8 מרכיבי הטיפוח הטובים ביותר לעור רגיל

אם העור שלך לא שמנוני מדי, לא יבש מדי ומרגיש 'בדיוק' - אז סביר להניח שיש לך עור רגיל. הדבר הגדול בעור רגיל הוא שלא תצטרכו להתמקד לוודא שהוא מספיק לחות (כמו עור יבש) או להתמודד עם שמנוניות נוספת (כמו עור שמן). אתה יכול להתמקד בדברים הטובים לעור שלך, כמו מרכיבים שעוזרים לשמור על מראה העור שלך מדהים, תוך כדי עבודה כפולה כדי להבטיח שהעור שלך ייראה נהדר גם לעתיד.

אם אתה רוצה לשמור על בריאות עור טובה, תוך כדי לזרוק כמה יתרונות לטווח הארוך לתוך התערובת - הנה 8 מרכיבי הטיפוח המובילים שלי לעור רגיל!

תסיסת עור + ויטמין C

שני אלה עובדים יחד כל כך טוב לעור - הם שילוב מצוין לשמירה על עור בריא עכשיו, תוך כדי עבודה כדי להועיל לעור שלך בעתיד. אֵיך? ובכן, דבר ראשון, ויטמין C הוא נוגד חמצון די חזק [_0127_1_5_7][0127_1_2_5][0127_1_2_5][0127_1_2_5][1_2_5][0127_5_2][0127_5_2][0127_5_2][0127_5_2] (לדעתי, אם תבחרו דבר אחד מחוץ לרשימה הזו, תן לזה להיות ויטמין C). כנוגד חמצון, ויטמין C מגן על העור שלך מפני מתח סביבתי, כמו זיהום וחשיפה לאור אולטרה סגול לחשיפה מוקדמת לגיל - שני הגורמים_0 התורמים לגיל קדם_5.2. ]

תסיסה של טיפוח העור בעצם גורמת לכל טיפוח העור שלך לעבוד טוב יותר, ובנוסף הם מביאים לכמה יתרונות משלהם. על פי מחקרים, נמצא כי תסיסות עור עוזרות לחזק את תפקוד מחסום הלחות של העור - החלק בעור שלנו שעוזר לשמור על פתוגנים בחוץ ולחות פנימה. 

זה בתורו אומר שהעור בריא יותר באופן כללי - וזה אומר שהוא גם נראה טוב יותר. Ferments are also proven to help brighten hyperpigmentation and revitalise dull skin - combined עם ויטמין C, זהו מתכון לעור זוהר ברצינות!

SK-II Facial Treatment Essence Image

SK-II טיפול פנים מהות | $379.99
מכיל את מרכיב טיפוח העור המותסס האייקוני של SK-II, Pitera, להבהרת העור וללחותו.

Dr Irena Eris Tokyo Lift SPF 30 image

Dr Irena Eris Tokyo Lift Multi-Pollution Day Defense SPF 30 | $159
קרם הלחות היום עמוס בויטמין C - אחד מנוגדי החמצון החזקים ביותר. 

חומצת חלב + סרמידים

As an AHA, lactic acid works to exfoliate skin, עוזר לתאי עור מתים עודפים להשיל ולעודד חידוש תאי. זוהי אחת החומצות הנחקרות והמוכרות ביותר, והיתרונות שלה עבור העור מתועדים היטב - שימוש בחומצה לקטית כמה פעמים בשבוע הוכח כמסייע לשמור על קמטים במפרץ לזמן קצר יותר, בנוסף הוא גורם לעור להיראות מרגיש סופר חלק. 

כשאתה עושה פילינג, תמיד חשוב לחדש את הלחות - בעוד פילינג הוא דבר טוב, לעשות זאת לעתים קרובות מדי מבלי להחזיר לחות לעור זה לא אידיאלי. זה המקום שבו סרמידים נכנסים! סרמידים הם מרכיב מזין במיוחד לטיפוח העור שמעניק לחות לעור, משחזר כל רטיבות זוהרת לעור שאבד. 

חומצה לקטית וסרמידים מהווים זוג נהדר - חומצת חלב מחזירה בעדינות את העור בעוד שסרמידים מחזקים את שלמות העור לזוהר מטויל ולחות.

SK-II Clear Lotion image

SK-II Treatment Clear Lotion | 121 דולר
תחליב הקליר הטיפולי של SK-II משלב חומצה לקטית עם כוחה של פיטרה לעור מקולף וזוהר.

Declare Hydroforce Cream image

להכריז קרם הידרופורס | 45 דולר 
מכיל סרמידים יקרי ערך המווסתים את מחסום השומנים ומגבירים את רמת הלחות של העור.

ניאצינמיד + פפטידים

יחד עם נוגדי חמצון, niacinamide הוא סוג של מרכיבי טיפוח העור שלהם, שלדעתי אישית כל אחד צריך להוסיף לשגרת טיפוח העור שלו. אוקיי, אולי זה הקשר בין זה לבין ויטמין C. זה מכשיר הכל-הכל נהדר - זה עוזר לחזק את מעטפת החומצה[_0127_5], יכול לעזור ל-fa_1 , ולהפחית את הופעת הקמטים. פשוטו כמשמעו, אין הרבה שניאצינאמיד לא יכול לעשות!

זה נפלא כדי להבטיח שהעור שלך נראה זוהר ושהייה ככה. דבר נוסף שהופך אותו לייחודי במיוחד הוא שהוא בעצם הולך עם כל מרכיב לטיפוח העור בחוץ, כך שאתה לא צריך לדאוג יותר מדי לגבי אינטראקציות שליליות בין מוצרים או מרכיבים שמבטלים זה את זה. 

כדי להגביר את היתרונות המדהימים של ניאצינמידים לעור, אולי כדאי לשלב אותו עם פפטידים[5_0127. הנה העניין - פפטידים אינם מיועדים רק לאנטי אייג'ינג (אם כי זה משהו שהם מאוד מאוד טובים בלעזור בו). פפטידים יכולים לעזור לשמור על שלמות העור ולתמוך בהתחדשות העור לעור בריא יותר בטווח הארוך. הם מאותתים לעור כיצד להתנהג, ומשפיעים עליו לייצר יותר קולגן או לשמור יותר לחות. 

SK-II R.N.A Essence image

SK-II R.N.A. Power Radical New Age Essence | 270 דולר
ניאקמיד פועל כבוסטר לצד Pitera לעור זוהר במיוחד.

Declare Age Essential Essence image

Declaré Age Essential Essence | 85 דולר
תמצית זו מ-Declaré עמוסה בפפטידים כדי להחיות את העור.

Centella Asiatica + חומצה היאלורונית

אולי ראית את Centella Asiatica צצה לאחרונה בעולם טיפוח העור - ומסיבה טובה. יש לו עוד כמה שמות, כמו Gotu Kola, Indian Pennywort ו-Cica - אבל כל אלה מתייחסים לאותו דבר. 

Centella Asiatica פועלת בצורה יוצאת דופן כדי להעניק לחות ולהרגיע לעור הייחודי, הודות לעור שלו. יכולות הכוכבים שלהם הן לתקן עור מהר יותר ממה שהוא עושה בדרך כלל, בנוסף יתרונות אנטי דלקתיים להרגעת עור בעייתי. בשילוב עם חומצה היאלורונית, יש לך שילוב לעור רגוע אך סופר מטויל![_2]

בטח כבר קראת כמה על כמה חומצה היאלורונית אהובה כאן ב- Beauty Affairs, אבל יש לכך סיבה טובה. חומצה היאלורונית היא חומר לחות חזק המסייע לעור להישאר לחות. הוא שואב מים לתוך השכבה הקרנית - שמירה על לחות אופטימלית של העור עוזרת להבטיח שהוא פחות מגורה ומבטיחה שלעור שלך יש מעט קפיצות וזוהר!

L'Occitane Immortelle Essential Water image

L'Occitane Immortelle Precise Essential Water | 44 דולר
L'Occitane רותם את הכוח המרגיע של Centella Asiatica לטונר מימי ומרגיע.

L'Occitane Immortelle Divine Serum
L'Occitane Immortelle Divine Serum | 155 דולר
חומצה היאלורונית ומרכיבי לחות אחרים ארוזים בסרום המזין הזה.

אם יש לך עור רגיל, עכשיו אתה יודע שמונה מרכיבים עיקריים שאתה צריך להשתמש בהם כדי לטפל בו. אם אתה עדיין לא בטוח בסוג העור שלך, עיין במדריך לסוג העור השימושי שלנו!

עדיין מחפשת את שגרת הטיפוח המושלמת שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Australia Skin Quiz Image

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום