5 מוצרי טיפוח לא מוערכים באופן פלילי שכולם צריכים לדעת עליהם

כשזה מגיע למותגי טיפוח יוקרתיים , כולנו מכירים את המועדפים האייקוניים שיש להם קהל חסידי ברחבי העולם: La Mer Cream, Lancome Serum Advanced, SKén-IIique Serum Advanced תמצית טיפול פנים ועוד. הפופולריות שלהם מתיזה בכל המדיה החברתית, אז אנחנו בטוחים שראיתם כמה מהמוצרים האיקוניים האלה בעבר.

עם זאת, לאותם מותגי טיפוח יש עוד כמה מוצרי טיפוח מדהימים שכנראה לא שמעתם עליהם או ניסיתם בעבר, אבל יכולים להחזיק את עצמם מול אהובי הכת אם תנסו אותם. 

מוצרי הטיפוח המדהימים האלה, אך עם זאת לא מוערכים הם מאותם מותגים שיש להם את כל רבי המכר האהובים עלינו - ואנו בטוחים שפשוט אולי תמצא מועדף חדש![5_01127_! ]

שמן ניקוי לטיפול פנים SK-II

מה הופך את זה למוצר טיפוח חובה? ובכן, עשינו שעווה לירי לגבי איך לנקות את הפנים שלך כראוי הוא הצעד הראשון המכריע בכל שגרת יופי של SK-II - והטיפול SK-II אפשרות מצוינת לשלב קריטי זה. המרקם המשיי והלחותי של SK-II Facial Treatment Cleansing Oil מפרק בעדינות כל איפור מתמשך ולכלוך על בסיס סבום שמסתובב על העור שלך, ושוטף אותו לעור נקי ללא איפור.

וזה לא רק שמן הניקוי SK-II לטיפולי פנים עושה זה פנטסטי - בדיוק כמו שאר מוצרי הטיפוח של SK-II , הוא גם עמוס במרכיב הייחודי של SK-II, Pitera, שעוזר לחזק את העור של ההזדקנות!


SK-II Facial Treatment Cleansing OilSK-II שמן ניקוי לטיפול פנים

La Mer The Hydrating Facial Mask

La Mer הוא בדרך כלל לא מותג שאתה עשוי לשייך למוצרי טיפוח לא מוערכים, אבל כשתסתכל מקרוב, אולי תמצא כמה 7 מדהימים אחרים [5_12] מוצרי טיפוח חובה (חוץ מהקורס המדהים Crème de la Mer[_0127_12_7][_2] של הקורס המדהים [_2] של [0127_5_1][_2] של [0127_5_1][_2] של [5] .

אם תשאלו אותי, מסכות הפנים של La Mer The Hydrating Facial טובות אפילו יותר בהחדרת העור שלך עם כל אותם יתרונות כמו קרם La Mer, למעט פורמולה הרבה יותר יעילה ומושלמת לכל סוגי העור.

כמו כל שאר מסכות הסדין בחוץ, ה-La Meressen The Hydrating Facial Mask וה-La Meressen The Hydrating Facial Mask היא הבד מהשאר הוא מלא במרק הנס של לה מר, תמיסה עשירה בוויטמין של תמצית אצות מותסס שהופכת את קרם לה מר (וכל שאר מוצרי לה מר) לטיפוח העור המדהים כל כך. 

כשאתה מרח מסכת סדין, אתה בעצם מוסיף לעצמך את כל המרכיבים בסדין שלך, מה שהופך אותם ליעילים יותר על ידי שמירה על מגע בעור שלך. ליותר זמן - ומרק הנס של לה מר אינו יוצא מן הכלל.

La mer the facial hydrating mask לה מר מסכת הפנים המחלחלת

Dior Prestige Le Nectar Serum

כשזה מגיע לסרומים נוגדי חמצון, מוצרי חובה אחרים עם רכיבי חובה אחרים עם רכיבים כוכבים [0_1][0_1][0_1][0_1][0_1]: [5_2] C, Coenzyme Q10, Resveratrol[_0127_5_0 ], ועוד. ליין Dior Prestige מנוסח עם כוכב על אחד לא מוערך, אך עם זאת מדהים שלא תמצאו בסרומים אחרים: תמצית רוז דה גרנוויל. זהו נוגד חמצון רב עוצמה הנלחם באופן פעיל בדלקת, מה שהופך את קו הפרסטיג' כולו למגוון של מוצרי טיפוח חובה במאבק בהזדקנות - לכל סוגי העור.

dior prestige le nectar serumסרום Dior Prestige Le Nectar

קרם עיניים של Lancôme Advanced Génifique

לסרום Lancôme Advanced Génifique יש קהל עוקבים ברחבי העולם (בקבוק אחד נמכר כל שש שניות), שאר קו Génifique יכול להידחף לצד הדרך והם, ובכן, מדהימים אבל מוצרי טיפוח לא מוערכים מספיק לכל סוגי העור - אפילו עור רגיש.

אם אתה מחפש קרם עיניים שמועשר ברבים מאותם מרכיבים פעילים כמו הסרום הנמכר ביותר של לנקום, קרם העיניים של Lancôme Advanced Génifique Yeux: ויטמין C, Bifida Ferment Lysate, [_1527_5_5] _0127_5_0]חומצה היאלורונית, ועוד כדי למצק את העור העדין מסביב לעיניים התחתונות, להרחיק קמטוטים מוקדמים ולהבהיר עיגולים כהים.

lancome advanced genifique yeux eye creamקרם עיניים של Lancôme Advanced Génifique

La Prairie Skin Caviar Essence-in-Lotion

מוצר טיפוח חובה זה אינו מוערך מדי משתי סיבות; ראשית, SK-II שולט לחלוטין בקטגוריית המוצרים 'Essence' - כך שלעתים קרובות מתעלמים מessences ממותגי יוקרה אחרים. 

שנית, קרם הלחות קוויאר לעור La Prairie נבחר לעתים קרובות על פני התמצית כמוצר טיפוח אנטי אייג'ינג - עם זאת, מה שמייחד את Skin Caviar Essence-in-Lotion משני מוצרי הטיפוח הללו הוא האחוז הגבוה להפליא של מי קוויאר.

עשיר במיקרו-נוטריינטים המזינים את העור עמוקות, La Prairie Skin Caviar Essence-in-Lotion הוא מוצר טיפוח לא מוערך ששייך לשגרת טיפוח העור שלך! התמצית קלת המשקל הזו נהדרת במיוחד לעור יבש, ומספקת לחות חיונית כדי להינעל עם קרם לחות עשיר.

la prairie skin caviar essence in lotionLa Prairie Skin Caviar Essence-in-Lotion

אם אתה עדיין מנסה להבין את שגרת הטיפוח שלך, נסה את ניתוח טיפוח העור שלנו - תקבל שגרת טיפוח ייחודית שנוצרה רק בשבילך כדי להוציא את כל הניחושים מנסיון טיפוח עור חדש!

Beauty Affairs Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום