האם מסך הטלפון שלך גורם קמטים? השפעות של אור כחול על העור

אולי די בהלם לגלות שאתם מוקפים במשהו שיכול לגרום לקמטים, להקטין את הקולגן בעור, היפרפיגמנטציה . זה אפילו יותר מזעזע להבין שזה משהו הוא גם נפלט מהמכשירים האהובים עלינו-טלפונים חכמים, טאבלטים ומסכי מחשב.

אנחנו מדברים על אור כחול.

ב מחקרים, כחול אור הוכח נזק העור באותה הדרך UV קרני יכול. אילו צעדים אנחנו יכולים לנקוט כדי להגן על העור שלנו מפני חשיפה מוגברת של אור כחול?

זה קרם לחות עשיר נוגד חמצון מ דרמאלוגיקה הוא אידיאלי להגנה על העור מפני נזקי אור כחול.

מהו אור כחול?

אז מה זה אור כחול מלכתחילה? האם זה רק אור שהוא... כחול? אור כחול מתייחס אורך גל מסוים של אור, הן ממסכי השמש והן מצולמות הטכנולוגיה. אורך הגל הזה הוא למעשה מה שאחראי לגרום לשמיים להראות כחולים. בנסיבות נורמליות, טבעיות, כמות החשיפה לאור הכחול שהאדם הממוצע מקבל מאור יום היא לא בעיה.

עם זאת, מה שהופך את האור הכחול לבעיה שלנו הוא שיש לנו עכשיו כל כך הרבה מקורות לא טבעיים של אור כחול שאנחנו מבלים שעות על כל יום.

מועשר עם נוגדי חמצון ניאצינאמיד, קרם היום מ-ikou הוא אידיאלי לחיזוק העור מפני ההשפעות של אור כחול על העור.

זה כולל את המחשבים שאנחנו עובדים בהם, ה-tvs שאנחנו צופים, והגרוע מכל, מכשירי הפולטים הכחולים שחיים ממש בכיסים שלנו: הטלפונים שלנו.

תחשבו כמה זמן אתם מבלים בגלגל בלי סוף על הטלפון שלכם. אם יש לך טלפון חכם, רוב הסיכויים הוא יגיד לך בדיוק כמה שעות אתה לבלות על המכשיר שלך-וכל גרוע אם אלה שעות להמשיך מאוחר בלילה. הנה למה אתה תתחרט על כל כך מאוחר בלילה הזה!

גיבש עם אבץ, זה קרם הגנה מפני Dermalogica הוא אידיאלי עבור מיגון שלך עור משני UV קרני כחול מזיק אור אורכי גל.

איך אור כחול משפיע על העור?

מחקרים מצאו כי אור כחול גורם שינויים שליליים בתאי העור , גורם לסימנים מוקדמים להזדקנות. במיוחד, אנרגיה גבוהה, אור כחול-אורך גל קשורה לנזקים של dna, נזק מחסום העור, ופוטואייג 'ינג (המילה המפוארת עבור הזדקנות העור).

העניין הוא, שפוטוזינג קשור בדרך כלל לחשיפה מוגזמת לאור אור. למרבה המזל, לאור כחול אין את אותו פוטנציאל לנזק בעור שגורמת לסרטן כמו uv אור. עם זאת, את השפעות של קמטים בטרם עת היפרפיגמנטציה שנגרם על ידי כחול אור הם עדיין בעניין. מחקרים מצאו כי היפרפיגמנטציה כזו לוקח הרבה יותר זמן לדעוך מאשר כתמים כהים הנגרמים על ידי אור uv .

ניסח במיוחד כדי להקל כתמים כהים ולמושם, סרום זה מן הקיר הוא חייב להיות לטיפול ולמניעת ההשפעות של אור כחול על העור.

יש עוד דרך אור כחול יכול להשפיע בעקיפין על העור שלך. כחול אור חשיפה מפריע שלך טבעי שינה ובעקבות קצב . על ידי להישאר עד מאוחר צפייה בסרטים או בטלפון שלך, אתה לא רק חושף את העור שלך להשפעות מזיקות של אור כחול.

מחזור השינה שלך עלול לגרום לבעיות עור אחרות. חוסר שינה קשור לבעיות עור כגון עור דק, עור רגיש יותר, עור יבש. כך, תפסיק להשתמש בטלפון עד השעות הקטנות של הלילה-העור שלך יודה לך!

עם מסנני ניאצינאמיד ומסנני קרם הגנה, מוצר זה מסייע להפחית את המראה של כתמים כהים-הנגרמים על ידי נזק לשמש, אור כחול, ופריצות.

איך אני יכול להגן על העור שלי מפני אור כחול?

הגנה על העור מפני חשיפה לאור כחול הוא שילוב של מניעת ו הגנה. קרם הגנה ונוגדי חמצון הם הדרך הטובה ביותר להגן על העור מפני ההשפעות המזיקות של אור כחול.

במיוחד, קרם הגנה שיש לו מסננים אורגניים, כגון אבץ, טיטניום או תחמוצת ברזל. מסנני השמש הטבעיים האלה הם אידיאליים כדי לשקף את האור הכחול הרחק מן העור, להגן עליו מפני נזק לטווח ארוך.

קרם הגנה טבעי זה של אלכימאי בוגר משקף אור-כולל אור כחול מן העור, מה שמבטיח שהוא נשאר קורן ואפילו שרירי.

נוגדי חמצון יכולים גם לעזור להפחית את ההשפעות של אור כחול על העור, עד לנקודה. מחקר מצא כי שילוב של נוגדי חמצון מבוססי אצות וניאסינמיד יכול להאיר כתמים כהים מהאור הכחול.

הגנה על העור מפני אור כחול מתחיל גם להסתכל על הרגלי זמן המסך שלך. שעות ארוכות בהתבוננות בטלפון שלך יכולות להיות פגיעה בעור שלך. אם אתה יכול, לקחת הפסקה מכל המסכים מעת לעת כדי להפחית את ההשפעה של אור כחול על העור שלך!

אליזבט הקדמת עור עור מאיר כמוסות לילה בהבהרה עם כמוס מתקדם™מאיר כתמים כהים בזכות נוסחה קלינית מוכחת קלינית. להאיר את העור מבפנים עם תערובת של מרכיבים איכותיים כמו שמעולם לא השתמשת בעבר.

או, אם אתה עדיין בשלב של מנסה ליצור שגרת טיפוח, לנסות שלנו עור ניתוח. תקבלו טיפים המותאמים לסוג העור שלכם, בתוספת מיני שגרה חופשית לנסות!

Beauty Affairs Skin Analysis

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום