מוצרי האיפור הטובים ביותר ליום החתונה שלך

תוכן העניינים

יום החתונה שלך הוא אירוע חשוב, ובאופן טבעי, אתה רוצה להיראות הכי טוב שלך. אחרי הכל, אלה התמונות שתסתכל עוד שנים-אז אתה רוצה לוודא שאתה נראה מדהים!

בעוד ששגרת האיפור הרגילה שלך יכולה לשרת אותך היטב ללבוש יומיומי, איפור חתונה דורשת קצת מחשבה וטיפול. בפוסט הזה, נחקור את ההבדלים העיקריים בין איפור רגיל לחתונה, מציעים טיפים להשגת מראה שמלת כלה ללא רבב, להנחות אותך דרך מוצרי האיפור הטובים ביותר כדי להבטיח לך לזרוח ביום המיוחד שלך.

הבדל בין איפור רגיל לבין איפור חתונה

איפור רגיל הוא על הסגנון והשגרה היומיומית, בדרך כלל מיועד ליום טיפוסי בעבודה או לצאת ליום.

איפור חתונה, לעומת זאת, הוא משחק בכדור אחר. זה צריך להיות עמיד יותר, לצלם טוב, ולהתאים את האלגנטיות של צמיג החתונה שלך. איפור כלה צריך לעמוד יום ארוך של חגיגות, תנאי תאורה משתנים וכמובן, אותם רגעים רגשיים שעשויים להזמין כמה דמעות.

זה בהחלט שווה לשכור אמן איפור חתונה, אבל אם אתה משחק כדי לעשות איפור משלך ליום המיוחד שלך, אנחנו כבר אספו את הטיפים הטובים ביותר שלנו לעשות איפור חתונה משלך!

טיפים לאיפור חתונה

לנסות את המראה שלך

הטיפ העליון שלנו כדי לנסות כל מראה חדש לפני אירוע מיוחד הוא לעשות ניסוי מראש! זה קצת כמו הקצה של אף פעם לא לבשל מתכון חדש לפני אירוע-אתה רוצה להיות 100% בטוח ובטוח במה שאתה עושה כדי למנוע עצבים או טעויות.

להחיל איפור עד אחרון

חתונות הופכות לימים ארוכים להפליא. אתה רוצה איפור עם כוח מתמשך מוכח על העור, זה נראה טוב ב 11PM כמו שזה עשה כאשר אתה מיושם לראשונה! לחפש נוסחאות עמידות בפני בוצה עמיד למים, ומעל הכל, אל תשכח להשתמש בטכניקות הנכונות כדי לנעול את הכל.

צילום ידידותי

לבחור איפור זה נראה טבעי, קורן בתמונות. שלנו מספר אחד טיפ למניעת לא מחמיא פלאשבק הוא כדי למנוע טלק מבוסס הגדרת אבקות קרן עם קרם הגנה מרכיבים. מרכיבים אלה נוטים לשקף את הבזקים המצלמה בצורה גרועה, יצירת אפקט פלאשבק שבו האיפור שלך נראה הרבה יותר לבן מאשר גוון העור שלך בתמונות!

המוצרים הטובים ביותר לאיפור חתונה

כשזה מגיע לאיפור חתונה, אין באמת צעד איפור שאתה צריך לדלג. כל אחד מקבל את המראה המושלם ליום החתונה שלך. הנה איך.

פריימר הטוב ביותר ליום החתונה

פריימר טוב מגדיר את הבמה לאיפור לטווח ארוך וקנווס חלק. מחפש פריימר שמתאים לסוג העור שלך-לחות לעור יבש, הבשלה לעור שמן.

הבחירה שלנו Inika אורגני פריימר מט שלמות . זה החלקת ופריימר זה עוזר האיפור שלך להישאר על העור, כל היום!

הבסיס הטוב ביותר לאיפור חתונה

הבסיס מציע כיסוי שניתן להצטברות בלי להסתכל Cakey הוא המפתח. עבור עור שמנוני, בסיס ארוך, בסיס גימור מאט; עבור עור יבש, לחות לחות ומאור.

הבחירה העליונה שלנו היא ג 'ורג' יו ארמאני זוהר. אהוב על אמני איפור ברחבי העולם, את הבסיס הזה לובש זמן רב בצורה חלקה לתוך העור.

קונסילר הטוב ביותר עבור איפור חתונה

קונסילר באיכות גבוהה יכול לכסות פגמים ועיגולים מתחת לעיניים, מה שמבטיח עור חסר טעם. קונסילר הם הטובים ביותר לעור יבש, ועוד תבניות מט עבור עור שמנוני.

הצוות שלנו נשבע על ידי הדיוור לנצח עור נכון קונסילר! כף הרגל doe מבטיחה יישום מדויק בעוד מגוון גוונים המתאימים לכל העור.

הסומק הטוב ביותר לחתונה

סומק מוסיף זוהר בריא, טבעי, חיוני למראה זוהר כל היום. מסמיק אבקת הם אידיאליים-הם מתמזגים בקלות על בסיס העור שלך וימשכו זמן רב יותר מאשר נוסחאות שמנת.

אתה לא יכול להשתבש עם סומק אבקת מק-אלה הנוסחאות עם פיגמנטציה, ללבוש ארוך החזיקו את המקום שלהם בערכה של הרבה pro mua pro, ומסיבה טובה!

ברונזר הטוב ביותר עבור איפור חתונה

ברונזר מוסיף חום ומימד, נותן מראה נשקה. הם עוזרים לאזן את העור ומוסיפים עומק טבעי לעור.

ברונזר למינרל רפסודה הוא ברונזר מחמיא עם נוסחה עדינה, המתערבת ללא מאמץ.

הטוב ביותר מדגיש עבור איפור חתונה

טוב מדגיש את העור שלך ומאיר זוהר כלה! נוזל או קרם הם הטובים ביותר לעור יבש, אבקת עבור עור שמנוני. אחד האהובים עלינו הוא Anastasasia beaverly גבעות שמש טבל ערכה זוהר . יש לי ארבע נקודות שימר מדהימות לעור זוהר.

הטוב ביותר eyeshadow fr חתונה איפור

גוונים ניטרליים וקלאסים לשפר את העיניים מבלי לגרות את המראה שלך.

בחר עבור נוסחאות ארוכות, עמיד בפני קמט מתאים לכל סוגי העור. אל תשכח את העפעפיים שלך, מדי!

אנחנו חושבים שזה צבעים צלליות זה יהיה מושלם לחתונה שלך-השמרים הבשלה מושלמים ליצירת מראה איפור אלגנטי!

אייליינר הטוב ביותר עבור איפור חתונה

אייליינר חסין, עמיד ארוך טווח מגדיר את העיניים ומוסיף עומק. ללכת על Liners ג 'ל עבור דיוק, קווי נוזל עבור מראה דרמטי יותר. הבחירה העליונה שלנו היא Mac ליקר מים אניה. זה מושלם עבור להישאר לשים אפילו כאשר הדברים נעשים קצת רגשיים!

הכי טוב מסקרה עבור איפור חתונה

עמיד למים, ארוך טווח מסקרה הוא חייב להימנע מלחות. הם עוזרים להגדיר ולהפרידות-לאירועים מיוחדים, ריסים מלאכותיים עלולים לעזור גם! המסקרה שלנו היא הבחירה לה פרלה מעורל מסקרה . פעם היא נשארת שם!

הגבות הטובות ביותר לאיפור חתונה

הגבות מוגדרות היטב מסגרת את הפנים ולשפר את תכונות הפנים שלך. בחר עיפרון או אבקת bendable עבור גבות למראה טבעי. הקפד להגדיר אותם במקום עם ג 'ל מצח! אנחנו חושבים דיאור קאבוקי סטיילר היא הבחירה האידיאלית עבור יום החתונה שלך, בזכות נוסחה מפוטמת, קלה לשימוש שנשארים פעם מיושמים.

שפתון הטוב ביותר עבור איפור חתונה

שפתון נוח לשפתיים נוחים לאורך כל היום.

נוסחאות מט עבור ללבוש ארוך, טקסטורות קמיעות לשפתיים יבשות. ימי החתונה ארוכים ולא יהיה לך כל כך הרבה זמן למגע-זה המקום שבו שפתון מט נוזלי מט נוזלי ארוך. אנחנו אוהבים את Estée lauder צבע נקי מט בשביל זה!

אבקת האיפור הטוב ביותר עבור איפור חתונה

אבקת הגדרה מבטיחה את האיפור שלך נשאר במקום ומפחית את הברחת כל היום. הם אידיאליים עבור כל סוגי העור, נעילת איפור במקום! אנחנו בוחרים את לה מר לחץ אבקה לסיום ארוך טווח.



ערכה חיוניים למגע כלה

ביום החתונה שלך, זה חכם לקבל ערכת מגע קטנה על יד למקרי חירום. הערכה זו צריכה לכלול:

  • תלושים מסמכים לניהול ברק.
  • אבקת קומפקטי עבור מגע מהיר.
  • השפתון הנבחר או מבריק עבור יישום חוזר.
  • מיני מסקרה, במקרה.
  • כמה טיפים ל-q ומסיר איפור לתיקון בוצה.
  • ואל תשכחו, מראה קטנה!

איפור יום החתונה שלך צריך לגרום לך להרגיש יפה, בטוח, והכי חשוב, כמוך. על ידי בחירת המוצרים הנכונים ועקבת טיפים אלה, אתה תהיה מוכן היטב להיראות ולהרגיש הכי טוב שלך.

לבסוף, אל תשכח להירגע וליהנות מכל רגע ביום החתונה שלך. הביטחון והאושר שאתה מרגיש יזרח, מה שהופך אותך לאדם היפה ביותר בחדר. לסמוך על בחירות האיפור שלך, ולתת ליופי הפנימי שלך לזהור.

סיכום

איפור יום החתונה שלך הוא חלק בלתי נפרד ממראה כלה. על ידי הבנת ההבדלים בין איפור רגיל לחתונה, בעקבות הטיפים שלנו ובחירת המוצרים הנכונים לסוג העור שלך, אתה יכול להבטיח מראה נטול אור, זוהר שנמשך כל היום. ועם ערכת מגע כלה מוכנה, אתה תהיה מוכן לכל מקרה חירום איפור שבא לך.

לחגוג את האהבה והמחויבות שלך עם ביטחון, בידיעה שאתה נראה מדהים מבחוץ כפי שאתה מרגיש מבפנים. הנה ליום חתונה יפה ובלתי נשכח!



Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום