איך עובד אולפלקס?

אם לא שמעת על אולפלקס עדיין, אתה יכול להיות אחד האנשים האחרונים על פני כדור הארץ לעשות זאת. ההצלחה של זה טיפול לשיער יצר גל של מוצרים דומים שטוענים לעשות את אותו הדבר. האמת היא, אין דבר כמו אולפלקס. בקבוק אחד של olaplex לא 3 שיער נמכר ברחבי העולם כל חמש שניות.

זה עד כמה פופולרי המוצר הזה-אבל איך זה עובד? יהיה olaplex לתקן קצוות מפוצלים, או שזה פשוט גורם להם להרגיש פחות מחוספס? הנה המדריך שלנו למה עושה olaplex לא 3 כזה כת קלאסי ומי צריך להוסיף את זה שלהם תספורת שגרה.

הטיפול החלקה הזה בונה מחדש את השיער עם מרכיב הפטנט של olaplex.

מה זה אולפלקס?

Olaplex הוא מותג של טיפוח השיער שפותח ומיוצר בקליפורניה, ארה "ב. כאשר אנשים אומרים אולפלקס, הם בדרך כלל מתייחסים במיוחד ל-olaplex שיער, מספר 3 בקו אוליפלקס. מותג זה כולל מגוון של שבעה מוצרים, עם כמה מוצרים שיש וריאציות מיוחדות עבור סוגי שיער שונים.

שתיים מהנוסחאות הללו הן מקצועיות בלבד-כלומר תוכלו רק לטפל בשיער שלך עם סלון-בעוד חמש נועדו לשימוש ביתי.

Olaplex מספר 3 הוא קל ביותר מוצר שיער בבית, ואחריו שמפו התאמת שמפו ומרכך.

אבל מה הופך את olaplex מוצר כזה הנמכר ביותר?

זה הנמכר ביותר טיפול שיער תיקון שיער פגום על ידי אקונומיקה וחום. להוסיף את הטיפול הזה לשגרת הטיפול שלך כדי להחזיר את החיים לשיער מחוספס, פגום.

מה עושה אוליפלקס לשיער שלך?

Olaplex מתקן את השיער שלך עם מרכיב פטנט שנקרא Bis-aminopropyl דיאליקול dimaleate. מרכיב זה הוא בלעדי olaplex והוא בדיוק מה שהופך את המוצרים של המותג הזה כל כך מיוחד. Bis-aminopropyl dimaleate תיקון שיער ברמה מיקרוסקופית על ידי תיקון קשרים דיסולפידים שבורים.

הקשרים האלה מחזיקים בקרטין, החלבון שמרכיב את השיער שלכם יחד. על ידי תיקון קשרים דיסולפידים שבורים, olaplex מתקן קצוות מפוצלים לשיער חלק, בריא יותר.

Bottle of Olaplex Number 8 on beige background with swatch of white product Olaplex n °.8 קשר אינטנסיבי לחות מסכה
השיער צריך לחות, מדי-מסכה זו מן olaplex חלקים תנאים השיער שלך, הפחתת קצוות מפוצלים והוספת ברק לשיער שלך.

זה שווה לקנות olaplex?

אם כדאי לקבל אולaplex תלוי בסוג השיער שלך ומה אתה עושה לשיער שלך. Olaplex נועד לתקן את השיער פגום על ידי:

  • אקונומיקה
  • קולור
  • חום

Olaplex אידיאלי עבור כל מי שמבהיר את השיער. הלבנת שיער פוגעת בקשרים גופרתי, מה שגורם לשיער להרגיש גס ויבש (במקרים הטובים ביותר) ובמקרים הגרועים ביותר, פשוטו כמשמעו, יכול להמיס את השיער.

אם אתה סטיילינג את השיער שלך מספיק כדי לגרום נזק חום, olaplex היא אופציה נהדרת. עם זאת, אם השיער שלך מרגיש יחסית "נורמל" עם נזק מינימלי מלבין או חום, אולפרלקס לא יכול להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך.

יכול olaplex מחדש את השיער?

לא, אוליפלקס לא יכול לגדל שיער. Olaplex עובד על ידי תיקון נזק שיער קיים, אבל זה לא יכול לעודד צמיחת שיער חדשה.

זה סטיילינג שמן מפני Olaplex מחליק ותיקונים שיער עבור שופע, משיי מנעולים.

כיצד להשתמש Olaplex

Olaplex מספר 3 משמש הטוב ביותר פעם בשבוע עבור צבע מטופל, מלבן, או שיער פגום חום. הדרך הטובה ביותר להשתמש בזה היא להחיל כמות נדיבה של טיפול זה כדי לח שיער. לאחר מכן, להירגע במשך עשרים דקות לתת olaplex שיער perfector לעשות את העבודה שלו.

אני יכול להשתמש אוליפלקס לילה?

באופן רשמי, olaplex אינו תומך באמצעות בשמים שיער בן לילה. עם זאת, אוהדי olaplex רבים מצאו כי הם מקבלים את התוצאות הטובות ביותר כאשר הם משאירים את השיער הזה על הלילה. בעוד חבר המושבעים הוא על למה בדיוק זה קורה, זה יכול להיות שווה להתנסות אם להשאיר אולפלקס לא 3 על לילה עובד בשבילך.

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום