Dermalogica פיטו עור קרם חמצן

היום, בואו נעיף מבט מקרוב על קרם החמצן של הטבע. קרם זה טוען כי שילוב חדשני של מרכיבים בוטניים וטכנולוגיה מחומצן, קרם זה טוען לטפל בסימנים של הזדקנות ולשפר את הידרציה העור.

אבל איך זה באמת מבצע? אני אבחן את המרקם, המרכיבים והתוצאות שהוא מספק, מספק הערכה כנה ויסודית. אם אתם סקרנים לגבי היעילות האמיתית של המוצר הזה, והאם הוא מתאים לצרכים שלכם, הגעתם למקום הנכון. בואו לצלול לתוך הסקירה שלי של פיטו קרם חמצן טבע .

קרם לחות dermalogica: הטוב ביותר של הטוב ביותר

אין סקירה על עור דרמאלוגיקה המוצר יהיה שלם מבלי להכיר כמה מדהים המותג הוא כולל! פילוסופיית הליבה של דרמאלוגיקה סובבת סביב התאמה אישית וחינוך-משהו שהוא פחות מפץ-על עם האתוס שלנו בענייני יופי!

האתוס של המותג נבנה סביב חינוך, תוך דגש חזק על העצמת אנשי מקצוע וצרכנים בעלי ידע. קרן זו סללה את הדרך עבור דרמאלוגיקה להיות מנהיג מקצועי-זה לא פלא כי מוצרי דרמאלוגיקה הם בעקביות בין הטובים ביותר-המוכרים שלנו!

אחת שהצוות שלנו לא יכול לחכות שתנסה הוא קרם החמצן של הטבע. זה קרם אנטי-הזדקנות, קרם קל הוא אידיאלי עבור כל סוגי העור, נועד לתמוך הזדקנות הודות מרכיבים בוטניים טבעיים-הנה מה שאני חושב על זה קרם לחות דרמאלוג !

Dermalogica פיטו עור קרם חמצן

Alexis wearing a white t shirt holding a bottle of Dermalogica Phyto Nature Oxygen cream

יש לי ציפיות די גבוהות כשמדובר בכל מוצרי skincare-זה מותג אייקוני שמספקת יוצא דופן תוצאות ב-ספא ובית, ולכל השקה חדשה יש נעליים ענקיות למלא! במחיר של 199 $, זוהי בהחלט השקעה עבור העור שלך.

על פי המותג, זה קרם לחות, אשר יכול לשמש את כל סוגי העור. היתרונות העיקריים זה אמור להביא לעור הם להיות מוצק, להרים ולחדש הודות תערובת ספציפית של תמציות על בסיס צמחי: ליגסטרום לוסידום, nasturtium, אסטרלאגוס, ולפה.

הטענה העיקרית של קרם חמצן הטבע דרמאלוגיקה הוא כי הוא מגביר את ספיגת החמצן של העור, מה שמוביל את הראות חלקה יותר ויותר לחות. זוהי טענה מעניינת ולא באמת אחת ששמעתי בעבר, אבל בדיקת רשימת המרכיבים יש בהחלט שפע של חומרי לחות, כולל סקוואליין, חומצה היאלורונית ושמן חוחובה.

הייתי אומר כי קרם לחות זה הוא כנראה למי שרוצה משהו שיש לו כמה הטבות אנטי-הזדקנות, אבל לא יהיה נושא את המשקל כשזה מגיע להתמודדות עם סימני הזדקנות מוקדמת.

טקסטורה ויישום

קרם חמצן הטבע Dermalogica Dermalogica dna על ידי ריח מדהים-זה כמעט אהבה במשאבה הראשונה. זה בהחלט מריח כמו חוויית ספא, שאני חושב באמת מעלה כל שגרת טיפוח העור. בנוסף, אריזת הזכוכית והמשאבה הופכים למותרות, אך חוויה פשוטה.

כי זה מתוייג כקרם, הופתעתי מכמה דק יחסית את המרקם. זה לא רענן בשום אמצעי, אבל אני בהחלט לדמיין יותר של מרקם עבה, לה מר כאשר משהו מתואר כקרם. ציפיתי שזה יהיה יותר קרם לילה, אבל אני חושב שזה מספיק קל כדי לשמש יום ולילה עבור רוב סוגי העור.

אני חושב שזה שכבות טוב יותר על עור אחרים, מתחת לסם הגנה. אם בכלל, סוגי העור oilier עשויים לרצות לדלג על זה בשעות היום, שכן יש כמות הוגנת של שמנים טבעיים זה יכול לתרום מראה מבריק (ולא dewy).

ביצועים ויעילות

אז, האם גיליתי שהקרם הפיטו של דרמאלוג 'קה קיבל את טענותיו? קרם לחות היום זה בהחלט עוזר להחליק את העור ועובד היטב לצד שגרת טיפוח העור, אבל על זה שלו אני לא אומר שזה עזר באופן דרמטי לשפר את המראה של העור שלי.

זה בהחלט מוצר מאוד בחינם לשגרה ארוזה עם מגע כדי לטפל בבעיות עור ספציפיות שלך, למרות זאת.

לא הייתי מהסס להשתמש בזה אם כבר יש לך רטינול או חומצה גליקולית בשגרת העור שלך, ומחפשים קרם לחות שיש לו קצת יותר אגרוף מאשר שאר. נוגדי חמצון קרם זה בהחלט לעזור להגן על העור מפני גורמי גורמי לחץ חיצוניים, בעוד תערובת של חמאת שיאה, שמן חוחובה, ו qualane לוודא את מחסום הלחות שלך הוא ללא פגע עבור זוהר, עור בריא.

דרמאלוגיקה פיטו קרם חמצן לעומת אחרים דרמאלוגיקה

אז, איפה זה יושב בהשוואה לקרם לחות דרמאלוגיקה אחרים? לכל קו דרמאלוג 'קה יש מיקוד שונה מעט-אז הנה איך קרם החמצן מתערבת למוצרים אחרים והסבר מהיר על מי הכי טוב!

דרמאלוגיקה פיטו קרם חמצן לעומת דרמאלוגיקה מייצב קרם תיקון

Dermalogica מייצב קרם תיקון יש נוסחה זה במיוחד לעזרה נפגעת, לחוץ, עור מגורה לחזור נורמלי. יש לו גם מרקם עבה יותר זה אידיאלי עבור עור יבש יותר. והכי חשוב, הנוסחה שלה היא ניחוח ללא ריח כפי שהוא מכוון לעור רגיש, נוטה אדמומיות. קרם חמצן הוא מקוטע ואין לו עשיר, לחדש מרקם של קרם תיקון כדי לתמוך עור בריא.

אם המיקוד שלך הוא הזדקנות היטב ואתה לא מתעסק עם הרבה רגישות, בחר את קרם החמצן. אם העור שלך נוטה אדמומיות וגירוי, ללכת עם קרם ייצוב.

דרמאלוגיקה פיטו קרם חמצן נגד דרמאלוג

עוד מומלץ קרם לחות dermalogica הוא קרם לילה חזק. נוסחה זו היא אידיאלית לטיפול חששות על העור כגון סימני פוסט-אקנה והיפראגמנטציה. זה בגלל שנוסחת קרם-לילה בוהק מכילה ניאצינאמיד וצורה של ויטמין C כדי לטפל כתמים כהים על העור.

בהשוואה ל-Dermalogica פיטו קרם חמצן, זה הבחירה הטובה ביותר עבור אלה שמחפשים אפילו את גוון העור שלהם. העיקרי של קרם חמצן הוא להגביר את הלחות עם קצת מפזר אנטי-הזדקנות; אין לו מרכיבים כדי לכוון את המראה של כתמים כהים ופיגמנטציה

אם המיקוד שלך הוא על הבהרת כתמים unאפילו של העור, לך על קרם לילה dermalogica powersight. אם אתם מחפשים לחות יציבה עם מגע של אנטי-הזדקנות, בחרו קרם חמצן הטבע פיטו dermalogica פיטו קרם חמצן.

נקודות מפתח

זהו קרם לחות המסייע להרגיע את יובש וללוות כמה יתרונות אנטי-הזדקנות. זה משהו מושלם עבור מעקב אחר סרום רטינול שלך כדי לוודא שהעור שלך לא מרגיש יבש או הדוק. הנוסחה קרם אור הוא אידיאלי עבור רוב סוגי העור-ההצעה היחידה שאני עושה עבור עור שמנוני היא לדלג על זה עבור היום, אבל להשתמש בו בלילה. קרם חמצן דרמאלוגיקה הוא תוספת מצוינת לכל שגרת skincare!

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום