מהן רגלי עורב ואיך לטפל בהן

כשזה מגיע לקמטים, חלק מהראשון שאנחנו עשויים לשים לב להופיע הם אלה קמטים קטנים בפינה החיצונית של עינינו כי להעמיק עם הבעות-במיוחד מחייך. הם נוטים להיראות בצורת טביעת רגל של ציפור - ומכאן השם, רגלי עורב.

רוב האנשים יודעים היכן צצות רגלי עורב על הפנים שלנו, אבל מה בעצם גורם לרגלי עורב מלכתחילה? והאם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות לגביהם?

מה גורם לקמטים של העורב לקמטים?

Mature woman smiling at the camera showing her crow's feet

כל הקמטים, כולל כפות הרגליים העורב, ניתן לסווג לשני סוגים: קמטים סטטיים וקמטים דינמיים. קמטים סטטיים הם קמטים לא נגרמת על ידי העברת העור שלך. במקום זאת, הם נגרמים מאובדן גמישות ומוצקות של העור לאורך זמן והם נראים לעין גם כאשר הפנים שלך במנוחה.

לעומת זאת, קמטים דינמיים הם בדרך כלל בלתי נראים עד שאתה עושה ביטוי מסוים-במקרה של רגליהם של עורב, זה מצולע או מחייך. שוב ושוב הבעות האלה יכול לבעוט להתחיל את תהליך יצירת הרגליים של העורב, מה שגורם להם להופיע מוקדם יותר ממה שאתה רוצה.

כיצד לטפל ברגליים של עורבים

Crows feet treatment

למרבה המזל, יש יותר מדרך אחת לנסות לחסל את הרגליים עורבים-קרמים אקטואלי, הזרקה וטיפולים לא פולשניים. עם זאת, לכל סוג יש יתרונות וחסרונות משלהם-הנה מה שאנחנו חושבים על כל אפשרות.

1) בוטוקס ומילוי

זה נכון שטיפול ברגליים יכול להיעשות עם קוסמטי הזרקה עם זאת, כולנו יודעים שהם יכולים להיות קצת פולשניים ו יקר. בוטוקס לבד או שילוב של בוטוקס ומילוי יכולים להחליק את רגלי העורב באופן מיידי, אך דורשים הוספה כדי לשמור על מראה חלק ונטול פגמים.

קביעת תור חומרי מילוי עור בסייד סידני cbd

קביעת תור חומרי מילוי עור בברוקוויל

2) טיפולי אולטרסאונד

אם אתם מחפשים טיפול לא פולשני, ברמה מקצועית, פנים אולטרה סאונד אולי זה מה שאתם מחפשים. טיפול אולטרסאונד כולל גירוי העור באמצעות אנרגיית אולטרסאונד, עידוד שלו לייצר יותר קולגן שממלא את הקווים הללו עבור רגלי עורב פחות בולטות.

על ידי עידוד העור לייצר קולגן משלו-במקום להסתמך על בוטוקס קפטן-ייתכן שתמצאו כי טיפול אולטרסאונד מייצר תוצאות ארוכות טווח, מפחית את המראה של הרגליים של עורב עוד!

הזמנת עורבים רגליים הרמת פגישה sidney cbd

הזמנת עורבים רגליים הרמת פגישה ברוקוויל

3) טיפוח העור קולגן

ללא קשר לכל אפשרות לטיפול מקצועי שאתה הולך, תמיד כדאי להוסיף עם skincare שעוזר לחסל את הרגליים של עורב-במיוחד עם מרכיבים המסייעים לתמוך בייצור קולגן של העור שלך. רטינול הוא אחד מדהים מרכיב כדי להגיע עבור-זה עור-התחדשות מרכיב מאיץ את מחזור סלולארי, בתורו לחיזוק קולגן רמות עבור עור מוצק יותר.

עוד מרכיב אנטי קמטים הוא ויטמין c-זה ויטמין c-זה נוגד חמצון מגן העור מפני רדיקלים חופשיים, בעוד באותו זמן למזער את המראה של קמטים

טיפים למניעת עורב של רגליים

Mature woman wearing eye get masks to treat crow's feet

זה יהיה קל יותר לחסל את הרגליים של עורב אם תוכל למנוע מהם להגיע לעומק מלכתחילה-זכרו, במיוחד כשזה מגיע ליופי!

הגנה על העדין שלך מתחת לעיניים ילך דרך ארוכה כדי למנוע את הרגליים של עורב, ואתה יכול לעשות זאת כמה דרכים שונות.

1) תמיד ללבוש קרם הגנה

ידעת שהסיבה מספר אחת לסימני הזדקנות מוקדמת היא חשיפה לשמש? להבטיח כי העור שלך מוגן היטב מפני השמש-במיוחד סביב העיניים שלך-ילך דרך ארוכה כדי למנוע את הרגליים של עורב מוקדם וכעמוק.

2) ללבוש משקפי שמש גדולים

לובש נכון משקפי שמש עושה שני מכריע דברים שעשויים לעזור להפחית את היווצרות ומראה של עורב של רגליים. קודם כל, משקפי שמש כהים פירושם שלא תפזלו כל כך הרבה, ויעכבו את היווצרות רגלי העורב למשך זמן רב יותר. שנית, משקפי שמש בדירוג UV כראוי לא רק מגנים על העיניים שלך מפני השמש - הם גם מגנים על העור סביב העיניים שלך, ומונעים מההשפעות המזיקות של קרני UV להשתלט.

3) להתחיל להשתמש בקרם עין מוקדם

כאשר מדובר עורב של רגליים, מתחיל עין טיפול מוצר מוקדם מונעת יכול ללכת דרך ארוכה כדי מונע מהם המופיעים מהיר-במיוחד אם אתה משתמש עין טיפול עם החומרים הטובים ביותר. רטינול ויטמין C הם מועדפים קלאסיים כדי למנוע קמטים של יצירת ומיגון העור בו זמנית, אבל באופן כללי, כל קרם עיניים ארוז עם נוגדי חמצון, מרכיבים מותססים ופפטידים הם אלה להגיע!

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום