101 יופי: כל סוג של אקנה, הסביר

כשזה מגיע לפצעונים, אתם עשויים לחשוב שהם כולם די אותו דבר... נכון? איזה פריצה היא רק פרידה, נכון? ובכן, כשזה מגיע לליבה של זה, יש למעשה הרבה סוגים שונים של פרידות בחוץ-ולדעת את ההבדל ביניהם הוא קריטי כשמדובר בהתמודדות עם אותם.

כמה סוגים לא יכול להיות בקלות טופל בבית ודורש מקצועי רפואי, בעוד כמה אפילו לא אמיתי אקנה בכלל! ישנם מספר דברים שונים כי כולם נופלים לקטגוריה אקנה/הפריצה-הפוסט הזה בבלוג יהיה demystify הראש השחורים מן הראש ו pustules מ papules.

Types of Acne Image with Whitehead, Blackhead, Papule and Pustule

אם כבר יש לך רעיון טוב של איזה סוג של אקנה יש לך ואתה רק רוצה קיצור כדי לנקות אותו, הנה טבלה מהירה של תוכן:

מהן שתי הקטגוריות של אקנה?

סיווגים מתחילים עם הבנה של שתי קטגוריות אקנה יכול ליפול תחת-דלקתי, ואקנה לא דלקתי. פצעונים יכולים למעשה לשנות מן שני (מ לא דלקת דלקתית) ולכן טיפול בסוג לא דלקתי יכול למעשה למנוע אקנה מודלק מן קופץ למעלה (pun מיועד) במקום הראשון! בואו נכנס לתוך החנוקן של מה שכל סוג של פריצה.

Sisley Sisley Grapefruit Toning Lotion product image on white backgroundתחליב גוון אשכוליות סיסלי | 130 דולר
זה טונר מ sisley מבהיר ומטהר העור נוטה לאקנה עם כוח של תמצית אשכוליות.

מהו אקנה לא דלקתי

אקנה לא דלקתי מתאר פריצות שאין בהכרח אדמומיות, גירוד, או אפילו מוגלה-אני יודע, זה קצת מגעיל אבל זה הבדל חשוב לעשות. לדעת את ההבדל בין שני סוגים של אקנה הוא קריטי כשמדובר ביעילות טיפול אלה חששות, ניקוי פריצות מן העור שלך.

אקנה לא מודלק נקרא גם comedones, שהיא הדרך המדעית לתאר נקבובית חסום. נקבוביות בדרך כלל נחסמים כאשר יש יותר מדי עור מת, בשילוב עם עודף שמנים פנים, העור המת הזה יכול להקשות תקע לחסימת נקבובית.

אקנה לא דלקתי כולל שני סוגים של פריצות כי אתה בטח כבר שמעת על-שחור הראש.

מה הם ג 'ינג' ים?

ראשים שחורים הם הצטברות של חלב, תאי עור מתים ופסולת אחרת שחוסמים נקבובית, ויוצרים תקע קשיח עם ראש פתוח. הסיבה שהם הופכים שחור היא בגלל השכבה העליונה של החלב מחומצן עם האוויר, יצירת מראה כהה שחזה.

הם יכולים לצוץ בכל מקום על הפנים שלך ועור שבו אתה נוטים להיות oilier, כמו המצח שלך, חזה, ואפילו שלך בחזרה-אבל נקודות שחורות לא בהכרח מוגבלת לאזורים אלה, או! אני יודע מה אתה חושב עכשיו, איך אני להיפטר מהראשים העקשניים האלה על האף שלי?

המציאות היא שאתם לא יכולים-וזה בגלל שהם למעשה לא שחורים-ראשים,

SK-II Facial Treatment Clear LotionSK-II טיפול פנים קרם ברור | 121 דולר
הכוח המשולב של aas ו bahas בתמצית קילוף זה עוזר לנקות את העור ולשפר את הבהירות.

המפקחים מול חוטניים

הסיבה שזה כל כך קשה להיפטר מהם היא שהם חלק טבעי לחלוטין של העור שלך. הם נקבוביות אשר באופן טבעי את החלב הסודי-והם עובדים קשה יותר על זה מאשר הנקבוביות האחרות על הפנים שלך, ולכן אם יש לך עור שמנוני תמצאו שאיזור ה-t-zone שלכם הוא המקום בו אתם נוטים להרגיש את המטורף ביותר.

העניין הוא, ייצור החלב גורם הנקבוביות האלה להיראות גדול וכהה יותר ממה שהם באמת, מה שהופך אנשים רבים לפנות רצועות נקבובית קשה כדי למשוך את "הראש השחורה". אם זה משהו שאתה עושה, אתה צריך להפסיק בהקדם! רצועות נקבובית קשות על עור הפנים העדין שלך ועלולה לגרום לנקבוביות למראה גדול יותר ואדמומיות כרונית אם נעשה שימוש יתר.

עם זאת, זה לא אומר שאין שום דבר שאתה יכול לעשות כדי למזער את המראה של שערות החלב-למרבה המזל, את אותם מוצרים וטכניקות עבור אקנה ללא דלקת עובד עבור העור sebaceon, מדי!

מה הם הדמים?

בניגוד לאמונה הרווחת, "whiteheads" אינם אלה פצעונים שנראים מוכנים פופ (אבל אנחנו נעבור על מה שאלה הם בעוד דקה). ראשי לבנים הם בדיוק אותו הדבר כמו שחור-תקע קשוח של חלב, תאי עור מתים וכל פסולת קטנה אחרת שחוסמת את הנקבובית.

ההבדל הוא שיש שכבה של העור מעל. קצת של איכס הבחנה, אבל זה חשוב לדעת-זה מה מונע whiteheads להפוך כהה כמו נקודות שחורות, למרות שהם אותו דבר. הם גם בשם סגור comedones (בניגוד פתוח comedones, כמו נקודות שחורות).

עם זאת, זה גם מה שהופך את הראש יותר סביר להפוך לאקנה מודלק-במיוחד, פולות ו pustules. אם כל C Acnes חיידקים להיכנס נקבובית ולהתחיל האכלה על כי חלב לחבר, זה בעיטת-מתחיל את מחזור כדי להפוך את וייטהד לתוך קשריר או בעבוע.

Sisley Gentle Facial Buffing Creamקרם חצץ פנים עדין קרם $120
זה פילוטור פיזי עדין זה תופס תאי עור מתים לעור סופר-חלק, ללא פרידה.

כיצד לנקות אקנה לא דלקתי

אז מה הדרך העיקרית לטפל בסוג זה של אקנה? איך בדיוק אתה צריך להיפטר מהראשים? ובכן, המספר אחד צריך להיות עם קילוף במיוחד עם מוצרי טיפוח העור המכילים חומצה סליצילית . חומצה סליצילית ועוד חומצות פילינג להשמיץ את תאי עור מתים עודפי, מונע מהם לחסום נקבוביות, יכול אפילו לעזור לאזן את רמות החלב.

טיפ נוסף לניקוי יעיל של הנקבוביות הוא באמצעות שיטת ניקוי כפולה עם שמן ניקוי-זה נשמע מנוגד לאינטואיטיבי, אבל ככה זה עובד. ניקוי השמן עוזר לפזר כל חלב עודף (זוכר שנה 10 כימיה?) כי כמו מנוס כמו במקרה הזה, שמן מנקת שמן. זוהי דרך יעילה ועדינה להבטיח הנקבוביות שלך נשארים נקיים ונקיים ברורים לעור ללא רבב!

וזה לא כל מה שאתה יכול להוסיף לארסנל היופי שלך- מברשות ניקוי ו מסכות חימר יש גם את מקומם בכל שגרת טיפוח העור כדי לעזור לנקות את העור.

Foreo Luna Mini 3Foreo luna מיני 3 | $219
מברשת ניקוי בגודל מהנה לאורך הדרך שעוזרת לשמור על העור נקי וברור.

מהו אקנה דלקתי?

דלקתי אקנה מתרחש כאשר יש אחד יותר גורם מעורב פצעונים-חיידקים, במיוחד C Acnes חיידקים. חיידקים אלה ניזונים בשבום ויכולים לגרום לדלקת בנקבוביות, מה שמוביל לפריצות מודלקות.

חשוב גם לציין כי אקנה דלקתי הוא סוג של פרידה זה בדרך כלל גורם פוסט-דלקתי היפרפיגמנטציה , Aka כתמים כהים שמופיעים אחרי אקנה הגיע, נעלם. יש 4 סוגים עיקריים של דלקתי אקנה-papules, pustules, ציסטות, ו קשרי אקנה.

Eve Lom Rescue Maskמסכת הצלה חוה לום | 114 דולר
מסכת פלסטלינה זו שני-in-אחד, קרצוף פיזי סופג החלב וזיהומים בעור בהיר.

מה הם פולות?

פולות הם אקנה מודלק זה קרוב פני השטח של העור אבל אין לו ראש גלוי. הם נראים כמו בליטה אדומה וזועך. הם בדרך כלל מתחילים כמו נקבובית חסום, כמו ראש שחור או ראש לבן, אבל הם הפכו למארחים לחיידקים.

הם סוג של פריצות שקשה לקפוץ-לא שאת צריכה להיות קופצת אותם, בכל מקרה! פולות לפעמים הופכות לפולות, דודן קרוב, אך הם יכולים גם לפתור מבלי להגיע אל ראש.

מה הם pustules?

אז, אלה אלה הם פריצות אמיתיות שרוב האנשים חושבים עליהם-במיוחד כשאתם חושבים על פצעון שעלצוץ. הם מתוארים כ" נגעים מודלקים "ואני מחשיב את זה די מדויק-בדרך כלל יש להם ראש מלא מוגלה עם עור מודלק, ועלול אפילו קצת מהעור.

כמו פולות, pustules יכול להופיע באשכולות של אקנה על העור-ואתה יכול אפילו להיות pustules ו פולות בו זמנית.

Foreo Luna 3 for Normal SkinForeo luna 3 עבור עור רגיל | $299
מברשת ניקוי בגודל מלא, עמיד למים עוזר לקבל כל עקבות של גאנק, שאריות מתוך הנקבוביות שלך לעור ללא אקנה.

מה זה אקנה nodular?

אקנה nodular נראה כמו בליטות מוצק גדול מתחת לעור זה אף פעם לא נראה לבוא לראש והם לא מכילים מוגלה, בניגוד לציסטות. הם למעשה נגע קשה, מודלק מתחת לעור, והעומק המשולב שלהם אומר שלטיפולים אקטואלי נוטים להשפיע עליהם. אקנה מודלק עמוק כמו זה מקושר אקנה מצלקות.

מהו אקנה סיסטיק?

רוב האנשים היו לפחות ציסטה אחת לפני כן ויכולה להעיד עד כמה לא נוח אלה. הם עמוקים, מודלקים ונוטים להיות מלאים מוגלה (בניגוד לגושים עמוקים). תסמינים אחרים לא נוחים של ציסטות כוללים גירוד, נפיחות, ורך כל עמוק מתחת לעור שלך.

ציסטות יכולות גם להיווצר עקב הורמונים, ואם את אישה, זה לא נדיר שיש ציסטה או שניים במהלך המחזור החודשי שלך. כמו קשרי אקנה, ציסטות הם די קשה באמת לטפל מהמשטח עם אקטואלי עור טיפולים.

כיצד לנקות אקנה דלקתי

ניקוי אקנה דלקתי מתחיל עם ניקוי אקנה לא דלקתי לפחות במקרה של פולות ופולות. ניקוי הנקבוביות סתומות אלה לפני שיש להם הזדמנות להפוך לפתיעות מודלקים עובר דרך ארוכה כשמדובר מקבל עור ללא פריצה, עם זאת, זה לא אומר שאין שום דבר שאתה יכול לעשות כדי דלקת אקנה.

חומרים אנטי-בקטריאליים שווים את משקלם בזהב, חיידק c acnes עבור עור ברור ונקי יותר. ספוט טיפולים עם גופרית ו חומצה סליצילית הם סופר יעיל לגרש חיידקי גורמי אקנה והפחתת דלקת, ניקוי פצעונים עם כמה ימים של שימוש עקבי.

אפשרות נוספת לטיפול נקודתי היא טיפול באור כחול -אורך הגל הזה של אור עובד כפול חובה כדי להפחית את הדלקת ולחסל חיידקים לעור נקי. עם זאת, חשוב לציין כי שיטות אלה ללא מרשם לא יכול להיות יעיל כמו ניקוי nodular, סיסטיק-טיפול רפואי מקצועי, רטינואידים מרשם הם כנראה ההימור הטוב ביותר שלך כאן!

Foreo Espada Magentaחרב פוראו | $199
ה-foreespada הוא מכשיר לטיפול באור כחול חזק, שמפצעונים פצעונים ממש בבית-אין צורך בטיפול בביופי!

עכשיו שאתה יודע את כל מיני פריצות, אתה בדרך שלך לקבל את ענייני היופי שלך בסדר-עם עור בהיר יותר!

צרו את שגרת טיפוח העור הטובה ביותר כאן בענייני יופי עם חידון העור שלנו!

beauty affairs skin quiz

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום