רקע מותג: gvenchy

סוד האלגנטיות הוא להיראות כמו עצמו. -הוברט דה ג 'יבנצ' י


האם ידעת כי givenchy נחשב פעם הילד הנורא של תעשיית האופנה? עם זאת, הוא יצר עיצובים עם צלליות חדשות ובחירות בד לא שגרתיות, אך הוא המשיך ללבוש ידוענים, תמלוגים, מלכותיים, השחקניות, גבירותיי הראשונות ונסיכות. כך הבית של הנושי עשה את חותמו על אופנה צרפתית.

סוכי: התחלות אצילות

Hubert de Givenchy in black and white at his design studio

אשראי: אינסטגרם/גיבנצ 'ybeauty (c) רוברט doisneau

יליד הוברט ג 'יימס טאפין דה ג' ונשי בשנת 1927 בצפון צרפת, סוכות היתה התחלה אצילית לחיים. הבית האציל של "דה ג 'ונשי" נוצר בשנת 1713 כאשר המשפחה הומה למעמד אצילי על ידי המלוכה הצרפתית-מעמד שעדיין בתוקף היום.

גודלה אצל אמו וסבתו-שתי השפעות אמנותיות משמעותיות על חיי הנכים. למעשה, רוב הצד האימהי של משפחתו במקצועות אמנותיים-מעצבים, אמנים, ומעצבי שטיחים היו רק חלק מהמקצועות בהם משפחתו המורחבת. עם זאת, הוא היה הראשון צעד רגל בתעשיית האופנה.

בגיל 17, ז 'נצ' י למד בבית הספר לאמנות יפה-בית הספר לאמנות יפה בכל צרפת. בוגרי אופנה מפורסמים אחרים כוללים וולנטינו clemente ludovico garavani, אבל אתה בטח מכיר אותו טוב יותר כמו רק "אהבה".

Givenchy Le Rouge product image in Mandarin Bolero

ג 'יובנצ' י האדום | $59
שפתון פיגמנטציה שנועד להימשך כל היום בתוך גימור מט נוח.

צעדים ראשונים באופנה

Givenchy shop front on Plaine Monceau in black and white

אשראי: אינסטגרם/גיבניוטי

ג 'יבנשי של להתחיל בתעשיית האופנה היה יצירת עיצובים עבור מעצבי הוקם בעת, כולל ז' אק פתח, רוברט Piguet ו לוסיאן ללונג. הוא שפשף את כתפיים עם אז גם-לא ידוע דיוור נוצרי ופיאר באלמורה.

הוא הלך לפתוח בית עיצוב משלו ב-Plaine monceau המפורסם של פריז בשנת 1952. הוא היה רק בן 25 אחד מהמעצבים הצעירים ביותר באותו הזמן. העיצובים המוקדמים שלו זכו להצלחה רבה-הוא יצר את החולצה של בטינה, שכעת לעיתים קרובות חצובה עם מותניים מוקצף, עם מותניים ושרוולים. הוא נקרא על שמו של המוזה שלו, מטינה גרייזאני-מודל אופנה מפורסם מאוד באותה תקופה.

Givenchy Le Rouge Perfecto

givenchy le rouge מושלם | $59
צרוף מזור שמוסיף קלה מגע של אלגנטיות שלך מראה איפור.

למרות שהוא היה צעיר מעצב, ג 'יבנשי היה לא זרה עבודה עם גבוהה-פרופיל יפהפיות. הוא היה להמשיך ליצור את השמלה השחורה הקטנה האיקונית שנלבשו על ידי אודרי hepburn בארוחת בוקר tify's, כמו כן יוצרים הרבה עיצובים מדהימים עבור ג 'קלין קנדי-הגברת הראשונה של המדינות המאוחדות.

הוא גם יצר את המעיל הבלון ואת העיצובים לבובות התינוק. כמו החולצה של Bettina, אלה היו צלליות שנשחזרו על ידי מעצבים רבים אחרים בשל הפופולריות שלהם!

אפשר לומר שהצלחתו באה משילוב של יצירת עיצובים חדשים שהתבדלו את המגמות באותו הזמן (ומכאן כינויו כ "הפינוי") והידידות הקרבה שלו עם אודרי הפבורן. הוא יצר הרבה עיצובים שהיא לבשה, והיא היתה למעשה הפנים של הניחוח הראשון של נתן בחינם-משהו לגמרי לא נשמע בזמנו.

Givenchy Prisme Libre powder image

ג 'ונצ' י פריזמה חינם אבקה | $59
אבקת הגדרה של שני ב-אחד שמוסיף זוהר, טשטוש, ומטיפית העור.

ההגדרה של אלגנטיות

Black text on white background of Hubert Givenchy quote

אשראי: אינסטגרם/גיבניוטי

Givenchy היה הולך להתלבש אינספור חברי האצולה, סלבריטאים, שחקניות, זמרים, ודיפלומטים-הרשימה היא דרך יותר מדי זמן לרשום כאן, אבל כמה שמות שאתם עשויים לזהות כוללים חן, קלי לורן באקן, סופיה לורן, ו-מרלין דיטריך.

העיצובים שלו מגולמות אלגנטיות ויופי, וזה משהו שעדיין מגיע דרך המהות של couture gienchy ויופי. לקבל את ענייני היופי שלך יחד עם מגע של אלגנטיות מ סוכות .

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום