שמן זרעי שומן לעור: יתרונות ומוצרים הטובים ביותר

אולי אנחנו יודעים את זה כצמח נהדר לשמור בגינה לדבורים, אבל האם אתה יודע כי הצמח הנפלא הזה הוא גם המקור של שמן צמחי נפלא לעור? שמן זרעי השבור הוא כוכב-על-העל-על-ידי הרבה עור מוצרים. אבל מה בדיוק עושה זה כזה תוספת נהדרת נוסחה לטיפוח העור?

Try Before You Buy

הנה המדריך שלנו ליתרונות של שמן זרעי הלוואות ולמה כדאי לשקול הוספת מרכיב מטפח זה לשגרת היופי שלך!

מהו שמן זרעי הגואל?

שמן זרעי הגואל נלחץ מהזרעים הקטנים והאפלים של צמח הלווה, והוא נקרא גם צמח הכוכבים! זה יכול גם להופיע על רשימת מרכיבים skincare תחת שמה המדעי: בורגו כמיניאליס.

השמן שנוצר הוא ארוז עם הטבות לעור, מה שהופך את שמן זרעי הגואל תוספת פופולרית למוצרי טיפוח רבים-כולל חלק מהמועדפים שלנו כאן בענייני יופי! מה שמבדיל שמן זרעי השמנים האחרים הוא שזה מאוד גבוה בחומצה גמא-לינולנית, המכונה גזה.

קרם לחות זה מאכימאי מבוגר עובד קשה כדי להזין את העור עבור מט רך, ללא שמנוני, שנמשך כל היום.

לכל השמנים יש איזון מסוים של חומצות שומן הקובעים את המרקם שלהם ואיך הם מרוויחים לעור. שמן זרעי הלווה יש להכפיל את הזלה של שמן ראשד, שמן צמחי אחר המשמש לרמות גבוהות של גלואה. Gamma-לינולנית היא סוג של חומצת שומן אומגה-6-חומצות שומן אלה הם קריטיים לסייע בתפקוד העור שלנו בדרך כלל!

אז, לדעת מה הופך את שמן זרעי הגואל, מה התועלת היא מביאה לעור?

ניסח לעור מוטרד, מגורה, תיקון מחסום דרמאלוגיקה ומגן על שילוב של חומרים מרגיעים לעור.

מהם היתרונות של שמן זרעי הלוואות?

שמן זרעי הגואל הוא מרכיב טיפוח כי אתה לא רוצה את העור שלך להחמיץ! הנה למה.

1. מרגיע דלקת
סיבה אחת כי שמן זרעי הוא האהוב המאוורר האהוב על כל כך הרבה היא שזה מצוין להפחתת דלקת וגירוי על העור! אם העור שלך הוא קצת מעל קילוף או מרגיש רגיש, מרכיב אחד skincare שאתה יכול לסמוך עליו כדי להחזיר אותו לבריאות מושלמת הוא שמן זרעי.

כמות גבוהה של גבות בשמן זה הם מה לעשות את זה כל כך טוב בהרגעת דלקת-חומצות שומן אומגה ידועות היטב ביכולתן להרגיע דלקתי, עור מגורה ושמן זרעי השבור אינו יוצא מן הכלל!

שמן פנים ארוז נוגד חמצון זה מאלכימאי בוגר, מכיל שמן זרעי שבור עובד קשה, יחד עם אשחר הים, כדי ליצור תערובת שמן פנים מרגיע ומזין במיוחד.
2. תומך בפונקציית מחסום הלחות שלך

כולנו יודעים כי מחסום הלחות (aka מעטפת ) הוא חלק קריטי של העור שלנו כדי לשמור על הידרציה. שמן זרעי הגואל עוזר להוסיף לחות לחללים מיקרוסקופיים בין תאי העור, עוזר לחזק את מחסום הלחות של העור.

העור עם מחסום לחות בריא יש זוהר נראה ומוחזר טוב יותר מגירוי, והוא יכול אפילו לעזור לדאגות ארוכות טווח של עור כגון היפרפיגמנטציה להיעלם מהר יותר. זה חלק חשוב של העור שלנו כדי לתמוך במוצרי טיפוח העור הנכונים.

ניסח להרגיע אפילו את העור יבש ומגורה ביותר של העור, זה קרם לחות אולטרה שמנת מ-dermalogica רתמת את כוחו של שמן זרעי הגואל לצד תמצית שיבולת שועל והלילה.
3. אדמומיות מפחית
אחד היתרונות הידועים ביותר של שמן זרעי הגואל הוא הכוח להפחית את האדמומיות בעור. אם יש לך עור אדום, שמן זרעי בורגים הוא מרכיב שאתה צריך לחפש במוצרי טיפוח העור שלך!

מחקרים מצאו כי שמן הלוואות יש את היכולת תסמינים רגועים של אטופיק דרמטיטיס -מאופיין על ידי עור אדום, מקורר-ולהביא את העור בחזרה לבריאות טובה.

אדמומיות יכולה להיגרם גם על ידי עור קילוף יתר ונזק שמש-כי שמן זרעי הגואל הוא כל כך מרגיע, זה יכול לעזור להקל על כל אדמומיות לעור בריא, זוהר.

זה שמן ניקוי מן המותג הצרפתי פמלה ללא מאמץ את איפור וגרימה מהיום לטהור במיוחד, מרגיע קודם.
משפר את גמישות העור

המונח הזה אולי נראה מושלך סביב הרבה, אבל כדי לשים אותו בפשטות, הגמישות של העור היא הכוח שלו לחזור מלחץ. כאשר לעור יש גמישות גבוהה יותר, הוא נראה צעיר יותר עם פחות קמטים-שמן זרעי הגואל מסוגל להגביר את הגמישות של העור ולמלא את הקמטים בטרם עת. לעורר רמות ceramide בעור.

העור שלנו למעשה מייצר קרמידים במאמץ להישאר בריא וללחות, עם זאת, לפעמים העור שלנו זקוק קצת לעזרה במחלקה! רמות ceramide משפר את העור שלך אנטי-הזדקנות עבור מראה צעיר, קורן.

ארוז עם נוגדי חמצון בתוספת שמן זרעי הגוונים, שמן העור אנטי אייג 'ינג מן l'occitane יש כל מה שאתה צריך כדי לרכך קמטים ולשפר את הגמישות של העור שלך.

אילו סוגי העור צריכים להשתמש בשמן זרעי הגוונים?

שמן זרעי שבור טהור הוא אחד השמנים הנדירים האלה שלמעשה מושלמים לכל סוגי העור. לעיתים קרובות הוא מתואר כ "שמן יבש", כלומר שהוא דק, קל, נספג בקלות לתוך העור. מרקם דק זה אומר כי אפילו עור שמנוני יכול להפיק תועלת משמן זרעי לווה לעור זוהר ובריא!

קרם קצף יוקרתי זה מקלף בעדינות ומרגז את העור בו זמנית, ומוודא כי העור שלך הוא אולטרה-חלק ללא כל גירוי.

להזין את העור עם שמן זרעי פגים

שמן זרעי השבור הוא מרכיב מגוון רב-תכליתי שמופיע בניקוי ניקוי, לחות, ותערובות שמן פנים-ומסיבה טובה. זה מרגיע גירוי ומסייע להרגיע את האדמומיות, ומביא את העור לחוץ חזרה לשיווי משקל. מרכיב כוכב העל הזה הוא אחד המועדפים החדשים שלנו השנה-האם תעשה את זה לאחד משלכם?

או, אם אתה אחרי שגרת טיפוח העור, זה רק בשבילך, נסה את חידון skincare שלנו! אתם תקבלו ניתוח של סוג העור שלכם בתוספת שגרת טיפוח בהתאמה אישית שנועדה לעזור לכם להשיג את מטרות העור שלכם.

Skin Analysis

המוצרים שהוזכרו:

  • לגדול אלכימאי מט איזון לחות
  • תיקון מחסום דרמאלוגית
  • אלכימאי מגודלים + שמן פנים
  • דרמאלוגיקה סופר עשיר תיקון
  • פמומי איפור מעלי איפור שמן ניקוי חלבי
  • שמן l'ocitane mortelle שמן אלוהי
  • מלדת קרם ניקוי
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום