10 סרומים לטיפוח העור שבאמת עובדים

כאשר מדובר בהשגת מטרות עור מסוימות - כמו הבהרת כתמים כהים או ריכוך קמטים - יש סוג אחד של מוצר טיפוח שיעזור לך להגיע לשם: סרומים לטיפוח העור[127_5_0] _0127_5_3].

אני יודע מה אתה חושב - האם סרומים עובדים? ובכן, כן - בתנאי שאתה משתמש בסרום עם המרכיבים הנכונים שיעזרו לך להשיג את מטרות הטיפוח שלך. לדעת איזה סרום לטיפוח העור לקנות מתחילה בהגדרת יעד עור - בין אם זה עור זוהר יותר, התחלת מסע האנטי-אייג'ינג שלך, או פשוט עור שלא מרגיש יבש כל כך זמן!

הנה הרשימה שלנו של 10 סרום העור הטובים ביותר - אנו בטוחים שתמצא אחד שתואם את מטרות העור שלך, בנוסף אנו נדגיש את המרכיבים הללו סרומים לטיפוח העור בולט, ובתקווה, תמצא את מוצר הטיפוח החדש והאהוב עליך להוסיף לשגרת הטיפוח שלך.

האהוב עלינו סרומים לטיפוח העור עם תוצאות מוכחות

מוכן למצוא את הסרום המועדף החדש שלך? הנה הרשימה שלנו של סרום העור הטובים ביותר - כל אחד מהם מכוון לדאגות שונות ועם חומרים פעילים שונים, כך שאם יש מרכיב שאתה יודע שהעור שלך לא יסתדר איתו, יש עוד אפשרות מדהימה לבחור. 

Lancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrate

דאגות לעור: אנטי אייג'ינג, גוון עור אחיד, נזקי שמש, קמטים עדינים & קמטים, 

סרום טיפוח זה כל כך פופולרי שבעולם, נמכר בקבוק אחד בכל שש שניות - סרום Lancôme Advanced Génifique עמוס במרכיבים שעוזרים לחזק את העור שלך מפני סימני ההזדקנות המוקדמים כגון Bifida Ferment Lysate, [ _0127_5_5]ויטמין C, וחומצה היאלורונית. זה שם למעלה עם פולחן סרומים לטיפוח העור הודות לנוסחה אולטרה יעילה וחזקה זו.

SK-II R.N.A סרום ראדיקל ניו אייג' אסנס

דאגות לעור: אנטי אייג'ינג, גוון עור אחיד, נזקי שמש, קמטים עדינים & קמטים

SK-II תפס את כל היתרונות של מרכיב טיפוח העור האייקוני שלהם, Pitera, בסרום החזק הזה. לא תישארו לתהות אם סרומים באמת עובדים אחרי שניסיתם את זה! עמוס ב-Pitera עדין אך עוצמתי שיכול להאיר את העור, להחליק פגמים, פלוס מרגיע עור [_12_7_1][_0_5][Nia_7_1][_0_5][N_0_7_1][N_0_7_1] _0127_5_1] בשילוב עם פפטידים עובדים קשה כדי לעצור כל סימני הזדקנות מוקדמים ולתמוך במחסום עור בריא - ההגנה הראשונה של העור שלך מפני קמטים טורדניים!

תרכיז סרום של Dermalogica Ultra Calming

דאגות לעור: הפחתת רגישות, הפחתת אדמומיות, תמיכת מחסום לחות, לחות

אם העור שלך נשאר מרגיש מעט גולמי ומגורה - בין אם זה בגלל פילינג יתר או מזג אוויר יבש - הסרום הסופר מרגיע הזה הוא בשבילך. מועשר בתמצית שיבולת שועל מרגיעה, שמן אבוקדו מעניק לחות, ומנחם פפטידים, עור מגורה יהיה נחלת העבר. סרום פנים המכוונים לאדמומיות ורגישות עובדים קשה כדי להחליק ולהעניק לחות לעור זוהר וזוהר.

Dermalogica Ultra Calming Serum Concentrate texture

אליזבת ארדן רטינול סרמיד קפסולות קו מחיקת סרום לילה

דאגות לעור: אנטי אייג'ינג, גוון עור אחיד, נזקי שמש, קמטים עדינים & קמטים, 

כאשר מדובר בסרומים לטיפוח העור עם תוצאות מוכחות, אין מרכיב שעושה את זה טוב יותר מרטינול - והקפסולות של אליזבת ארדן עם קפסולות רטינול ארוזות! קפסולות סרום לילה אלו מכילות תערובת עוצמתית של רטינול עם סרמידים, חומרי גירוי המסייעים לעור מנחמים ומנחמים את העור, מסייעים לעור מרענן. .

סרום של Dermalogica Biolumin-C

דאגות לעור: אנטי אייג'ינג, גוון עור אחיד, היפרפיגמנטציה

אין רשימה של סרום העור הטובים ביותר ללא סרום ויטמין C - והסרום של Dermalogica Biolumin-C אינו סרום נוגד חמצון רגיל! נוסחה רבת עוצמה זו משלבת את כוחות האנטי-אייג'ינג של ויטמין C עם חומצה לקטית ופפטידים [_1_0] [_1_0] הטובים ביותר [_0] [_1_0] הטיפולים [_1_0] הטובים ביותר. סרומים עם תוצאות מוכחות, שמותירים אותך עם עור בגוון אחיד שמתחזק נגד גורמים סביבתיים להזדקנות. 

תרכיז סרום ל-Shiseido Ultimune Power Infusing

דאגות לעור: אנטי אייג'ינג, גוון עור אחיד, נזקי שמש, קמטים עדינים & קמטים, תמיכת מחסום לחות, הידרציה

הסרום הנמכר ביותר הזה מבית Shiseido עמוס ב-נוגדי חמצון אשר תומכים בעור מלחלח ושומרים על לחות בוטנית. כל היום. תמצית פטריות ריישי עשירה בנוגדי חמצון המנטרלים רדיקלים חופשיים לעור המוגן מפני גורמי לחץ סביבתיים יומיומיים, מה שמעניק לעור שלך תמיכה אנטי דלקתית ואנטי אייג'ינג חיונית. 

סרום תיקון יומי של גרלן אביי רויאל

דאגות לעור: אנטי-אייג'ינג, מיצוק העור, לחות

You might be surprised to find Honey and Royal Jelly on רשימה זו של סרומים עם תוצאות מוכחות - אבל סרום Abeille Royale Daily Repair של Guerlain הוא סרום מרשים, מרוכז מאוד עם יכולות מרשימות אפילו יותר. רויאל ג'לי ו-[0127_5_1] ו-[0_0127_0_5_23][0_0127_0_0127_0_0127_0_0127_0_0127_0_0127_0127 לחות לעור שנראה ומרגיש צעיר. הם גם מתמודדים עם עור יבש, מגבירים את יכולת העור שלך להחזיק ללחות ולחות חיוניים ומונעים קהות גלויה.

בוסטר לחות של Dermalogica

חששות בעור: התייבשות, בריאות מחסום הלחות

לפעמים, כל מה שהעור שלך צריך זה דחיפה קטנה של לחות - כל סרום העור הטובים ביותר אכן מגבירים את הלחות העור שלך, אבל הדבר היחיד שהם רוצים מחלקם סרום לטיפוח העור. אם זה נשמע כמוך, ה-Dermalogica Skin Hydrating Booster עשוי להיות בשבילך - סרום הלחות הזה מרווה את העור שלך הודות ל-Panthenol[_0127_0_1] [_0127_0_1] [_0 ויטמין B] _0127_5_1]Glycerin, and Hyaluronic Acid.

Dermalogica Skin Hydrating Booster swatch

Dior Prestige Le Nectar

דאגות לעור: אנטי-אייג'ינג, קווים עדינים & קמטים, תמיכת מחסום לחות, הידרציה

זה נכון שלפעמים סרום העור הטובים ביותר שווים אגורה יפה - וסרום Dior Prestige Le Nectar אינו יוצא מן הכלל. נוצר עם מרכיב טיפוח שלא תמצא באף קו טיפוח אחר, תמצית רוז דה גרנוויל, העור שלך Dior Serum Prestige in Le Nesect נוגד חמצון ייחודי שמגן על העור שלך מפני אחד הגורמים העיקריים להזדקנות מוקדמת: דלקת. נוגדי חמצון מפעילים השפעה אנטי דלקתית על העור, ומפחיתים את ההשפעה של גורמי לחץ על העור לזוהר צעיר.

Dior Prestige Le Nectar Serum

La Prairie Skin Caviar Liquid Lift

דאגות לעור: אנטי-אייג'ינג, קווים עדינים & קמטים, תמיכת מחסום לחות, הידרציה

קוויאר הוא לא רק מעדן יוקרתי - הוא גם מרכיב רב עוצמה לטיפוח העור. עמוס במיקרו-נוטריינטים מרוכזים מאוד וחומצות שומן התומכות בבריאות העור האופטימלית, קוויאר יכול לעזור לעור שלך להישאר גמיש מפני סימני ההזדקנות. טיפוח העור של La Prairie - כולל הסרום הזה - מצויד גם במרכיב אחד מיוחד המזין את העור: La Prairie Cellular Complex[_0127_5] זוהי תערובת של מרכיבים חזקים שכולם פועלים יחד כדי לחזק את העור שלך נגד קמטים וקמטים עדינים שלא תמצא בשום טיפוח עור אחר!

La Prairie Skin Caviar Liquid Lift
עדיין מנסה להבין את שגרת הטיפוח המושלמת שלך? נסה את ניתוח העור שלנו לקבלת המלצה מותאמת לשגרת יופי!
Beauty Affairs Skin Analysis
מוצרים שהוזכרו:
Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום