8 החלטות על skincare חובה עבור 2021

יש לך עדיין החלטות על skincare? אין זמן טוב יותר מאשר ליצור כמה הרגלים טובים שיקבעו את הבסיס לשגרת העור הטובה ביותר. אם אתה מתקשה לקבוע כמה, אנחנו כאן כדי לעזור. הנה שמונה החלטות skincare מדהימות להתחיל עם!

1. להתחיל ניקוי כפול

בואו נשאיר את מגבי הניקוי 2020-במיוחד כאשר ניקוי כפול זה הרבה יותר טוב. הנה הסיבה: ניקוי כפול מדהים לכל סוגי העור, ועוד אפשרות הרבה יותר עדינה וידידותית לסביבה. מגבוני שימוש בודדים (ואריזה שלהם) אינם ניתנים למחזור, וגם הם לא מתפרקים במהירות למזבלה.

בנוסף, מגבונים איפור פשוט דוחפות סביב איפור על העור שלך. הם לא תחליף מתאים עבור מסיר איפור נכון, כמו בכלל-הם למעשה לא להסיר שום דבר הם פשוט מפרקים איפור.

לשם השוואה, שמן ניקוי או מזור יכול למעשה להתמוסס ו לתפוס על העור על בסיס שמן, משאיר את העור שלך טרי למעשה נקי.

SK-II Facial Treatment Cleansing Oil product image on white background

SK-II טיפול פנים שמן לניקוי | $105
שמן הטיהור הזה תופס כל מעט איפור וגרימה שנשאר על העור.

2. לישון מספיק

למרות שאנחנו הכל לדעת את זה שינה יופי חשוב, רבים מאיתנו כנראה עדיין לא מקבלים מספיק. הנה העניין-התוצאות של לא מספיק שינה יופי הן הרבה, הרבה יותר גרועות מאשר רק להיות עיגולים כהים. העור שלך לא מקבל מספיק זמן כדי לחדש את עצמו, באופן פוטנציאלי לגרום לעור שלך להיראות מבוגר יותר ממה שהוא באמת.

שינה לא מספיק קשורה גם עם אובדן מים מוגברת בעור-כלומר, העור מרגיש יבש ולא נוח, גם לאחר השימוש בטיפול בעור כדי לפצות על יובש. המוסר של הסיפור הוא לקבל 8 שעות שינה יופי! העור שלך יודה לך (אנו מבטיחים).

3. ללבוש קרם הגנה בכל ימות השנה

אנחנו יודעים-אפילו בקיץ, אתה כנראה לא לובש קרם שיזוף במקרה הטוב ביותר. אבל הנה העניין-אתה חייב להפסיק להעריך את זה. למה? ראשית, קרם הגנה הוא הביטוח הטוב ביותר שלך נגד סימני הזדקנות מוקדמת.

זו עובדה מתועדת היטב חשיפה v הוא הגורם מספר אחד של קווים עדינים וקמטים.

ואם אתם משתמשים ברכיבים עור או מקבלים טיפולים מקצועיים שהופכים את העור שלכם לרגיש לשמש, החדשות הרעות הן שאתם לא באמת עושים טובות! למעשה, אולי אתה מחמיר את הדברים בעצמך. הנה איך.

מרכיבים וטיפולים כמו רטינול וכימיקל פילס פוטו-זה הדרך הקלינית לומר שהעור שלך יותר רגיש לאור. זה אומר שזה אפילו יותר רגיש לנזק שאתה מנסה למנוע מלכתחילה! אז קח את זה מאיתנו ולהבטיח שאתה לובש קרם הגנה כל השנה (וכן, אפילו במהלך החורף)!

Declare Sun sensitive anti-wrinkle SPF30 product image on white background

קרם השמש אנטי-קמטים רגיש לצריג 30 | $89
להגן על העור שלך עם מינימום SPF30 כדי להגן עליו מפני השמש של מזיקים קרני.

4. לעבוד עם העור שלך, לא נגד זה

לדעת את סוג העור שלך ואיך לטפל בו טוב הולך דרך ארוכה לקחת את העור שלך מן meh מדהים! זה מצלצל הכי אמיתי לעור שמנוני-יש הרבה בית ספר ישן, עצה לא נכונה שמעיד מתייבש לחלוטין, ולפשט את העור כדי "להפחית את שיבולת שועל". הדבר הגדול הוא שאנחנו יודעים עכשיו שזו גישה פחות אידיאלית.

במקום, אתה יכול לעבוד טוב יותר עם העור שלך על ידי הקפדה על כך שהוא נקי מיובש כראוי-ורק אז אתה יכול לטפל בבעיות או חששות שיש לך.

עבודה עם העור שלך גם אומר להקשיב לו. לדוגמה, אם exfoliator שלך אומר שזה יכול לשמש מדי יום, אבל העור שלך אומר "לא" עם גירוי מוגבר ועקבי, זה סימן. במקרה זה, אתה 'ד לעבוד עם העור שלך על ידי הפחתת קילוף תדר.

5. לא לדלג על נוגדי חמצון

זו שיחה קשה, אבל אם יש רק רזולוציה אחת שאתה יוצא מהרשימה הזאת, תעשה את זה. נוגדי חמצון הם מרכיבים רבי עוצמה של העור. ראשית, הם יכולים לעזור לספק הגנה מפני נזקי שמש עודף לעור נראה צעיר יותר. נוגדי חמצון מסוגלים גם להאיר את גוון העור, הוספת בריא, מואר-בתוך זוהר לעור.

עדיין מעוניין?

הכי טוב, כמה נוגדי חמצון מסוגלים להפעיל את ייצור הקולגן לעור צעיר יותר, מוצק יותר. אנו ממליצים להתחיל עם ויטמין C -אבל כל נוגד חמצון יעשה!

Elizabeth Arden Daily Serum product image on white background
אליזבט-סרום יומי אנטי אייג 'ינג-205
סרום זה מגן על העור מפני רדיקלים חופשיים מזיקים.

6. לשמור על יומן טיפוח

הנה את דבר-האם אי פעם התחיל חבורה של מרכיבים חדשים בבת אחת, אבל היה תגובה רע? העניין הוא, שלא תוכל לדעת מי גרם לזה. או אולי אתה מחכה תוצאות מסוים לטיפוח העור מוצר, אבל יום ליום, אתה לא רואה הרבה הבדל.

זה המקום שבו עיתונאי-עוזר-עיתונאי-עיתונאי יכול להיות או לקחת תמונות התקדמות, או אפילו פשוט לעשות פתק של אילו מוצרי טיפוח העור אתה משתמש ומתי. שילוב של שניהם הוא אפילו טוב יותר כך שאתה יכול להגיד מה באמת עובד עבור העור שלך (ומה לא).

7. התחל להשתמש רטינול

אם אתה לא משתמש רטינול עדיין מוצר, למה אתה מחכה? רטינול היא אחת הדרכים הטובות ביותר להילחם שורות בסדר וקמטים מדלפק האמבטיה שלך. ויטמין זה מרכיב נגזר מגביר את מחזור התא מעמוק עמוק יותר בעור מאשר aahas יכול, מעודד את העור לחדש את עצמו ו להגביר את ייצור הקולגן.

אנחנו יודעים, הוספת רטינול לשגרת העור שלך לוקח זמן, סבלנות, והרבה קרם לחות-אבל זה משתלם במלואו (ואז כמה) על ידי לחימה בקמטים ואפילו לכבות את השעון.

Elizabeth Arden Retinol Ceramide capsules 90 piece jar product image on white background

אליזבת ארדן קפסולות רטינול סרמיד | 190 דולר
רטינול וceramide משולבים בנוסחה מזין, לחימת קמטים לעור צעיר, מוצק יותר.

8. טפל בעצמך!

מעל לכל, התייחס בעצמך! טיפוח העור צריך להיות כיף ומשהו שאתה נהנה לעשות בוקר וליל לטפל בעצמך. עבור חלק, זה אומר להתפצל על הדברים שבאמת עובד, ולאחרים, זה אומר להתפנק ביופי יוקרה. למרבה המזל, בענייני יופי, אתה לא צריך לבחור בין אחד או אחר.

אם אתה עדיין מנסה להרכיב את השגרה הטובה ביותר לעצמך, בדוק שלנו חידון skincare !

Beauty Affairs Skincare quiz call to action image

המוצרים שהוזכרו:

  • SK-II טיפול פנים שמן לניקוי | $105
  • קרם השמש אנטי-קמטים רגיש לצריג 30 | $89
  • אליזבט-סרום יומי אנטי אייג 'ינג-205
  • אליזבט הקפסולות רטינול קרדית קרדית 190 $
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום