת חומר סגר מעל הדף היה חונק אותנו![_0127_5_5 ]

ישנם מרכיבים נוספים לטיפוח העור המתאימים מבחינה טכנית לסוגרים, אך יש להם גם יתרונות מרככים - שמנים צמחיים נכנסים לקטגוריה זו מכיוון שהם נותנים הרבה יתרונות מרככים מדהימים, וכן פועלים כחוסמים על העור. זה אומר כולם שמנים וחמאות צמחיים - שמן ארגן, חמאת שיאה, שמן ורדים וסקולאן כולם בעלי יכולות חסימה על העור שלך!

חסימות עושות דבר אחד פשוט - הם מונעים איבוד מים טרנס-אפידרמי. זו הדרך המדעית לומר שהם מונעים מהמים להתאדות הרחק משכבת העור העליונה ביותר שלך. זה נשמע פשוט, אבל משפיע על איך העור שלך נראה ומרגיש - לעור מיובש או יבש יהיו חלקים יבשים ומתקלפים והוא יכול להרגיש מתוח ולא נוח. מניעת הלחות החיונית הזו מלהתאדות קשורה לכמה יתרונות מכריעים לעור שלך!

Guerlain Orchidee Imperiale Rich CreamGuerlain Orchidée Impériale Rich Cream | 610 דולר
קרם לחות ארוז בנוגדי חמצון בעל האיזון המושלם של חומרי לחות, מרככים וחומרים חוסמים כדי להילחם בסימני ההזדקנות.

היתרונות של מרכיבי טיפוח עור סגור

אם עדיין לא השתכנעת עד כמה חומרי אטימה חיוניים לשגרת טיפוח העור שלך, אנחנו בטוחים שהסיבות האלה ישכנעו אותך!

1) מחסום לחות בריא

חסימות חיוניות כדי להבטיח שהמחסום הלחות שלך (המכונה מעטפת החומצה של העור שלך) פועל כראוי. הם עוזרים לתמוך במעטפת חומצה חלשה שמשחררת יותר מדי לחות, באופן כללי מייבש את העור שלך ולמרבה הצער, מותיר אותו נראה יותר גרוע ממה שהוא באמת צריך!

מחסום לחות בריא עוזר לעור שלך להילחם בסימני ההזדקנות וגורמי לחץ סביבתיים, כמו גם להבטיח שהעור שלך יישאר בריא ונטול פריצות.

Guerlain Abeille Royale Youth Watery OilGuerlain Abeille Royale Youth Watery Oil | 206 דולר
גם שמנים מהווים אטמים נהדרים! סיים את שגרת הטיפוח שלך עם השמן הקל אך החזק הזה מבית Guerlain.

2) הגנה מפני סביבה יבשה

מכיוון שהם פועלים כמגן מילולי בין העור שלך לבין הסביבה, אטמים חיוניים להגנה על עור שמתייבש בקלות מסביבה נטולת לחות. זה הולך לשני הכיוונים בקיץ ובחורף, אגב! 

מיזוג אוויר וחימום יכולים לגרום לעור להתייבש מהר יותר, ולהשאיר אותו סופר יבש ואי נוחות. חסימות מונעות הלחות בעור שלך להתאדות, ומבטיחות שלעולם לא ירגיש יבש או מתוח - אפילו במהלך הסתיו והחורף!

L'Occitane Youth Divine OilL'Occitane Immortelle Divine Youth Oil | 142 דולר
שמן פנים סגר זה עוזר לנעול את היתרונות של פרח אימורטל ולחות מתמשכת לעור שלך.

3) תומך בריפוי עור

זה נועד לריפוי העור שלך אחרי כל דבר, החל מכוויות שמש ועד משהו כמו פצעונים! העור שלך זקוק ללחות ולחות כדי להחלים, ושימוש בסגר מעל החלק העליון של טיפוח העור הרגיל שלך עוזר לשמור על הלחות החיונית שם. עור לח = עור בריא, וזה מה שהופך את הסוגרים לאינטגרליים כל כך בשגרת היופי שלך.

עדיין מנסה ליצור את שגרת הטיפוח שלך מלכתחילה? נסה את חידון טיפוח העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום