101 ניקוי: חיוני חייב לדעת לשגרת ניקוי יעילה

כשמדובר בשמירה על עור רך, בריא, צעיר, אבלינג העור הוא ליד אכילה בריאה ולוקחת 8 שעות שינה ביום. כמו עור אדירות עד שמן, לכלוך, והמון של זיהומים כל יום, חשוב לקחת את זמן לתת לעור הנכון משטר ניקוי.

ניקוי יכול להישמע פשוט וקל-סבון, מים, ואתה גמור. אבל לא לתת לעור שלך את משטר הניקוי הנכון עשוי להזיק יותר מטוב. אין צורך לנבול את המטהרים שלך בפאניקה תוהה "מה עכשיו?!" -יש לנו אותך מכוסה. הנה המדריך שלנו לניקוי העור ומשטרי העור כדי לשמור על העור שלך נקי, בריא וזוהר.

מה תלמדו בבלוג הזה

סוגי ניקוי העור

כשזה מגיע לניקוי, מוצר אחד לא מתאים לכולם. מה יכול לשמור על הפנים שמן מט במשך זמן רב, עשוי לעשות את ההפך עבור שילוב העור. האם אתה מתוסכל כי הפנים שלך לא נראה שמן חינם, לא משנה כמה אתה יסודי עם ניקוי? אם אתה לא יכול לשמור את הברק מהפנים שלך במשך יותר מ 10 דקות, אולי תרצה להחליף את העור שלך ניקוי .

החדשות הטובות הן שלא כל מוצרי העור זהים. את עור השוק מלא מנקי עור שונים, אשר פועלים פלאים לסוגי עור שונים. הנה מדריך מהיר לבחירת המטהר הטוב ביותר!

חומרי ניקוי שמן

שמן ועור עשויים להישמע כמו שילוב לא נעים, אבל שימוש בשמנים מיוחדים הוא טיפול יופי עתיק שממשיך להיות יעיל היום.

שמן ניקוי עשויים עם שילוב של חומרים פעילי שטח (המכונים קצף סוכן) ובריא שמני כמו חמניות, שקדים, זרעי ענבים, וחוחובה. השימוש לניקוי עם בסיס שמן הוא בין הדרכים היעילות ביותר של עפר מן העור מבלי לפגוע במחסום העור.

ניקוי שמן הסתימות הנקבוביות שלך צריך להיות לפחות הדאגות שלך. בראיון עם huffpost, Miami מבוסס miami dr. diane וולדר הסביר כי במקום להתיישב על הנקבוביות שלך, שמנים טובים של ניקוי שמן נקשר עם זיהומים לניקוי יעיל יותר.

קרא גם: כיצד להשתמש לניקוי שמן

ניקוי חלב

חלק מנקי פנים-במיוחד אלה שנעשו לאקנה-יכול להיות קשה לעור רגיש. ניקוי חלב הם חלופה עדינה יותר שתסיר לכלוך מעל העור מבלי להטות את הפנים מהשמנים הטבעיים שלה.

מה הופך את חלב חלב חלב? ניקוי חלב לא נעשה עם חלב, כשלעצמו, אלא בשילוב של שמנים וחומרים emollient. כמו מנקי שמן, הם עוקבים אחרי עיקרון כזה מושך-מושך-הם לוככים וממוססים שומן, לכלוך, וזוהמה. למרות שניקוי חלב לא יגרום פעולת סבון מוקצף, אתה יכול להיות סמוך ובטוח ניקוי אלה יעשו את עבודתם.

ניקוי ג 'ל

ידוע בשל עקביות עבה, ניקוי ג 'ל מתאימים עם אקנה, עור רגיש. עדין יותר מנקה קצף, ניקוי ג 'ל הם מבוססי מים ונזרקים עם מרכיבים טבעיים כמו תמציות צמחים ושמנים. ניקוי הג 'ל תואמים לסוגי עור מרובים. ניקוי של סוג זה לא יוצר קצף בכלל, אבל לא לוקחים את חוסר בועות כחוסר יעילות. ניקוי הג 'ל ידועים כקשים על לכלוך, אבל לחות אולטרה-לחות על העור.

ניקוי מזור

ג 'הואה ציינר-דרמטולוג- משותף בראיון כי מרכך לניקוי הוא אפשרות יעילה להסיר את הלכלוך ושמן ביסודיות ללא הצפה לחות מעל הפנים. ניקוי מזור עשויים משמנים אמולסיה. כמו ניקוי פנים מבוססי שמן, ניקוי מזור לנטפי לכלוך, זוהמה ולפרק אותם כדי לחשוף עור נקי יותר, בהיר יותר.

כיצד ליישם סוגים שונים של ניקוי

ניקוי ג 'ל ניקוי וחלב

  1. להתחיל על ידי הרטבה את הפנים עם מים פושרים בכל רחבי
  2. קחו 1-2 משאבות של ניקוי לתוך כפות הידיים של היד שלך ולהחיל אותו בעדינות על כל הפנים שלך.
  3. לשטוף עם מים חמים.

מטהרים מבוססי שמן

  1. ניקוי על בסיס שמן משמשים בצורה הטובה ביותר על עור יבש.
  2. יש למרוח 2-3 טיפות שמן לתוך כפות הידיים שלך ועיסוי בעדינות את זה על הפנים שלך.
  3. לשטוף עם מים.

ניקוי מזור

  1. להשתמש בזור על הפנים היבשות.
  2. אזורי עיסוי בעדינות שזקוקים לניקוי.
  3. השתמש בד רטוב ולהסיר בזהירות עקבות איפור או לכלוך על הפנים.

ניקוי הטוב ביותר לסוגי עור שונים

בחירה פשוטה-כמו בחירת ניקוי נכון לסוגי העור השונים-יכול לעשות פלאים למכפקים. הנה מדריך מהיר לבחירת ניקוי העור הטוב ביותר המבוסס על סוג העור שלך.

ניקוי מומלץ לעור שמן

יש אמונה שכיחה שעור, כך אנחנו צריכים יותר להשתמש לניקוי שיכול להפוך את העור שלנו מט ככל האפשר. למרבה הצער, באמצעות ניקוי קצף חזק יכול למעשה לגרום עוד שמן! איכס. דרמטולוג של וושינגטון דרמטולוגיה מרובע, פרק מיקל dr. אפילו הזכיר זה המייבש שאנחנו מייצרים את העור שלנו, כך הוא ינסה לייצר כדי לשמור על זה גמיש.

אם יש לך עור שמנוני, אתה יכול לשקול באמצעות:

ניקוי ג 'ל ניקוי וחלב

  • איפור אמן שארה סטרנד ממליצה לניקוי ג 'ל עור שמנוני . היא מניות, “.. ג 'ל הוא באמת קירור, ויש לו אלמנטים לחות כדי לאזן את העור שמנוני.”
  • ניקוי חלב הם גם אופציה נהדרת. לא רק עדין לעור-הוא מנטרל את מאזן השמן על העור.

ניקוי שמן

  • שמן עבור שמן? נשמע מנוגד לאינטואיציה, נכון? אבל לשמוע אותנו-ניקוי שמן יכול להמיס שמן בניגוד לכל סוג אחר של ניקוי ! ניקוי שמן על בסיס שמן נאחזים על שמן, ומשחררים את העור בצורה עדינה.

אנו ממליצים:

cleansers for oily skin

ניקוי עדין אולטרה עדין מתמוסס, ניקוי אולטרה עדין זה מתמוסס את גרימת אורבנית, תוך כדי משאיר את העור מזין, לחות. לערבב עם מים כדי להשיג את עקביות חלבית זה מרגיש כל כך טוב על העור!

oil cleansers for oily skin

תערובת מזינה של תמציות moringa ו gentian הופך את חלב ניקוי לכלוך טעים עבור הפנים. מורחים מזעריים את הברק, תוך השארת העור.

ניקוי מומלץ לעור משולב

התמודדות עם עור משולב הוא מסובך-זה לא תמיד קל למצוא מוצרים שיעבוד הן יבש והן שומני. אפשרות טובה לשילוב ניקוי העור הוא אחד עם מרקם דמוי קרם. בעת בחירת ניקוי שהכי מתאים שלך שילוב עור , חושב של הקריטריונים האלה : הם צריכים להיות מסיס במים, ועדין על העור.

ניקוי חלב

  • ידוע גם בשם ניקוי קרם, ניקוי חלב עדינים לעור יבש. חומרי ניקוי חלב מיוצרים עם emollient-מרכיב נהדר המסייע לעור שמנוני למצוץ את הלכלוך ללא הפשיט את העור של השמנים הטבעיים.

אנו ממליצים:

combination skin cleansers

עם נוסחה הכוללת מרכיבים לחות כמו רוז צרפתי, סחלב סגול, אלוורה, ויטמין e, והיביסקוס, GA-DE חלב ניקוי עדין עוזר לשמור על העור השילוב שלך ללא גרימה וזיהומים, מבלי לייבש אזורים יבשים, ולהחמיר את שימון כתמים שומניים.

ניקוי מומלץ לעור יבש

אם אתם מתמודדים עם עור יבש ורגיש, ניקוי המטהר לבחירתכם יהיה הרבה-אתה לא רוצה את השמנים הטבעיים הנותרים. ניקוי פנים לא נכון יכול לגרום לגירוי, דלקת, ואי נוחות מוחלטת.

בעת בחירת המטהרים הטובים ביותר עור יבש , לבחור ניקוי שיכול לספק תחושה נקייה + תוספת לחות לפנים שלך.

ניקוי חלב

  • פועל כמו מזור וג 'ל ניקוי, חלב ניקוי לעזור להסיר לכלוך, זוהמה, איפור ביסודיות. בשונה מנקי קצף, לשטוף פנים חלבי את העור רך, גמיש, לחות.

ניקוי ג 'ל

  • ניקוי ג 'ל עדין במיוחד לנקות את הפנים בלי מעצבן אותו. לבחור ניקוי ג 'ל ללא ניחוח שעשוי לעורר דלקת.

אנו ממליצים:

dry skin cleansers

קרם ניקוי זה מסיר לכלוך על הפנים שלך בצורה העדינה ביותר האפשרית. עשוי אמולסיה חלבית, la מר ניקוי קרם לא גורם קצף ייבוש קלאסי.

dry skin gel cleansers

להשיג עור רך, גמיש עם l'ococitane ג 'ל ניקוי. עם רכיבים לחות כמו גליצרין וחומצה היאלורונית, זה ג 'ל ניקוי מרים משם זיהומים וממריץ את העור.

ניקוי מומלץ לעור בוגר

כמו הגילאים העור, ייבוש הופך נפוץ . עור יבש יותר רגיש לקמט ולגרד. מלבד בחירת ניקוי העור הטוב ביותר עבור סוג העור שלך בהתחשב בגיל העור שלך יעזור לך לבחור את הנקיות שתפעל בצורה הטובה ביותר עבורך. כמו ייבוש הוא השפעה נפוצה של הזדקנות העור, אלה עם עור בוגר יכול לבחור עבור ניקוי פנים עדין, לחות מאוד.

ניקוי מזור

  • מזור ניקוי לא רק לפזר לכלוך ואיפור-יש לו לאחר-ניקוי אפקט כי עלים עור וגמיש moisturised. ניקוי מזור מקדם ניקוי עדין-רק כמה משיכות רכות בכל הפנים שלך יכול להשאיר את הפנים שלך חורקות נקי. אין צורך בפעולה קשה יותר על הפנים שלך.

אנו ממליצים:

mature skin cleansers

ניקוי פנים אנטי-הזדקנות ניקוי פנים ניסח לשמש לניקוי שמן וג 'ל. המוצר עובד גם כמסיר איפור וגם ניקוי עמוק.

להפיק את המרב משטרי הטיהור שלך על ידי בחירת הניקוי המתאים לעור שלך. לא בטוח איזה סוג עור יש לך, ואיך לטפל בו כמו שצריך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום